TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar staat ID-T voor?
Pages (2): « 1 [2]
Miles werd ge-eerd op trance energy heerenveen, na de set van Yves de Ruyter, als je die set hebt, moet je maar eens luisteren, is best lache, die gast staat bijna te janken daar...
Ow, en Irvan is doorgegaan met zijn studie ( want hij zag er geen brood meer in, hahahahaha ), en Theo is de pijp uit, volgens mij...
| quote: |
| Originally posted by Chicane mag ik de mensen erop wijzen dat de feesten van ID&T misschien niet meer in smaak zijn, maar jullie wel elk jaar op innercity staan te stampen en sensation en massive? Altijd maar dat eeuwige gekanker op ID&T, maar des ondanks toch stiekem daar op de dansvloer staan, zwak hoor |

| Originally posted by AlFerox idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! ![]() zal je zien dat de prijs voor een kaartje dan t�ch ineens weer veeeel lager kan als niemand meer komt. |
mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest.
| Originally posted by basvh mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest. |
| mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest. |
Als het niet ID$T was geweest die de dance scene in nederland groot had gemaakt dan had een ander het wel gedaan hoor! ja en dan hadden we daar nu op lopen kankeren!
Dus in mijn ogen is het gewoon zo dat als je ID&T echt niet vind dan moet je gewoon niet naar hun feesten toe gaan! als je wel naar hun feesten gaat moet je niet lopen te zeuren!!!
ID&T heeft best leuke feesten hoor! ik vind alleen sensation iets te commercieel worden.... dus ga ik er gewoon niet heen! ik wil wel zien hoe thunderdome a decade word!! dat lijkt me echt weer vet worden 
en wie er nou dood is en wie niet? geen idee, interresseert me eigenlijk ook bar weinig. het enig is dat ik baal dat ik het niet bedacht heb want dan was ik nu stinkend rijk!! dus ik ben eigenlijk best jaloers op die gasten 
| Originally posted by AlFerox idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! ![]() |
... zal wel mee te maken hebben dat ik net vanmiddag mysteryland kaartjes opgehaald heb
en dat ze geen hardcore tent hebben op mysteryland noem ik een beetje verloochenen van je roots... das nooit goed... maarja, tis een bedrijf he.... als je het realistisch bekijkt zijn ze gewoon onwijs slim bezig.... (jaloers
!)
miles werdt inderdaad ge-eerd tijdens TE heerenveen, daarna werdt cygnus X - the orange theme gedraaid en dat kwam best wel emotioneel over....
| originally posted by Vnatic Miles werd ge-eerd op trance energy heerenveen, na de set van Yves de Ruyter, als je die set hebt, moet je maar eens luisteren, is best lache, die gast staat bijna te janken daar... |
| Originally posted by kolkiewolkie ... heb ik dan nix te zeuren over id&t... jawel... ik snap niet dat ze die jean nog steeds uitnodigen en dat ze geen hardcore tent hebben op mysteryland noem ik een beetje verloochenen van je roots... das nooit goed... maarja, tis een bedrijf he.... als je het realistisch bekijkt zijn ze gewoon onwijs slim bezig.... (jaloers !)tot zover |

wij zijn nederlanders wij kunnen niets anders dan zeuren

Tsja anders is het toch ook niks meer aan stel dat alles perfect was en dat we nergens meer over konden zeiken....
saai hoor
| Originally posted by magrec wij zijn nederlanders wij kunnen niets anders dan zeuren ![]() |
| Originally posted by tijs08 en daar ben jij echt HET voorbeeld van op dit forum he.... |
na aanleiding van 1 topic?