TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by AlFerox on Jul-15-2002 21:01:

quote:
Originally posted by ampburner
http://www.finalscratch.com/

[edit] ik snap trouwens niet wat dat finalscratch voor zin heeft... dan ga je toch met cd's draaien als je dat zonodig wilt? , heb je ook niet het risico dat je windows crasht Staat knap lullig, sta je daar voor 30000 man....oeps Blue Screen of Death

met cds draaien is nep man!!

Posted by New Wave on Jul-15-2002 21:03:

Het is eigenlijk precies hetzelfde........alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl...dus eigenlijk is er weinig verschil SNAP JE!
Dus het heeft hel veeeeel zin..............en cd's..idd, cd's is nep.........

Posted by ampburner on Jul-15-2002 21:06:

lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait.

vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop

[edit]
quote:
alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl

dat zeg je nou wel, maar da's dus niet waar. in principe sta je gewoon mp3's te draaien.

Posted by New Wave on Jul-15-2002 21:09:

Ja daarom vind ik met cd's draaien ook nep omdat je die vinyl kwaliteit niet heb...........

Posted by Menno on Jul-15-2002 21:10:

Om ff op het topic terug te komen: ik vind het echt supergaar dat ie uitgefloten is. Hetzelfde gebeurde Ferry Corsten ook al een keer op Massive.
Dat je de muziek van de betreffende niet dj niet leuk vind, wil nog niet zeggen dat je hem uit moet fluiten. Iedereen wist van te voren wat je van Liebing kon verwachten. En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan.

Posted by New Wave on Jul-15-2002 21:12:

quote:

dat zeg je nou wel, maar da's dus niet waar. in principe sta je gewoon mp3's te draaien.

je naald leest een speciaal vinyl.......hij reageerd digitaal op de beweging van je plaat.......

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 21:16:

Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!

Posted by ampburner on Jul-15-2002 21:16:

quote:
Originally posted by Menno En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan.

ach joh, de muziek is toch niet zo belangrijk, als de sfeer maar goed is. Die show met die trommels was toch vet? wat zeuren jullie dan allemaal

Posted by Emphelator on Jul-15-2002 21:18:

quote:
Originally posted by AlFerox
de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen!
pffffff, wat een trieste actie!!!

blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op w��r een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen.
nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een

quote:
Originally posted by AlFerox
of nog beter: volgend jaar gewoon GEEN techno op sensation! als je techno wil horen dan ga je maar lekker naar een ander feestje. en niet naar sensation!

BAH

laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken

Mmmm, spreek je jezelf hier niet een beetje tegen

Posted by AlFerox on Jul-15-2002 21:20:

quote:
lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait.

vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop

geluidskwaliteit is idd minder ja. maar Final Scratch wordt ook meer gebruikt voor als apparaatje 'ernaast'. dus 2 decks (of 3) met daarnaast nog een Final Scratch waarmee dan voornamelijk eigen werk, wat nog niet uitgebracht is of waar nog wat aan geschaafd moet worden, gedraaid kan worden.

waarom geen cds? omdat het draaien met vinyl toch gewoon veel praktischer en 'echter' is!!

Posted by New Wave on Jul-15-2002 21:20:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!

Owjha, gaan we weer........ten eerste.....een dj draaid meerdere stylen....en ook verschillende hardheden...DUS...geen enkel argument om een dj uit te fluiten....zeer respectloos.....DAARNAAST als tweede punt.....hij stond midden op de timetable....als hij zijn eigen "schranz" zou gaan spinnen zou de opbouw dus niet meer kloppen.....dus lul niet.........

Posted by serialkillah on Jul-15-2002 21:21:

Zoiets gebeurde ook in de black hole tent op impulz. Toen bij andain de zangeres niet goed klonk werden ze ook door veel gasten uitgefloten en uitgescholden... vondt ik ook nie echt getuigen van stijl.

Posted by ampburner on Jul-15-2002 21:21:

quote:
Mmmm, spreek je jezelf hier niet een beetje tegen

hij bedoelt waarschijnlijk, laat die gasten maar gaarkoken in hun beuq-sensation, kunnen de liefhebbers naar 'echte' feesten waar met vinyl gedraaid wordt ;p

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 21:32:

quote:
Originally posted by New Wave

Owjha, gaan we weer........ten eerste.....een dj draaid meerdere stylen....en ook verschillende hardheden...DUS...geen enkel argument om een dj uit te fluiten....zeer respectloos.....DAARNAAST als tweede punt.....hij stond midden op de timetable....als hij zijn eigen "schranz" zou gaan spinnen zou de opbouw dus niet meer kloppen.....dus lul niet.........
hahahaha wat een humor. Nee jou reactie slaat ergens op!! Hoezo respectloos??Hoeveel $$$ verdienen die dj's tegenwoordig wel niet?? Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen...

Posted by Opti on Jul-15-2002 21:35:

quote:
Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen...

Jaaaa!!!! Laten we Chris Liebing vragen of ie Haadstyle wil draaien!!! Zal ie vett vinden!!!

Posted by AlFerox on Jul-15-2002 21:38:

quote:

01 als je vind dat er te soft gedraaid is moet je dat verhalen bij ID&T en niet bij de dj! reken namelijk maar dat ID&T alle djs van die avond op heeft gedragen om 'rustig' te draaien.
Sensation is ID&T's toegankelijkste feest en in die formule past nou eenmaal geen keiharde techno.

02 Ik ben er niet geweest dus ik kan alleen maar afgaan op de tracklist van zijn set:

Chris Liebing:

1
2
3 Casa Royal - We all need
4
5 Marco Carola - Open Source
6
7 Chris Liebing - Next Try (Chris McCormack Remix)
8 Chris McCormack - Sea Ways (Chris Liebing Remix)
9 DJ Rush - Get On Up (Chris Liebing Remix)
10
11 Gaiden - Point Blank (Speedy J Remix)
12 Vitalic - Poney Part 1
13 1st Bass - Slam Me Down
14 ? - Attack Of The Oscillator
15 Infected Mushroom - BP Empire (Remix)
16 Mateo Murphy - Love Express (Umek Remix)
17 Tiga & Syntherius - Sunglasses At Night (Chris Liebing Remix)
18 Speedy J - Bugmod
19
20
21 Christian Smith & John Selway - Weather (Smith & Selway Mayhem Remix)
22
23 Adam Beyer & Henrik B - Signal 9
24 Scratch Massive - Ice Breaker (Dima Remix)
25 Green Velvet - Genedefect
26
27
28 Chris Liebing - Stigmata 8 A1

en wat ik al eerder zei: het zijn het allemaal hitjes maar om nou te zeggen dat het onwijs soft is ??
het zijn juist voornamelijk nummers waar ik al vaak genoeg een zaal helemaal van uit zn dak heb zien gaan!!
marco carola - open source, dj rush - get on up, gaiden - point blank, vitalic
niks mis mee hoor!

hij heeft zelfs nog wat electro gedraaid 24&25 (dat happy gedoe dus ).

maar wat ik dus denk is dat het publiek het gewoon niet snapte.
tja, chris liebing draait geen hardstyle nee.

Posted by AlFerox on Jul-15-2002 21:45:

quote:

hij bedoelt waarschijnlijk, laat die gasten maar gaarkoken in hun beuq-sensation, kunnen de liefhebbers naar 'echte' feesten waar met vinyl gedraaid wordt ;p

hahaha, ja zoiets ja!!

tja, blijkbaar horen techno en chris liebing, aan alle reacties te merken, gewoon niet thuis op Sensatie..

Posted by Rinus on Jul-15-2002 21:48:

Om ook mijn mening nog even te geven.

Als ik op een feest ben en de muziek staat mij niet aan dan word ik hoogstens wat sacho ofzo maar ik ga niet gelijk de dj uitfluiten of middelvingers opsteken. De mensen die naar Sensation black gingen wisten wat ze konden verwachten. (Tenminste als ze op de hoogte waren van de draaistylen van de heren en 1 dame, waarschijnlijk niet helemaal.)

Misschien was het wat onhandig van id-t om deze verschillende stylen samen te voegen tot een feest.

Het gaat tenslotte allemaal om de bekende qoute van Carl Cox toch.

Posted by AlFerox on Jul-15-2002 22:07:

over quotes gesproken.. dit is een quote van chris liebing:

Chris Liebing : "I try to mix the records which I got in the best possible way for me and the crowd and the mood they and I are in. If it doesn�t work, I am (or the people are) probably on the wrong party."

errug toepasselijk!

Posted by John on Jul-15-2002 22:12:

hmmja, mijn mening dan ook maar...

het probleem ligt gewoon bij de meerdere stijlen in 1 zaal. daarom vind ik sensation zowiezo kut...op white heb je ook teveel verschil in muziekstijl. betaal je je scheel voor die ene dj die wel draait wat jij wilt horen.. nou is mijn smaak vrij breed, maar als er gewoon teveel muziek gedraait wordt die me niet aanstaat...sja dan ist gewoon nie leuk. maar goed de love parade was toch veel gekker

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 22:17:

quote:
Originally posted by Optimus

Jaaaa!!!! Laten we Chris Liebing vragen of ie Haadstyle wil draaien!!! Zal ie vett vinden!!!
Dit slaat natuurlijk ook weer nergens op...IK kwam ook niet voor de hardstyle maar voor goede leuke HARDE FATSOENLIJKE techno, en wat hoor ik...........groovy fagget clubachtige slome techno.

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 22:25:

en anders moet je het geen Sensation BLACKKKKKKKKK noemen!! dus op een feest met mensen in het zwart gekleed, met alleen maar horror afbeeldingen en geluiden etc etc verwacht IK nou eenmaal geen softe saaie eentonige muziek

Posted by Divine9 on Jul-16-2002 03:32:

Ik snapte er ook niks van dat hij uitgefloten werd.
Puike set van hem. Ik vond hem de beste met marco.
Jammer van dat foutje tijdens sunglasses, maar daarna ging ie weer lekker verder.

Dana was wel cool overigens. Vond het wel tof dat ze James Brown is dead draaide

Iig f-ck al die k-t newbies... de echte liefhebbers hebben genoten en zo hoort 't.

Posted by @ddicted on Jul-16-2002 07:40:

Uifluiten slaat idd nergens op, techno is niet echt mijn muziek ik wist vantevoren, zie line-up, wat er gedraaid kon worden. Het viel me achteraf nog tegen, nou so be it. Marco en Dana hebben me iig niet teleurgesteld. Maar ik denk idd dat deze muziekstijlen niet echt bij elkaar op een feest met 1 zaal passen.

Posted by New Wave on Jul-16-2002 08:47:

quote:
hahahaha wat een humor. Nee jou reactie slaat ergens op!! Hoezo respectloos??Hoeveel $$$ verdienen die dj's tegenwoordig wel niet?? Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen...

Ga mij een beetje uitlachen, ubernerd ben jij, niet te geloven!
Een DJ uitfluiten is zoiezo 100% respectloos!!
Enja, ze verdienen veel, maar dat zegt helemaal NIETS over welke style je op welk moment draaid.....en als ik jouw zo hoor over je nichten groovy techno dan heb jij der blijkbaar geen verstand van...want zoals je de line up ziet heeft chris weinig echte groovy nichten muziek gedraaid.....ik know..ik heb bijna al die platen op vinyl....enja, ze passen zich wel aan.....in hun doen....wat verwacht je dat hij effe Dana haar platen pakt omdat die TMF sukkels dat graag willen horen....blijkbaar heeft 80% geen idee van wat de rol is van een DJ en hoe hij te werk gaat..
Als je echt slim na had gedacht ha dje kunnen weten dat Chris Liebing niet op zijn hardst ging draaien.......je had daarom ook kunnen weten dat Black geen Awakenings geluid zou bevatten....je weet ook donders goed dat op Sensation niet konstand keihard wordt gebeukt omdat die TMF sletjes daar niet tegen kunnen.....

Ook heeft ID&T nooit beweerd dat er vol beuken techno gedraaid zou worden, het zou een harde Sensation worden....en vergeleken met White is dat ook gebeurt..................hahahaha.... sukkeltje

Pages (3): « 1 [2] 3 »