TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Soms vraag ik me wel eens af.....
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Nook on Jul-13-2002 12:09:

als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes.

Posted by New Wave on Jul-13-2002 12:19:

quote:
Originally posted by Nook
als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes.

ja alleen jammer dat je in de krant moet lezen dat bij verschillende hulpinstanties de lonen van de voorzitters wel errug omhoog zijn gegaan......dan koop ik liever me platen....hoe lullig het ook klinkt.....en of dat geld helpt....nee, omdat er nooit genoeg geld zal komen om dit massale probleem op te lossen.....enja, kan je wel zeggen dat ik juist daarom geld moet storten...nee.....want zoveel cash heb ik niet.......and me first onderhouden, dan the rest

Posted by Chicane on Jul-13-2002 17:04:

Je kan het probleem ook omkeren, zouden afrikanen ons helpen als wij dood gingen van de schurft, ebola, hiv, honger, polio, afgedankte nike kleding, gebruikte naalden, wollen condooms, je vader die je als baby zijnde al zwanger neukt enzo...

Dat afrika probleem is er al zolang de slavenarbeid is afgeschaft, al tientallen jaren hebben wij er MILJARDEN ingepompt, en wat is er van terecht gekomen? Geen ene donder... bekijk het zo: de natuur vindt altijd wel een natuurlijk evenwicht, hoe zwaar je het ook verpest. Afrika heeft gewoon te kampen met een overschot aan mensen waar je niet vrolijker van wordt, de landbouw kan lang niet alle monden voorzien, dus zorgt moedertje natuur er wel voor dat het bevolkingsaantal inkrimpt zodat er wel genoeg voedsel is om alle monden te vullen....

Laat gewoon de natuur het werk doen, steun daarom het WNF ofzo, doe ik ook, krijg ik elke paar maanden de Panda in de brievenbus

Tenslotte vind ik het tropisch regenwoud 1) mooier 2) belangrijker

Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist )

Posted by Blik on Jul-13-2002 18:00:

quote:
Originally posted by Chicane
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist )

ik ben het eigenlijk wel met je eens, de natuur is belangrijker dan de mensen in Afrika, we kunnen veel beter miljarden in het milieu steken. We willen over 100 jaar toch ook nog kunnen leven op deze wereld? De mensen in Afrika zijn toch al verloren, zij zullen nooit even rijk worden als het westen, het zal daar nooit verbeteren simpelweg omdat het continent Afrika geen voedingsstoffen heeft, ze kunnen niks verbouwen omdat de grond te droog is en te geen voedingsstoffen heeft. Als we gewoon geld geven aan het regenwoud en aan projecten in eigen land kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook nog leven op de wereld

(pff, ik lijk wel iemand van Groen-Links )

Jammer dat een milieu-activist dhr. Fortuyn dood heeft geschoten, aangezien het milieu hier nu de dupe van word in het regeerakkoord...

Posted by DjSuez on Jul-14-2002 11:56:

Ik heb er ook altijd zo over gedacht, maar t blijft lastig om het te zeggen over mensen, want ze vatten het nogal eens verkeerd op..

Maar de mens is gewoon niet meer in staat te overleven in africa, zonder meer, alhoewel, iig niet met een westerse standaard.

Zeker nu ik allemaal vakken als ecologie en evolutie en al die zooi heb gehad, wordt het belang vcan de natuur steeds duidelijker, voor zover het al niet crystal clear was, en we kunnen dan ook beter daaar ons geld in stoppen dan in ontwikkelingsprojecten in africa...

Posted by John on Jul-15-2002 10:22:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Staan jullie hier nooit bij stil dan? Dat moet haast wel..... toch?

in afrika hebben ze nix, dus zou je de hele dag stil moeten blijven staan bij alles wat je doet...

vinnet wel kut voor die mensen, maar ik denk niet dat er iemand is die er wat aan kan doen.. al die stammen daaro blijven elkaar toch wel terroriseren dus van normale democratie komt et toch niet.. en de fraude zal dus ook blijven floreren, dus hebben er een paar 100 mensen daar et extreem goed en de andere 800miljoen hebbe nix. kunne wij nix aan verandere hoe graag je et ook zo willen..

ohw en chicane...het probleem omdraaien heeft geen zin want dat is niet realistisch verder ben ik het wel met je eens

Posted by Stivvekk on Jul-15-2002 14:27:

hee kijk nou een toetsenbord....laten we hier nou even bij stilstaan

misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk meer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties

grtz

Posted by Stivvekk on Jul-15-2002 14:28:

'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn

Posted by John on Jul-15-2002 14:29:

quote:
Originally posted by Stivvekk
'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn

niets moet

Posted by Cosmic on Jul-15-2002 16:59:

quote:

misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk mer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties

grtz

Ja dat snap ik, maar ook dit 'soort' mensen (= TA'ers) hebben toch een geweten enzo die kunnen nadenken over dit soort zaken?

Maar goed, laten we het weer over muziek hebben.

Posted by Stivvekk on Jul-15-2002 18:30:

Behold, my arse.

Dat lijkt me een goed plan, maar ja, het was dan ook mijn eigen plan he?

Posted by Blik on Jul-16-2002 12:38:

quote:
hee kijk nou een toetsenbord....laten we hier nou even bij stilstaan

misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk mer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties

grtz

vind ik echt onzin, omdat het een forum is voor muziek zouden we het er niet over moeten hebben?? Er is ook een chill-out forum, gaming forum en sport forum hier op TA hoor, Holland Forum is alles in ��n en dan alleen voor de Hollanders (en eventuele Vlamingen)

kan toch nooit kwaad om discussies te houden over bepaalde onderwerpen, worden we allemaal beter van

Posted by Miss Proximus on Jul-16-2002 13:14:

ik sta er ook wel bij stil...maar ik loop er ook langs

Posted by New Wave on Jul-16-2002 13:17:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
...maar ik loop er ook langs

Hoe snel?

Posted by Stivvekk on Jul-16-2002 17:58:

quote:
Originally posted by Blik

vind ik echt onzin, omdat het een forum is voor muziek zouden we het er niet over moeten hebben?? Er is ook een chill-out forum, gaming forum en sport forum hier op TA hoor, Holland Forum is alles in ��n en dan alleen voor de Hollanders (en eventuele Vlamingen)

kan toch nooit kwaad om discussies te houden over bepaalde onderwerpen, worden we allemaal beter van

Van mij mag je het er eindeloos over hebben, het lijkt me alleen logischer om het op een forum te doen waar alle melancholische wereldverbeteraars zich hebben verzameld, ik hoopte alleen een verklaring te geven voor het sperma-gehalte van sommige reakties .

Pages (2): « 1 [2]