TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Awel, ik zou da ook nog wel eens willen doen. Het is bij mij al geleden van 2006, was toen ook met de bus meegeweest en dat was wel tof. Kzal nog eens proberen of ik wa volk meekrijg 
Mooie line-up: I'm in. Als er een bus ingezet wordt, ga ik daar zeker met 5-10 vrienden mee mee. Zullen we al een inschrijflijst starten? ^^
Ok; als we aan +20 man komen is het wel plezant om een bus in te leggen... Hoe meer volk hoe goedkoper natuurlijk. (Met een bovengrens van +/- 40 man want ik wil ook geen miserie
)
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 2
Totaal: 3
Het zal weer identiek verlopen zoals 2 jaar geleden dan. Vertrek in Brugge, tussenstop in Antwerpen-Berchem, aankomst in Utrecht. Ik regel enkel vervoer, geen tickets. Sign up! 
Push + 2
Magistrate + 1
Totaal: 5
Push + 2
Magistrate + 1
De Geert
Totaal: 6
Push + 2
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Totaal: 9
Ook wel interesse hier, ik laat het nog wel weten. 
Config , voorlopig alleen 
Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Totaal: 14
Da moet beter �
Zijn er nog mensen die overwegen om mee te gaan ?
De line-up ziet er best goed uit.
Jammer genoeg vertrek ik naar Val Thorens die dag 
Khad et eigenlijk ook wel zien zitten, maar kga moeten kiezen.
Ronde van Vlaanderen de dag erna, en toevallig is mijn dorp nu net Dorp van de Ronde. Wil ik ook niks van missen door in mijn bed te liggen.
| quote: |
| Originally posted by BZRK Khad et eigenlijk ook wel zien zitten, maar kga moeten kiezen. Ronde van Vlaanderen de dag erna, en toevallig is mijn dorp nu net Dorp van de Ronde. Wil ik ook niks van missen door in mijn bed te liggen. |
| Originally posted by FCB_Fanatic ne keer doorbijten eh ... desnoods de dag erna vrij pakken |
| Originally posted by FCB_Fanatic ne keer doorbijten eh ... desnoods de dag erna vrij pakken |
Maar doortrekken, daar ben ik al te oud voor
Zo, mijn ticketjes zijn binnen 
| Originally posted by Push2005 Zo, mijn ticketjes zijn binnen |

| Originally posted by Push2005 Da moet beter � Zijn er nog mensen die overwegen om mee te gaan ? |
| Originally posted by BZRK Khad et eigenlijk ook wel zien zitten, maar kga moeten kiezen. Ronde van Vlaanderen de dag erna, en toevallig is mijn dorp nu net Dorp van de Ronde. Wil ik ook niks van missen door in mijn bed te liggen. |

Pakt maar Remofski + 5. Zoveel man krijg ik zeker wel bijeen, wsk meer.
| Originally posted by Push2005 Roll-call tot aanvraag bus: Push + 4 Magistrate + 1 De Geert Remofski + 2 (vooralsnog) Real pzK Config Totaal: 14 Da moet beter � Zijn er nog mensen die overwegen om mee te gaan ? |

| Originally posted by Kaidreas was dat echt zo erg??? lol |

Er zijn inderdaad al betere anthems geweest.
Waar is den tijd dat Svenson & Gielen de anthems nog verzorgden...
ik vind het nog meevallen, er zijn toch echt al veel slechtere anthems geweest ook hoor