TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Loveparade
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Leander TERING, DAT WAS HEFTIG!!!!!!! Ongelofelijk! Het begon vrijdagavond al goed bij 'The Love from Above'. Erg leuk om Paul van Dyk eindelijk eens te zien, dat had ik nog niet meegemaakt... Hij draaide erg lekker moet ik zeggen. Daarna Pete Tong; was ook erg prettig. Lekker eigenwijze platen ![]() WAT EEN ONTZETTEND GAAF FEEST WAS DAT!!!!!!!!!! Toen zag ik ineens een TA-shirtje op een paar meter afstand en heb me ff voorgesteld aan wie HiGH_NrG bleek te zijn. Vanwege m'n concentratieproblemen (if you know what I mean ) was ik 'm ook al snel weer kwijt. Enfin, 't was allemaal te veel om hier ff snel op te schrijven. Uiteindelijk onze gereserveerde stoelen in de trein van 7.30 opgegeven om nog langer op het feest te kunnen blijven. Uiteindelijk vertrokken om 8.30 uur (geloof ik ). Trein gepakt van 11.30. Die zat propvol en we hadden voor deze trein geen stoelen gereserveerd. Heb dus op m'n tas zitten slapen tot we in Nederland waren ![]() |
.
. Daarna de trance/techno zaal opgezocht. Was de duitse DJ Jean aant draaien...DJ Sammy...scratchen en kutten was die kerel. Elke 5min vragen handen in de lucht, schreeuwen, klappen. Hij bakte der niks van. Ook nog 2x twisted van svenson&gielen. Daarna Pulsedriver die deed t al weer wat beter. Wel lekkere stampnummertjes. Toen kwam ik dus ook nog Leander tegen...die al snel de weg weer kwijt was
...keek iig lekker wappie.
| Originally posted by John http://www.love-parade2002.tk/ hiero staan al onze fotos... ik ben degene met dat oranje shirtje.. sta der gelukkig niet zo heel vaak op ![]() beetje jammer trouwens dat jploveparade de url zonder streepje al had:@ ![]() ooh en basvh up jou fotos ook es voor ons allemaal |
Coole pics.
Jezus hee jongens!!
Leander & HiGH_NrG!!
Als ik zo die verhalen van jullie lees, moet ike r volgend jaar ook gewoon bij zijn! Mijn broer was er dit jaar ook.. maar die zit nu ergens in Tsjechie ofzo.. en heb hem nog neit gesproken.. hij stond alleen snachts beetje leip op mijn voicemail dat ik een enorme klootzak was , omdat ik niet in Berlijn was 
Dat Galaktika had ik vorig jaar ook al over gehoord en dat moet inderdaad zwaar stampen zijn! En High=NrG.. je was zeker wel erg moe als je in die zala in slaap bent gevallen
!!
Trouwens 1 vraagje.. wat doen jullie met jullie bagage als jullie uitchekken bij t hotel??
Oja John.. Vette PIXXX man!!!!
Gutenabond Leute !!!
Ben ook net terug van de LoveParade en hep daar echt zwaar genote !!!
De sfeer was gewoon toppie

Wij (Eieregooie, Spinning Jack, mezelf und was freunde) gingen ongeveer om 'n uurtje of 1 naar die Siege-toren en zijn daar eerst ff wat weze chille op 't gras. Toen we dachten dat de hele meuk aankwam zette zijn we dus op dat plein/rotonde
gaan staan om flink te gaan geniete ...
Nadat we wat trucks voorbij hebbe zien kome zijn we nog ff teruggegaan naar ons jeugdherbergje om ff wat meer te chille en ons op te make voor de nacht (op wijs advies van de ouwe rotte in 't vak
)
We zijn daarna weer terug gegaan naar dat Siege-torentje en hebbe ongeveer vanaf Paultje van Dijk staan stuitere. Na de afsluiting met de metro naar, jawel, Lovestern Galaktika !!!
Ook wij zijn daar heen geweest en kwamen de Trance/Techno zaal binnenwandele toen Blank&Jones stonde te draaien. Dat was zeer goed geniete en heb mezelf daar prima vermaakt toen idd die dj Sammy het voor mij flink verknalde. Ik werd echt ziek van 't gelul van die knakker. Elke overgang moest-ie weer ff schreeuwe ... Bleh !!!
Neej, 't feestje was top tot dj Sammy, vanaf hem ben ik echt ingestort maar wist 't nog wel vol te houwe tot 'n uurtje of 7 (?)
Achteraf gezien 'n zeeeeeeeeeer goed geslaagd weekend

| Originally posted by tijs08 Trouwens 1 vraagje.. wat doen jullie met jullie bagage als jullie uitchekken bij t hotel?? |

Ik ben zelf niet geweest (sens. black) maar ik zit nu die set van PVD @ Loveparade te luisteren.
Hij is echt WREED.
Paul_Van_Dyk-Essential_Mix_(Loveparade_2002)-SAT-13-07-2002 overigens 
| Originally posted by tijs08 En High=NrG.. je was zeker wel erg moe als je in die zala in slaap bent gevallen !! Trouwens 1 vraagje.. wat doen jullie met jullie bagage als jullie uitchekken bij t hotel?? |
| Originally posted by Spinnin Jack Wij vertrekken morgenochtend om 8 uur daarna met de ICE(hogesnelheidstrein) lekker naar berlijn te gaan, dat zal waarschijnlijk een stuk beter zijn dan die brakke duitse sneltreinen die we vorige jaar en dat jaar ervoor hebben genomen |
| Originally posted by tijs08 Trouwens 1 vraagje.. wat doen jullie met jullie bagage als jullie uitchekken bij t hotel?? |
| Originally posted by Access (op wijs advies van de ouwe rotte in 't vak ) |
Volgend jaar nog dichter bij ut centrum als je 't mij vraagt... Heb die U-bahn wel een beetje gezien nou...
Ik had naar de Loveparade m'n APS-fototoestelletje mee genomen die ik als kerstpakket van de IKEA heb gehad. Je kan er nog best leuke foto's mee maken 
Had vandaag de tijd om even de foto's te scannen en te uploaden dus hier een aantal foto's die ik heb gemaakt tijdens het eindfeest van de Loveparade.

Na het feest op straat zijn we naar Lovestern Galaktika geweest, waar ik die ook die wazige (opvul) foto van mezelf heb gemaakt.
| Originally posted by HiGH_NrG Aangekomen bij Galaktika ff snel omgekleed. Naar binnen...extreem gefouilleerd...tas ondersteboven enzo... |

[/edit]
Originally posted by Spinnin Jack ![]() Met deze personen heb ik het tripje naar de loveparade gemaakt, van links naar rechts, eieregooie(**EDIT**), access (**EDIT**), nina en jasper. |
Whahaha! lol
Je had trouwens die foto niet weg hoeven halen hoor
Grtz!