TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- groeten uit ...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Partyhardy! on Jul-21-2002 12:19:

Thumbs up

Heee partypeople! Hier dan een berichtje van mij vanuit Turkije! (ik heb het gelukkig allemaal nog gehaald vorige week met het vliegtuig! was vrijdag een mooı feestje hè? ) Hier is het onwijs heet en dıe ***-computer is super traag! maar goed, iedereen verder een super fijne vakantie!!! greetz partyhardy!

Posted by Jappio on Jul-21-2002 22:15:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heee partypeople! Hier dan een berichtje van mij vanuit Turkije! (ik heb het gelukkig allemaal nog gehaald vorige week met het vliegtuig! was vrijdag een mooı feestje hè? ) Hier is het onwijs heet en dıe ***-computer is super traag! maar goed, iedereen verder een super fijne vakantie!!! greetz partyhardy!

eeej onno! Mooi dat je je vliegtuig nog hebt gehaald whehe! Hoe ist nog afgelopen met merrie ?

Ik ga vann8 voor 4,5 week naar Frankrijk.. Lekkah surfen woeii

Spreek jullie dus wel weer over een maandje

LtR!

Posted by Little Theseus on Jul-24-2002 12:14:

Ojoooooooo zeker goeie topic dit!
Spanje is echt een TOPLAND!
Heb het echt helemaal naar m�n zin hier!
Vanavond in Lloret de Mar naar St. Tropez, alleen uitkijken dat ik niet weer op het strand wakker word met een kanjerkater en een bloedmooie vrouw naast me... .. die kater dan he!!
Ik moet over 2 dagen naar huis en mis dus precies Lloret Dance Festival, we zijn onze spullen aan het inpakken als dat feest bezig is, maar serieus, naar Nederlandse dj�s kun je in NL ook wel, pech, de normale feesten hier zijn al helemaal top!!!
Tot.. ehh, Mysteryland!!

Posted by Jappio on Jul-30-2002 15:34:

He addicts, hier ff berichtje van mij uit Frankrijk bij Argeles.. Volop mooi weer hierzo.. Dj is wat minder, al is het al een wonder dat ie reeloop draait zaterdag naar de andere kant van france, om daar verder te feesten, ben over 3 weekjes trug,, Trouwens nog een mooie chick gescoord hier; fotos volgen nog whehe,, ben nu al weer met de v olgende bezig::

maar mn kaart is bijna op::

ik spreek jullie weer over 3 weken woeiiii

Posted by New Wave on Jul-30-2002 16:57:

JOw het is hier mega warm en dik druk hier in het buitenland!!! vrouwen lopen echt bloter dan ik ooit hier heb gezien!!! groeten hier dus uit Amsterdam!!

Posted by Blik on Jul-31-2002 14:12:

ik ben weer terug

Lloret Dance festival was top Ltheseus, je hebt zeker wat gemist

Posted by mastah jc on Jul-31-2002 17:32:

kga vanaaf 4 uur snachts rijden naar spanje dusse kstuur daar nog wel een berichtje uit Barcelona

Posted by Little Theseus on Jul-31-2002 18:51:

quote:
Originally posted by Blik
Lloret Dance festival was top Ltheseus, je hebt zeker wat gemist

Houd je smoel

Posted by New Wave on Jul-31-2002 20:07:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Houd je smoel

het was wel jammer dat het zo warm was......maar verder was het feest ZOOOOOOOOOO PHAT!!!!!!,.....................

(bas, viel best mee hoor.....Darkraver was alleen phat)

Posted by total woot on Aug-04-2002 18:40:

ben gister teruggekomen, maar ben nu pas in staat om ff te posten

groeten uit praag had ik al gedaan.

daarna ben ik naar Budapest geweest, alwaar we een feestje hebben bezocht waar Jeff Mills draaide (in een soort hmh maar dan zonder geisoleerde muren) met zevenduizend KNETTERLEIPE hongaren (echt, ze waren het ALLEMAAL !!!!),maar voor een pilletje vroegen ze zo'n 35 piek, dus dat was geen optie.
Daarna nog 5 dagen in soifok gestaan (balatonmeer) was best leuk, veel gedronken, in de zon gelegen, en mooie vrouwen gekeken.
blablabla

veeel te veel geld uitgegeven, maar twas wel de moeite waard

grtzzz
WooT

Posted by Opti on Aug-04-2002 22:24:

kommie nog naar Addiction?

Posted by total woot on Aug-05-2002 08:31:

kzou echt erg graag willen, maar GEEEEEEN GELDDD (=kut)
ik heb niet eens genoeg geld voor de danceparade, en die is gratis, moet je nagaan.....

Posted by total woot on Aug-05-2002 16:17:

ps. click HIER
voor leipe loveparade foto's

Posted by ScuL on Aug-09-2002 15:40:

oke op de valreep nog een post vanuit het zonnige Zweden whehe ik vraag me af hoe het weer eigenlijk in Nederland is ik heb hier al twee weken geen temperaturen onder de 20 graden gevoeld (vandaag ook weer 27 ). Ik moet alleen wel wennen aan dit vreselijk idiote toetsenbord wat voor geen meter tikt.. lijkt wel van een XT gesloopt te zijn zo stroef (en de letters op andere plekken ahum).... Anyway ik kom binnen een paar daagjes weer thuis en hoop dat ik dit weer met me meeneem :P (zou heerlijk zijn voor op Mysteryland) cya

Posted by Flippe on Aug-09-2002 16:07:

ik ben weer terug van italie ( garda meer )
En nee, ik heb geen slecht weer gehad, lekker warm, top weer dus!

Enne nu 1,5 week thuis en dan nog een weekje naar renesse!

Dus ik heb nog een vakantie te gaan!

Posted by Passiva on Aug-10-2002 17:42:

Hey!!

Ik z�t nu net pas 1 dag in Turk�je, en wat is het weer hier zwaar relaxt zeg!! Lekker 2 weken, ik heb er volop zin �n

MaZZoLS!

-ReGrOoVeD

Posted by Dj Alpha on Aug-11-2002 06:38:

Groeten uit Ede

Posted by basvh on Aug-11-2002 11:30:

ben meteen na dance valley naar blankenberghe gegaan, ben afgelopen vrijdag thuisgekomen. heb veel lol gehad met me vrienden, echt ontzettend veel gelachen. ook nog een wijf van 22 gescoord dus dat zijn weer wat bonuspunten erbij

Posted by tijs08 on Aug-12-2002 11:59:

'Doe geen moeite, doe maar relaxed, maar het oog wil ook wat'

Dat is het motto geweest van mijn vakantie, en kmoet zeggen dat ik volkomen volgens dit motto heb geleefd!

Precies 2 weken geleden vertrokken met mijn beste maatje, met de auto richting zuiden. We hadden als plan Zuid-Frankrijk, maar na 2 dagen aand e kust te zitten en toch wel een erg belangrijk onderdeel van ons motto (het oog wil ook wat) te missen zijn we maar doorgereden naar de Costa Brava. Niet Lloret, daar waren we beide al eens geweest maar Blanes (4 km zuidelijker)

Was qua uitgaan niet echt boeiend, maar genoeg vrouwelijk schoon en genoeg zon. Daar ging het ons uiteindelijk om. Ook nog ff 1 dagje terug geweest naar Lloret.. ff herinneringen ophalen.. duzz naar St Trop�. En ja hooooor! Score in Lloret was weer 1 op 1

En nu dus al weer terug. Jammer da thet zo kort was, maar zijn met stortregen vertrokken, en dat scheen daar nog 2 dagen te hebben geduurt. duzz wel beter zo.

Posted by Cosmic on Aug-12-2002 14:23:

Cosmic Guy is ook weer terug. Kben eerst 2 weken in Istrie geweest en daarna nog een paar dagen in Rimini. We hadden lekker weer, ben weer lekker bijgebruind zeg maar. In Istrie ook nog mn broertje opgezocht die daar ook op vakantie was.
Twas een geslaagde vakantie, jammer dat ik nu weer thuis ben

Pages (2): « 1 [2]