TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה זה טראנס עבורכם?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by sh33p on Jan-05-2010 12:02:

quote:
Originally posted by uzi
ראשית כל, אני יכול להזדהות. גם אני מרגיש או הרגשתי כך בעבר.
אתה באמת מאמין שהכל שלילי?
שמעתי בסוף השבוע את התוכנית
aly & fila- future sound of egypt 113
ותאמין לי שעדיין יש חומרים נהדרים!
מומלץ בחום.
אם אתה מחפש שיאים או פריצות דרך מוזיקאליות בתחום הטראנס אז אני דיי סקפטי.
זהו הג'אנר... והוא פחות או יותר כבר מגובש. הרחיבו אותו לסגנונות קשים, מרגשים, עדינים, מהירים, איטיים, ווקליים וכולי.
או שאתה אוהב או שלא.
התענוג יכול להפגע אם אתה מצפה לשיאים חדשים ומהפכות יצירתיות.
אם נמעס, תמיד אפשר לעשות הפסקה ולשמוע פעמיים בחודש איזה סט או שתיים של אומן טוב.
זה מה שאני עושה.
ורק תדע לך שבשנתיים-שלוש האחרונות אני ממעט לשמוע טראנס וגיליתי המון ג'אנרים מוזקליים אחרים ומעולים מכל רחבי העולם.

למען האמת עוזי
אני כבר לא מצפה לכלום ומודה שנמאס...
לעשות הפסקה לא בא בחשבון
אני אשתגע בבית ובעבודה אם אני לא אשמע איזה סט ברקע
הפתרון בשבילי: א. להיפתח כלפי סגנונות אחרים
שרבים ממהרים לפסול
ב. לחפש דברים ישנים וטובים שפיספסתי בגלל שהייתי מכור לטראנס


Posted by Viber on Jan-05-2010 18:16:

quote:
Originally posted by sh33p
למען האמת עוזי
אני כבר לא מצפה לכלום ומודה שנמאס...
לעשות הפסקה לא בא בחשבון
אני אשתגע בבית ובעבודה אם אני לא אשמע איזה סט ברקע
הפתרון בשבילי: א. להיפתח כלפי סגנונות אחרים
שרבים ממהרים לפסול
ב. לחפש דברים ישנים וטובים שפיספסתי בגלל שהייתי מכור לטראנס


עצה קטנה - תוריד פה ושם סטים של חברי האתר,זה לינקים ישירים מהירים, הם חבר'ה שלא היה להם צבא בחיים ויש להם יותר זמן בלחפור אחר מוזיקה מאיתנו ואפילו יותר מתקליטנים.
חמיד (רבל9- השונא ישראל הזה חחח) למשל שם חומר מעניין בסטים שלו.

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בכל מקרה
בהתייחס למה שאמרת זה מחזיר אותנו לסוגייה אחרת. ההנחייה של ארמין, העובדה שזו התוכנית הכי זמינה להורדה וכמובן העובדה שבסה"כ אני די אוהב את הטעם של ארמין כשמגיעים לחלק המלודי. (אני מאלה שמרוצים אם הם שומעים 6-7 קטעים מעולים לפרק. וזה מה שאני מקבל בדרך כלל בתוכניות שלו)


הצעירים של היום...


Posted by sh33p on Jan-05-2010 19:34:

quote:
Originally posted by Viber
עצה קטנה - תוריד פה ושם סטים של חברי האתר,זה לינקים ישירים מהירים, הם חבר'ה שלא היה להם צבא בחיים ויש להם יותר זמן בלחפור אחר מוזיקה מאיתנו ואפילו יותר מתקליטנים.
חמיד (רבל9- השונא ישראל הזה חחח) למשל שם חומר מעניין בסטים שלו.


מכיר
כל מה שסושי מעלה לשרת שלו אני מוריד לרוב


Posted by uzi on Jan-19-2010 22:14:

תגובה מרוכזת.

Makotrax - Homeward (Nhato's 2 Moons Remix)
טראק מרשים, מורכב, מתוחכם, כמעט אפילו יותר מדי.
טראק, שללא ספק, עשוי טוב ובעל סיגנון מגוון כמעט מתפזר.
הטראק אומנם "קיצוני" ודרמתי אך הוא בעצם בז'אנר
electro-trance
סיגנון פרי קורסטן המודרני.
הטראק מרומם ועשיר, אך הוא לא מצליח לרגש אותי.
הבניה, המעברים, השילובים, השינויים, הכניסות והיציאות נותנות כל פעם תחושה של סיגנון דאנס אחר.
יש פה איזו הברקה, אני חייב להודות.
זה מסוג הטראקים המרשימים והמעניינים בשמיעתם, אך הם לא בשבילי.


quote:
Originally posted by Viber
אם היית מתעסק קצת ביצירה היית מבין כמה שזה לא נכון.

זה מטורף כמה סאונדים אפשר להוציא מכל סינט וזה עוד יותר מטורף לחשוב על כמות הסינטים שיש והאפקטים עוד שיכולים לשבת עליהם, זה לא כמו פסנתר רגיל - האפשרויות הן הרבה הרבה יותר גדולות.

הלואי ובאמת אפשר לחדש לנו את סיגנון הטראנס. זה יהיה מאוד מעניין לשמוע טראנס מסוג חדש.


quote:
Originally posted by Viber
אבל הסופר-מסור תפס כצורה היחידה לעשות טראנס ובכלל כל התפיסה היא שסאונדים מקוריים ומלודיה נמצאים במקום האחרון בסדר העדיפויות של היוצר ויותר חשוב לעשות "עבודה" טובה ומושקעת ולא משהו אמיתי וכנה שמבטא משהו ויכול לגעת באנשים.

זהו ציטוט שמקבל ממני "ציון לשבח", או במילים אחרות "ציטוט לשבח".
כל ההודעה ההיא מובנת ואני מסכים איתה, מבלי לקחת את זה לרמות פסימיות-ממורמרות-כועסות.
לאורך כל הדיון, רועי ("וייבר") בהחלט מציג את הטענות שאני תומך בהן לרוב.


גם התגובות והנקודות של
Vortex_SA
נכונות. ככל ששומעים יותר מוזיקה ההפתעות וההתרגשויות נוטות לפחות בתדירויותן. לכן אני ממליץ על הפסקות או חשיפה לז'אנרים מוזקלים שונים.
לדוגמא, אני התלהבתי לאחרונה מ"מוזיקת עולם", "ניו אייג" ואינסטרומנטלי.
ואני מסכים גם לגבי אסוט, כתוכנית וכלייבל, שלא מייצג טראנס שכולו איכות.
יש שם הרבה פופ-טראנס ופופ-דאנס כמו שגיל קורא לזה.

Ernesto meets Alex Fisher - The Spring
בשבילי, הוא טראק סביר על גבול רדוד.
אני בטוח שאם הייתי שומע אותו לפני עשור אז הייתי מתרשם יותר.
מה זה משנה? היו אז טראקים ישנים ומעולים הרבה יותר!
ואחרי ששמעתי שוב את
Artento Divini - Biding My Time
Makotrax - Homeward (Nhato's 2 Moons Remix)
שמתי לב שאתה מתמקד ב"אלקטרו-טראנס" עם צלילים מלוכלכים... אני צודק?
הם נחמדים אבל לא הייתי שומע אותם יותר מפעם אחת.
ברור שהם טראקים שונים, אבל מבחינת סיגנון הם דומים מאוד. בחייך!

Ayla - Sunday (Original Mix)
חמוד לאללה. איזה כיף! בא לי טוב אפילו שהוא ישן.

ואם מדברים על
Vincent De Moor - Shamu
אז
Armin Van Buuren Remix
זה טראק אגדה עבורי!

chicane
היה אדיר וגם הקליפים שלו היו יפים.
אבל פעם כל השמות, הסאונדים, ההרמוניות, הבניה, הווקלים הללו היו חדשים, כך שלא פלא שהתרגשנו מהם יותר.

Andy Moor & Ashley Wallbridge feat Meighan Nealon - Faces (Original Mix)
יפה מאוד אבל זהירות, זה "פופ-טראנס".
אילן צודק, זה טראק שרוצה להיות שונה. אבל זה "פופ אלקטרוני" מדי בשבילי.


quote:
Originally posted by Viber
יש לי הרגשה שארמין כבר לא מתמצת באובייקטיביות את מה שבאמת קורה אלא מקדם את מה שיש לו אינטרס לקדם, ששמעתי את החומר של מלומניה של לפני שנתיים נתקלתי ב-200 טראקים ממש טובים שארמין לא ניגן, זה לא הגיוני לפספס במקרה כזאת כמות של חומר טוב ויצירתי כשכ-ו-ל-ם שולחים לך חומרים.

זה נכון בודאות מפני שעד לפני שנתיים-שלוש אני הייתי עושה השואות עם תוכניות רבות מ
DI & ETN.
ארמין עושה סלקציה מוזרה שלפעמים ממש מתעלמת מכמויות של חומרים מעולים ולייבלים מעולים, לטובת מסחריות.
היו גם זמנים שארמין היה מנגן בתוכניתו את הלהיטים ש"אבוב אנד ביונד" נגנו בתוכניתם שבועיים לפני. כאילו הם שלחו לו הכל.
ושיהיה ברור, התוכנית של ארמין נחשבת חביבה!


Posted by Vortex_SA on Jan-21-2010 03:59:

quote:
Originally posted by uzi
גם התגובות והנקודות של
Vortex_SA
נכונות. ככל ששומעים יותר מוזיקה ההפתעות וההתרגשויות נוטות לפחות בתדירויותן. לכן אני ממליץ על הפסקות או חשיפה לז'אנרים מוזקלים שונים.
לדוגמא, אני התלהבתי לאחרונה מ"מוזיקת עולם", "ניו אייג" ואינסטרומנטלי.
ואני מסכים גם לגבי אסוט, כתוכנית וכלייבל, שלא מייצג טראנס שכולו איכות.
יש שם הרבה פופ-טראנס ופופ-דאנס כמו שגיל קורא לזה.

Ernesto meets Alex Fisher - The Spring
בשבילי, הוא טראק סביר על גבול רדוד.
אני בטוח שאם הייתי שומע אותו לפני עשור אז הייתי מתרשם יותר.
מה זה משנה? היו אז טראקים ישנים ומעולים הרבה יותר!
ואחרי ששמעתי שוב את
Artento Divini - Biding My Time
Makotrax - Homeward (Nhato's 2 Moons Remix)
שמתי לב שאתה מתמקד ב"אלקטרו-טראנס" עם צלילים מלוכלכים... אני צודק?
הם נחמדים אבל לא הייתי שומע אותם יותר מפעם אחת.
ברור שהם טראקים שונים, אבל מבחינת סיגנון הם דומים מאוד. בחייך!


ובכן כן זה הסגנון שלי, זה מה שאני מתקלט בעיקר...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.