TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by ampburner http://www.finalscratch.com/ ![]() [edit] ik snap trouwens niet wat dat finalscratch voor zin heeft... dan ga je toch met cd's draaien als je dat zonodig wilt? , heb je ook niet het risico dat je windows crasht Staat knap lullig, sta je daar voor 30000 man....oeps Blue Screen of Death |
Het is eigenlijk precies hetzelfde........alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl...dus eigenlijk is er weinig verschil SNAP JE!
Dus het heeft hel veeeeel zin..............en cd's..idd, cd's is nep.........
lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait.
vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop 

[edit]
| alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl |
Ja daarom vind ik met cd's draaien ook nep omdat je die vinyl kwaliteit niet heb...........
Om ff op het topic terug te komen: ik vind het echt supergaar dat ie uitgefloten is. Hetzelfde gebeurde Ferry Corsten ook al een keer op Massive.
Dat je de muziek van de betreffende niet dj niet leuk vind, wil nog niet zeggen dat je hem uit moet fluiten. Iedereen wist van te voren wat je van Liebing kon verwachten. En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan.
| Originally posted by ampburner dat zeg je nou wel, maar da's dus niet waar. in principe sta je gewoon mp3's te draaien. |
Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!
Originally posted by Menno En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan. |
| Originally posted by AlFerox de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen! pffffff, wat een trieste actie!!! blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op w��r een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen. nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een |
| Originally posted by AlFerox of nog beter: volgend jaar gewoon GEEN techno op sensation! als je techno wil horen dan ga je maar lekker naar een ander feestje. en niet naar sensation! BAH laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken |
| Originally posted by ampburner lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait. vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop ![]() |
| Originally posted by hamburgerboefje Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!! |
Zoiets gebeurde ook in de black hole tent op impulz. Toen bij andain de zangeres niet goed klonk werden ze ook door veel gasten uitgefloten en uitgescholden... vondt ik ook nie echt getuigen van stijl.
| Mmmm, spreek je jezelf hier niet een beetje tegen |
feesten waar met vinyl gedraaid wordt ;p
| Originally posted by New Wave Owjha, gaan we weer........ten eerste.....een dj draaid meerdere stylen....en ook verschillende hardheden...DUS...geen enkel argument om een dj uit te fluiten....zeer respectloos.....DAARNAAST als tweede punt.....hij stond midden op de timetable....als hij zijn eigen "schranz" zou gaan spinnen zou de opbouw dus niet meer kloppen.....dus lul niet......... |
| Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen... |
| Originally posted by hamburgerboefje Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!! |
??
).
| Originally posted by ampburner hij bedoelt waarschijnlijk, laat die gasten maar gaarkoken in hun beuq-sensation, kunnen de liefhebbers naar 'echte' feesten waar met vinyl gedraaid wordt ;p |

Om ook mijn mening nog even te geven.
Als ik op een feest ben en de muziek staat mij niet aan dan word ik hoogstens wat sacho ofzo maar ik ga niet gelijk de dj uitfluiten of middelvingers opsteken. De mensen die naar Sensation black gingen wisten wat ze konden verwachten. (Tenminste als ze op de hoogte waren van de draaistylen van de heren en 1 dame, waarschijnlijk niet helemaal.)
Misschien was het wat onhandig van id-t om deze verschillende stylen samen te voegen tot een feest.
Het gaat tenslotte allemaal om de bekende qoute van Carl Cox toch.
over quotes gesproken.. dit is een quote van chris liebing:
Chris Liebing : "I try to mix the records which I got in the best possible way for me and the crowd and the mood they and I are in. If it doesn�t work, I am (or the people are) probably on the wrong party."
errug toepasselijk! 
hmmja, mijn mening dan ook maar...
het probleem ligt gewoon bij de meerdere stijlen in 1 zaal. daarom vind ik sensation zowiezo kut...op white heb je ook teveel verschil in muziekstijl. betaal je je scheel voor die ene dj die wel draait wat jij wilt horen.. nou is mijn smaak vrij breed, maar als er gewoon teveel muziek gedraait wordt die me niet aanstaat...sja dan ist gewoon nie leuk. maar goed
de love parade was toch veel gekker

| Originally posted by Optimus Jaaaa!!!! Laten we Chris Liebing vragen of ie Haadstyle wil draaien!!! Zal ie vett vinden!!! |
en anders moet je het geen Sensation BLACKKKKKKKKK noemen!! dus op een feest met mensen in het zwart gekleed, met alleen maar horror afbeeldingen en geluiden etc etc verwacht IK nou eenmaal geen softe saaie eentonige muziek
Ik snapte er ook niks van dat hij uitgefloten werd.
Puike set van hem. Ik vond hem de beste met marco.
Jammer van dat foutje tijdens sunglasses, maar daarna ging ie weer lekker verder.
Dana was wel cool overigens. Vond het wel tof dat ze James Brown is dead draaide 
Iig f-ck al die k-t newbies... de echte liefhebbers hebben genoten en zo hoort 't.
Uifluiten slaat idd nergens op, techno is niet echt mijn muziek ik wist vantevoren, zie line-up, wat er gedraaid kon worden. Het viel me achteraf nog tegen, nou so be it. Marco en Dana hebben me iig niet teleurgesteld. Maar ik denk idd dat deze muziekstijlen niet echt bij elkaar op een feest met 1 zaal passen.
| Originally posted by hamburgerboefje hahahaha wat een humor. Nee jou reactie slaat ergens op!! Hoezo respectloos??Hoeveel $$$ verdienen die dj's tegenwoordig wel niet?? Kom op man dan kunnen ze zich toch wel en beetje aan het publiek aanpassen... |
sukkeltje