TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley - 3 Augustus 2002!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Miss Proximus on Jul-23-2002 09:17:

Re: Dance Valley After Party - H.I.P. 2002

quote:
Originally posted by DJ JC
knip

Was ook al gepost door Redeye

Ik pak lekker de metro naar Muiderpoort en Hoppa! Ben "thuis"

40 euro mij een beetje te duur voor geen bekende djs...sorry! ben nou eenmaal verwend

Posted by Opti on Jul-23-2002 17:34:

quote:
Originally posted by JaFFoG

Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen!

alsof ik daarover ga liegen

nerdje

Posted by magrec on Jul-23-2002 17:44:

quote:
Originally posted by Optimus

nerdje

GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!

maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken?

Posted by Opti on Jul-23-2002 18:45:

quote:
Originally posted by magrec

GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!

maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken?

Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn

Posted by magrec on Jul-23-2002 18:59:

quote:

En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn

zie je op dancevalley iig

Posted by Opti on Jul-23-2002 19:25:

quote:
Originally posted by Opti

ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent)

Posted by magrec on Jul-24-2002 18:14:

quote:

ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent)

Ey dikkiedik kom es ff een keertje op msn dan

Posted by Miss Proximus on Jul-25-2002 20:02:

Meetingpoint???

Bas zegt bij Tin in de Kremlin tent??

HOE LAAT???

Posted by basvh on Jul-25-2002 20:30:

optimus moet van 18-24 werken om dan pas te meeten is dat niet wat laat?

Posted by JaFFoG on Jul-25-2002 20:44:

Dancing Dude

quote:

nerdje

weet ik niet, maar ik wilde alleen ff de X-Files stelling duidelijk maken: "Trust No One"
(en ja, mocht je het nog willen zeggen: ik weet dat ik voor X-Files hier in het verkeerde forum zit, maar daarvoor zit ik hier ook niet )

Nouja, goed. Veel plezier dan maar he!

Posted by Opti on Jul-25-2002 21:33:

uurtje of 17 bij de eurogrooves misschien...? dan kunnen we meeten daar en dan nog evt bij elkaar blijven en daarna kan ik gelijk gaan werken

of anders 14 uur bij kremlin tent kan ook

Iig niet bij HH stage, dat trekken magrec en Miss Prox niet

Posted by basvh on Jul-26-2002 13:30:

quote:
Iig niet bij HH stage, dat trekken magrec en Miss Prox niet

LOL

Posted by magrec on Jul-26-2002 15:43:

Er is gewoon een meetingpoint toch....(staat op de flyer iig...)
14:00 meetingpoint....daar boven op die heuvel

Posted by basvh on Jul-26-2002 15:45:

mijn speciale dance valley shirtjes worden echt zoooooooooooo vet. (degene die het weten niks zeggen want moet verrassing blijven) als ze klaar zijn post ik wel fotoke

Posted by eXos on Jul-28-2002 10:10:

Gister heeft een kerel die ik ken nog gewoon tickets gekocht bij het postkantoor dus ze zijn er nog wel

Posted by magrec on Jul-28-2002 10:19:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Gister heeft een kerel die ik ken nog gewoon tickets gekocht bij het postkantoor dus ze zijn er nog wel

en er worden in grote getalen kaartje aangeboden op inet (voor 40� heb ik ze zelfs al gezien hehe moet je trouwens nu op www.dancevalley.nl kijken ...)

Ik denk dat er zeker nog 5000 kaarten te koop zijn (niet die 1000 waar ze het nu over hebben, wat eigenlijk alleen maar voordelig is i.v.m. problemen met O.V )

Posted by Opti on Jul-28-2002 10:53:

�40....? Dan wil ik ook wel gewoon een kaartje kopen, dan issie cheaper dan vorig jaar... waar heb je dat gezien???

Posted by JaFFoG on Jul-28-2002 16:40:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ow, dus er is nog hoop voor me. Aangezien me vriendin achter me rug om heeft lopen klooien ben ik misschien 10 dagen extra thuis (ga dan niet mee op vakantie)...

Zo is het ook weer duidelijk dat elke schijtsituatie wel weer zijn voordelen heeft...

Posted by New Wave on Jul-29-2002 18:44:

quote:
Originally posted by JaFFoG
Aangezien me vriendin achter me rug om heeft lopen klooien

Owh dan heb ik wel een tip voor je, deze heb ik ook aan optimus gratis verstrekt.

Posted by Opti on Jul-29-2002 18:47:

KNUPPELEN!!!!!!!

HOER HOER HOER HOER

Posted by JaFFoG on Jul-29-2002 21:02:

Behold, my arse.

Neej jongens, "helaars", alles is weer goed gekomen. Ik ben toch eigenlijk ook veel te goed voor deze wereld he

Nouja, de vakantie gaat dus wel door, jammer voor Dance Valley, maar jullie maken het toch ook wel tot een gezellige boel daaro. Dan maar een keertje zonder mij

Latorz!

PS: Nog bedankt voor alle mooie woorden

Posted by Remy D on Jul-30-2002 00:49:

Jaf-FAG hoe ken je met zo'n wijf op vakantie???????? Doe normaal man, niet dat ik op je zit te wachten ofzo want ik heb nu al aardig beeld van je en je zit dus ook al in een bepaald TAstraatje... Maarja hoe dan ook zoiets vergeef je niet en zeker niet als je de komende tijd ook nog is volop op elkaars lip zit....

Posted by Miss Proximus on Jul-30-2002 08:14:

van alle mensen die ik ken die ooit zijn vreemdgegaan is het never nooit bij 1 x gebleven!

ik ben dus van mening dat je deze partners gelijk moet dumpen want kennelijk zijn ze niet in staat om een volwaardige relatie op te bouwen..om welke reden dan ook

succes op je vakantie dus

Posted by New Wave on Jul-30-2002 17:08:

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja DV wordt echt een mega slecht feest...slechte line up, verkeerde lui trekt het aan.....

Posted by magrec on Jul-30-2002 17:24:

quote:
Originally posted by New Wave
verkeerde lui trekt het aan.....

hehe ja ik kom he

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »