TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Wat een bullshit deze stelling. En niet zo zieken over mensen van Partyflock, dat zijn hele relaxte mensen toevallig.
Hardstyle verpest de scene helemaal niet. Geef me ��n goede reden waarom dat zo zou zijn. Iedereen heeft een eigen smaak, en een eigen stijl. Hou je van Hardstyle, dan ga je naar Hardstyle feesten, hou je van progressive dan ga je naar progressivefeesten (of niet he Magrec?
).
Ieder zijn eigen dingetje.
Dat Sensation nou maybe een kutfeest was wil niet zeggen dat Hardstyle (wat Black overigens niet eens was) de scene verneukt.
Dat doe ID&T (Inderdaad Diep Triest)....
de scene is verpest toen allerlei nerds het in hun hoofd gingen halen dat het COOL is om met je zondagse kleren naar een "dance-feest" te gaan
ik mis de goeie ouwe tijd, toen alleen de "outcast" nog naar feesten ging
I crY 
hardstyle..tja....kweenie wat ik van die mensen moet vinden enzo...ik blijf het een slap aftreksel van hardcore vinden: conclusie: de mensen die erop gaan zijn een slap aftreksel van gabbers..hoe noemen we dat ook alweer...oh ja...ZWABBERS 
gheghe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wat een bullshit deze stelling. En niet zo zieken over mensen van Partyflock, dat zijn hele relaxte mensen toevallig. Hardstyle verpest de scene helemaal niet. Geef me ��n goede reden waarom dat zo zou zijn. Iedereen heeft een eigen smaak, en een eigen stijl. Hou je van Hardstyle, dan ga je naar Hardstyle feesten, hou je van progressive dan ga je naar progressivefeesten (of niet he Magrec? ).Ieder zijn eigen dingetje. Dat Sensation nou maybe een kutfeest was wil niet zeggen dat Hardstyle (wat Black overigens niet eens was) de scene verneukt. Dat doe ID&T (Inderdaad Diep Triest).... |
ben het echt helemaal met tijs08, basvh en smirnoff eens (en met Snuggle ook
), en ik vind het echt een bekrompen stelling. ik weet niet wie dit onzin verzonnen heeft maar het is echt de grootste BULLSHIT!!! die ik ooit heb gehoord...
laat gewoon iedereen van zijn eigen ding houden, en niet zeiken, ik vind techno niet om aan te horen, hoor je mij daar ooit over zeuren? zelfde met hardcore of met progressive, muffe zooi vind ik het.
dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerci�le gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen....
BAH!!

De stelling vind ik kut, ieder zijn eigen muziek toch ?
En wat kleren daar nou weer mee te maken hebben ??
| Originally posted by @ddicted En wat kleren daar nou weer mee te maken hebben ?? |
| Originally posted by Smirnoff Kleren maken de man !! Volgend jaar heb je Sensation NUDE edition !! |
| Originally posted by basvh de mod heeft gesproken |
| Originally posted by Blik dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerci�le gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen.... |

Ik ben het ook niet eens met de stelling.. Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.
| Originally posted by Smirnoff Waneer ?� |
| Originally posted by basd Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken. |
Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| Originally posted by pivot k zeg niet dat der alleen maar domme mensen naar hardstyle luistren.maar k vin t wel muziek voor domme mensen.. |
| Originally posted by Blik dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerci�le gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen.... BAH!! |
Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| Originally posted by Optimus en nee, de stelling lklop niet... ik luister naar hardhouse... ook wel naar hardstyle... naar trance... naar techno ook sinds een paar maanden... ik dans op alles even gemakkelijk en vind wel goei. Waar hoor ik dan bij? ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by AlFerox voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is. dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel. kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn! BAH!! |
Oneens!
Ik denk in t geval van Sensation (wat ongetwijfeld de aanleiding is voor deze thread) hebben de mensen zich gewoon verkeken en dachten te veel dat t hard style zou zijn. NIET DUS!!!
Je kan de opkomst vergelijken me die van de Hardcore/gabber scene een aantal jaren geleden. Dus wen er maar an!
Maar Magrec, dan ga jij toch lekker naar Progressive feesten, dan kom je ze ook nie tegen 
Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer

| Originally posted by Blik misschien zou jij eens uit jouw kleine wereldje moeten komen zodat je ook eens kunt zien dat mensen een mening die heel anders is dan die van jou en dat jij het ook wel eens bij het verkeerde end kunt hebben |
| Ik ben het ook niet eens met de stelling.. Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken. |
| Originally posted by AlFerox ehh, 9 augustus lijkt me een mooie datum! schikt dat? ik ga er namelijk vanuit dat Bellie op Addiction hardstyle gaat draaien, en doet die dat niet.. nou dan fluiten we hem gewoon met zn allen uit! |
| Originally posted by TranceFool Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer |
| Originally posted by AlFerox als jij is wat minder vaak naar "de kroeg" zou gaan in het weekend dan snap je misschien wat er hier bedoeld wordt en wat er een beetje gaande is.. |

| Originally posted by Blik Maar om dan vervolgens met een stelling te komen dat hardstyle de scene verpest vind ik echt onzin. Ik vind eerder de bedenkers van deze stelling en de mensen die de stelling steunen de mensen die de "scene" verpesten. De mensen die deze stelling bedenken zorgen voor onenigheid in de "scene" en zo verpest je die "scene" dus.... |
Mensen die hardstyle luisteren/gaaf vinden, zijn imo een beetje kortzichtige mensen, en dat zie ik zelf wel aan de mensen in mijn omgeving die van hardstyle houden. Als ik ze eens een vrij stevige techno plaat laat horen, dan is het meteen weer: "Maar dit beuqt toch niet?".
Ander voorbeeld waarbij een dj werd uitgefloten, was op de laatste qlimax. Captain Tinrib deed een live set van een uur en die zat behoorlijk vol energie en afwisseling, maar hij werd na zijn set uitgefloten, omdat de hardstyle mensen het waarschijnlijk niet helemaal begrepen.
Hardstyle is ook de aller-aller-simpelste muziek die er is (samen met de hardcore tracks uit de periode dat het gabber tijdperk terug sprintte). Luister maar eens goed naar een hardstyle plaatje. Het is vaak dezelfde kick & bass, vaak ook een stem die even wat stoers zegt, soms eens een gejat melodietje van een nummer van vroeger. En dan houdt het al snel op.
Eindig ik met een quote van iemand anders:
"Hardstyle is kermismuziek"
(en we weten allemaal wat voor volk er op kermissen rond sjouwt
)
| Originally posted by Nielz Mensen die hardstyle luisteren/gaaf vinden, zijn imo een beetje kortzichtige mensen, en dat zie ik zelf wel aan de mensen in mijn omgeving die van hardstyle houden. Als ik ze eens een vrij stevige techno plaat laat horen, dan is het meteen weer: "Maar dit beuqt toch niet?". |