TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנטיתזה
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by benji904 What, you were there?! Nice, my compliments...funny I missed you. The atmosphere and musical provisions were electrifying indeed. You're planning to come to Above & Beyond as well? (Schulz I can only attend in Jerusalem...) |
| quote: |
| Originally posted by uzi sh33p אדון לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים: 1) התאכזבות מאילן לשוא. 2) התלוננות על "עייפות" הפורום. 3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום. 4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום. 5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי. 6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום. 7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד. 8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית. 9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח. והרי פסק הדין: 1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד! ואתה אמור לו: "כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי נתון הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!". 2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות. 3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך. 4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים. 5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה. 6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי. 7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב. 8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת. |
| quote: |
| Originally posted by uzi כן, הייתי. גם אדון "דרקון כחול" היה שם, דברנו תוך כדי המתנה בכניסה. הופתעתי מאוד לטובה ממארק אטסון. היו שם כמה חידושים יפים לווקלים ישנים ובין 2:00-3:00 היו סדרה של מלודיים שממש אהבתי! האים מישהו יודע מה היה הטראק-ליסט של מארק אטסון ב"אומן 17", 31.12.2009? בשנתיים-שלוש האחרונות אני לא עוקב אחרי תוכניות אינטרנט, לכן לא זיהיתי. בכל אופן, שנה טובה. |
| quote: |
| Originally posted by sh33p אגב לא מבין על מה ההתלהבות הבנתי מאנשים שהמיקסוס שלו גרוע מאוד... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.