TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Soms vraag ik me wel eens af.....
Pages (2): « 1 [2]
als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes.
| quote: |
| Originally posted by Nook als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes. |
Je kan het probleem ook omkeren, zouden afrikanen ons helpen als wij dood gingen van de schurft, ebola, hiv, honger, polio, afgedankte nike kleding, gebruikte naalden, wollen condooms, je vader die je als baby zijnde al zwanger neukt enzo...
Dat afrika probleem is er al zolang de slavenarbeid is afgeschaft, al tientallen jaren hebben wij er MILJARDEN ingepompt, en wat is er van terecht gekomen? Geen ene donder... bekijk het zo: de natuur vindt altijd wel een natuurlijk evenwicht, hoe zwaar je het ook verpest. Afrika heeft gewoon te kampen met een overschot aan mensen waar je niet vrolijker van wordt, de landbouw kan lang niet alle monden voorzien, dus zorgt moedertje natuur er wel voor dat het bevolkingsaantal inkrimpt zodat er wel genoeg voedsel is om alle monden te vullen....
Laat gewoon de natuur het werk doen, steun daarom het WNF ofzo, doe ik ook, krijg ik elke paar maanden de Panda in de brievenbus 
Tenslotte vind ik het tropisch regenwoud 1) mooier 2) belangrijker
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist
)
| Originally posted by Chicane Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist ) |
)
Ik heb er ook altijd zo over gedacht, maar t blijft lastig om het te zeggen over mensen, want ze vatten het nogal eens verkeerd op..
Maar de mens is gewoon niet meer in staat te overleven in africa, zonder meer, alhoewel, iig niet met een westerse standaard.
Zeker nu ik allemaal vakken als ecologie en evolutie en al die zooi heb gehad, wordt het belang vcan de natuur steeds duidelijker, voor zover het al niet crystal clear was, en we kunnen dan ook beter daaar ons geld in stoppen dan in ontwikkelingsprojecten in africa...
| Originally posted by Cosmic Guy Staan jullie hier nooit bij stil dan? Dat moet haast wel..... toch? |
verder ben ik het wel met je eens
hee kijk nou een toetsenbord....laten we hier nou even bij stilstaan
misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk meer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties
grtz
'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn
| Originally posted by Stivvekk 'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn |
| Originally posted by Stivvekk misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk mer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties grtz |
Dat lijkt me een goed plan, maar ja, het was dan ook mijn eigen plan he?
| Originally posted by Stivvekk hee kijk nou een toetsenbord....laten we hier nou even bij stilstaan misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk mer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties grtz |
)
ik sta er ook wel bij stil...maar ik loop er ook langs

| Originally posted by Miss Proximus ...maar ik loop er ook langs |
| Originally posted by Blik vind ik echt onzin, omdat het een forum is voor muziek zouden we het er niet over moeten hebben?? Er is ook een chill-out forum, gaming forum en sport forum hier op TA hoor, Holland Forum is alles in ��n en dan alleen voor de Hollanders (en eventuele Vlamingen )kan toch nooit kwaad om discussies te houden over bepaalde onderwerpen, worden we allemaal beter van |