TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה זה טראנס עבורכם?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by uzi ראשית כל, אני יכול להזדהות. גם אני מרגיש או הרגשתי כך בעבר. אתה באמת מאמין שהכל שלילי? שמעתי בסוף השבוע את התוכנית aly & fila- future sound of egypt 113 ותאמין לי שעדיין יש חומרים נהדרים! מומלץ בחום. אם אתה מחפש שיאים או פריצות דרך מוזיקאליות בתחום הטראנס אז אני דיי סקפטי. זהו הג'אנר... והוא פחות או יותר כבר מגובש. הרחיבו אותו לסגנונות קשים, מרגשים, עדינים, מהירים, איטיים, ווקליים וכולי. או שאתה אוהב או שלא. התענוג יכול להפגע אם אתה מצפה לשיאים חדשים ומהפכות יצירתיות. אם נמעס, תמיד אפשר לעשות הפסקה ולשמוע פעמיים בחודש איזה סט או שתיים של אומן טוב. זה מה שאני עושה. ורק תדע לך שבשנתיים-שלוש האחרונות אני ממעט לשמוע טראנס וגיליתי המון ג'אנרים מוזקליים אחרים ומעולים מכל רחבי העולם. |
| quote: |
| Originally posted by sh33p למען האמת עוזי אני כבר לא מצפה לכלום ומודה שנמאס... לעשות הפסקה לא בא בחשבון אני אשתגע בבית ובעבודה אם אני לא אשמע איזה סט ברקע הפתרון בשבילי: א. להיפתח כלפי סגנונות אחרים שרבים ממהרים לפסול ב. לחפש דברים ישנים וטובים שפיספסתי בגלל שהייתי מכור לטראנס |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes בכל מקרה ![]() בהתייחס למה שאמרת זה מחזיר אותנו לסוגייה אחרת. ההנחייה של ארמין, העובדה שזו התוכנית הכי זמינה להורדה וכמובן העובדה שבסה"כ אני די אוהב את הטעם של ארמין כשמגיעים לחלק המלודי. (אני מאלה שמרוצים אם הם שומעים 6-7 קטעים מעולים לפרק. וזה מה שאני מקבל בדרך כלל בתוכניות שלו) |
| quote: |
| Originally posted by Viber עצה קטנה - תוריד פה ושם סטים של חברי האתר,זה לינקים ישירים מהירים, הם חבר'ה שלא היה להם צבא בחיים ויש להם יותר זמן בלחפור אחר מוזיקה מאיתנו ואפילו יותר מתקליטנים. חמיד (רבל9- השונא ישראל הזה חחח) למשל שם חומר מעניין בסטים שלו. |

תגובה מרוכזת.
Makotrax - Homeward (Nhato's 2 Moons Remix)
טראק מרשים, מורכב, מתוחכם, כמעט אפילו יותר מדי.
טראק, שללא ספק, עשוי טוב ובעל סיגנון מגוון כמעט מתפזר.
הטראק אומנם "קיצוני" ודרמתי אך הוא בעצם בז'אנר
electro-trance
סיגנון פרי קורסטן המודרני.
הטראק מרומם ועשיר, אך הוא לא מצליח לרגש אותי.
הבניה, המעברים, השילובים, השינויים, הכניסות והיציאות נותנות כל פעם תחושה של סיגנון דאנס אחר.
יש פה איזו הברקה, אני חייב להודות.
זה מסוג הטראקים המרשימים והמעניינים בשמיעתם, אך הם לא בשבילי.
| quote: |
| Originally posted by Viber אם היית מתעסק קצת ביצירה היית מבין כמה שזה לא נכון. זה מטורף כמה סאונדים אפשר להוציא מכל סינט וזה עוד יותר מטורף לחשוב על כמות הסינטים שיש והאפקטים עוד שיכולים לשבת עליהם, זה לא כמו פסנתר רגיל - האפשרויות הן הרבה הרבה יותר גדולות. |
| quote: |
| Originally posted by Viber אבל הסופר-מסור תפס כצורה היחידה לעשות טראנס ובכלל כל התפיסה היא שסאונדים מקוריים ומלודיה נמצאים במקום האחרון בסדר העדיפויות של היוצר ויותר חשוב לעשות "עבודה" טובה ומושקעת ולא משהו אמיתי וכנה שמבטא משהו ויכול לגעת באנשים. |
| quote: |
| Originally posted by Viber יש לי הרגשה שארמין כבר לא מתמצת באובייקטיביות את מה שבאמת קורה אלא מקדם את מה שיש לו אינטרס לקדם, ששמעתי את החומר של מלומניה של לפני שנתיים נתקלתי ב-200 טראקים ממש טובים שארמין לא ניגן, זה לא הגיוני לפספס במקרה כזאת כמות של חומר טוב ויצירתי כשכ-ו-ל-ם שולחים לך חומרים. |
| quote: |
| Originally posted by uzi גם התגובות והנקודות של Vortex_SA נכונות. ככל ששומעים יותר מוזיקה ההפתעות וההתרגשויות נוטות לפחות בתדירויותן. לכן אני ממליץ על הפסקות או חשיפה לז'אנרים מוזקלים שונים. לדוגמא, אני התלהבתי לאחרונה מ"מוזיקת עולם", "ניו אייג" ואינסטרומנטלי. ואני מסכים גם לגבי אסוט, כתוכנית וכלייבל, שלא מייצג טראנס שכולו איכות. יש שם הרבה פופ-טראנס ופופ-דאנס כמו שגיל קורא לזה. Ernesto meets Alex Fisher - The Spring בשבילי, הוא טראק סביר על גבול רדוד. אני בטוח שאם הייתי שומע אותו לפני עשור אז הייתי מתרשם יותר. מה זה משנה? היו אז טראקים ישנים ומעולים הרבה יותר! ואחרי ששמעתי שוב את Artento Divini - Biding My Time Makotrax - Homeward (Nhato's 2 Moons Remix) שמתי לב שאתה מתמקד ב"אלקטרו-טראנס" עם צלילים מלוכלכים... אני צודק? הם נחמדים אבל לא הייתי שומע אותם יותר מפעם אחת. ברור שהם טראקים שונים, אבל מבחינת סיגנון הם דומים מאוד. בחייך! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.