TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz tracklists
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Donna En wat is achter lopen??? Sommig volk begrijpt gewoon niet dat goede platen tijdloos zijn en kunnen beter gewoon wegblijven en zich behouden van commentaar omdat ze niet begrijpen waar t allemaal over gaat... |
[/edit]
| Originally posted by AlFerox ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op. komt op mij over als achterlopen... en dat Umek onder contract zou staan bij BlackHole.. BlackHole heeft alleen de rechten van Gatex opgekocht. voor de rest hebben ze weinig met elkaar te maken. ja (als wederdienst?) heeft Umek een plaat van Montana geremixed, Concept Theme, welke overigens niet op BlackHole maar op een ander label is uitgekomen. trouwens wel een aardige plaat, Montana begon ermee zaterdag. [edit]ehh.. foutje, hij is dus w�l op BlackHole uitgekomen. [/edit] |
) of Nalin & Kane of Jericho
| Originally posted by Glaniskanis Je moet niet vergeten dat Tiesto niet alleen oude Techno-platen draait Ook zie je in die set bijv Sirius voorbij komen die ik echt al EEUWEN niet meer heb gehoord Het gaat hem dus niet om of tie achter loopt... maar om gewoon een aantal lekkere platen te draaien waarmee ie dus van alle stijlen oud en nieuw draait Denk maar niet dat Flash - The Day After zo nieuw is (naja de remix eigenlijk wel ) of Nalin & Kane of JerichoWat ik dus bedoel is dat je niet kan zeggen van hij loopt hopeloos achter Kijk ik kan ook wel zeggen hij loopt hopeloos achter om dat ik het meeste van die platen al langgg op mp3 op hd heb staan Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by AlFerox he Glaniskanis, kijk jij altijd zo of was je aan de 'medicijnen'? |

| Originally posted by AlFerox ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op. komt op mij over als achterlopen... [edit]ehh.. foutje, hij is dus w�l op BlackHole uitgekomen. [/edit] |

nou, dan blijf ik maar thuis voortaan..
*snik*
Je was niet op de meeting dus ik zou niet weten of ik daar blij om moet zijn of dat ik tranen moet gaan vergieten
Ja sl3t, waar was je man? 
Ik miste je!!!!!!
fvck ik wist het wel guy ornadel draaide laurent garnier damn ik kon er maar niet op komen
wel erg ok van guy dat ie vaart minderde voor andain 
Die guy draaide gewoon een onwijs lekkere set
Andain is Josh Gabriel van Gabriel & Dresden dus...
WTB.
Heeft iemand een goede cue-sheet voor me van 2e deel Tiesto set?
(en dan het liefst met eerste kleine stukje er nie op...moet op 80 minuten cd passen)
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by AlFerox ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op. komt op mij over als achterlopen... en dat Umek onder contract zou staan bij BlackHole.. BlackHole heeft alleen de rechten van Gatex opgekocht. voor de rest hebben ze weinig met elkaar te maken. ja (als wederdienst?) heeft Umek een plaat van Montana geremixed, Concept Theme, welke overigens niet op BlackHole maar op een ander label is uitgekomen. trouwens wel een aardige plaat, Montana begon ermee zaterdag. [edit]ehh.. foutje, hij is dus w�l op BlackHole uitgekomen. [/edit] |
weet iemand of sets van andere area ook nog worden uitgezonden????
klein ID'tje: Laurent Garnier - Man With The Red Face (Jan Driver Remix) .. plaat uit 1994 als ik me niet vergis (+ of - een maand) in die set van Guy Ornadel...
Die plaat is echt de tune van de eeuw samen met Delerium - Silence enzo.nl
Dat brengt ons tot:
01 Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
02 ID
03 Poeppelbaum & Helmedach - Ezekial 25:17
04 Marco V - The Mutalisk
05 Joy Kitikonti - Joy Don't Stop (Freaky Mix)
06 Snap vs Plaything - Do You See The Light (Steve Murano Remix)
07 Charly Fath - SOS (Frank T.R.A.X. Vs O.R.G.A.N. Remix)
08 ? - Moments Like This
09 Laurent Garnier - Man With The Red Face (Jan Driver Remix)
10 Underworld - Two Months Off
11 Sasha - Wavy Gravy
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de plaat in de set van Tiesto.
de nieuwe 29 palms remix moet zijn. Die is nog niet uit geloof ik. Maar als het hem is is hij erg lekker!!
05. Mach 747 - Invading Privately (29 Palms mix) (26.04)

| Originally posted by TranceFool weet iemand of sets van andere area ook nog worden uitgezonden???? |
| Originally posted by basvh tuurlijk niet, want tiesto is tegenwoordig euros waard, dus doen ze alleen zijn zaaltje uitzenden. terwijl er 1000000 tiesto setjes zijn en van de rest van djs in andere areas bijna geen zijn |
lekkaah 
| Originally posted by basvh tuurlijk niet, want tiesto is tegenwoordig euros waard, dus doen ze alleen zijn zaaltje uitzenden. terwijl er 1000000 tiesto setjes zijn en van de rest van djs in andere areas bijna geen zijn |