TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
Pages (2): « 1 [2]
Ik ben tegen. Laten we dan met z'n allen voor de deur gaan staan, en dan slepen we Tiesto mee naar Now&Wow. Daar komt ie namelijk wel tot z'n recht. 
| quote: |
| Originally posted by AlFerox whut's the difference?? |
| Originally posted by TimeportE imo is groot zijn en bekend zijn heel iets anders maar ja.. dat zal ik wel weer aan mij liggen ! |
| Originally posted by TimeportE imo is groot zijn en bekend zijn heel iets anders maar ja.. dat zal ik wel weer aan mij liggen ! |

Het is vaker leuker om te draaien in kleine clubs dan op een groot feest, en misschien doet ie wel een vriend een leuke dienst door in z'n club te draaien
| Originally posted by OENKABOENKA Het is vaker leuker om te draaien in kleine clubs dan op een groot feest |
| Hangt dat niet gewoon helemaal van het publiek af? Maakt dan verder denk ik niet zoveel uit waar je staat (maar dat kan aan mij liggen natuurlijk). |
| Ik ben tegen. Laten we dan met z'n allen voor de deur gaan staan, en dan slepen we Tiesto mee naar Now&Wow. Daar komt ie namelijk wel tot z'n recht. |
| Originally posted by DjSuez en hee, kijk nou, welkom Paul, en dan gelijk met zon uberintelligente opmerking...hulde!koningen! |
maar een ding is zeker het is lekker dichtbij voor ons
om tiesto live te zien en horen right japie
see ya at dance again
Ja het blijft een ballentent yland en ik ben er ook al denk ik een half jaar niet meer geweest, maar als ik drie keer van me fiets pleur ben ik er, dus dan ga ik toch maar weer ff kijken. Misschien zijn de prijzen van de muntjes weer hoger geworden dat is namelijk altijd zo als ik daar weer kom :P
Hij moet hier in Huizen naar de 538 idance kome!!!!!!