TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gok hier je Line-up van Trance Energy
Pages (2): « 1 [2]


Posted by eXos on Jul-17-2002 10:52:

quote:
Originally posted by Nielz

Johan Gielen



COOL!!! Nu ga ik helemaal!

En ik wil DJ Scot Project in de HMH hebben. Maar hoe ga ik dat doen


Posted by basd on Jul-17-2002 14:25:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Joop
Johan Gielen
Cross
Rank 1 Live
Yves de Ruyter
Westbam




iig niet Marco V, Jean of Klubbheads wegens verplichtingen elders
Zijn die laatste drie dan de hele avond bezet? Draaien wel vaker meerdere keren op een avond, door het hele land heen.

Enne Westbam? Lijkt me niet echt het soort feest voor zo iemand.. Weet niet precies waarom maar het lijkt me sterk..


Posted by Miss Proximus on Jul-17-2002 15:18:

Marco V draait in Hong Kong geloof ik


Posted by Cosmic on Jul-17-2002 15:25:

Wie is die Joop waar iedereen het over heeft? Daar heb ik nog nooit van gehoord.


Posted by Nielz on Jul-17-2002 15:37:

Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat Hij komt overigens uit Leeuwarden.


Posted by New Wave on Jul-17-2002 16:16:

quote:
Originally posted by Nielz
Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat Hij komt overigens uit Leeuwarden.


En Joop is weer een maatje van de vriend van een TA'er die heel veel van sex houd ...jaja...met guys WHOESJWOESJ


Line up.




DJ Rush
Speedy J
Chris Liebing
Jean
Darkraver
Moreno


Posted by tijs08 on Jul-17-2002 17:58:

pfff das wel een moeilijke opgave.. het gokken van die line-up.

Ik denk niet dat ik nog naar Trance Energy ga. Afgelopen keer in Utrecht toch echt wel 1 van mijn slechtste grote feesten ooit meegemaakt. De line-up moet dus wel heel goed zijn, willen ze mij overhalen

maar ik denk dat als.. Armin bijv. op de line-up staat... en daar ben ik toch wel een fan van . Hij niet tot zijn recht zal komen.. voornamelijk door het erg jonge publiek. Geef mij dan maar 4 X een Armin<>nly voor hetzelfde geld

hier komt hij dan

Johan Gielen
Joop
Cosmic Gate
Blank&Jones
Bas&Ram

bij deze line-up kom ik dus ZEKER niet....


Posted by TranceFool on Jul-17-2002 18:43:

alleen astrid mis je nog tijs


DJ Joop
DJ Astrid
Dumonde
Blank & Jones
Bas & Ram
Johan Gielen

dat wortem ongeveer


Posted by Opti on Jul-17-2002 21:58:

Joop draait ook op Mysteryland


Posted by ScuL on Jul-18-2002 18:36:

Ik vind het Thialf helemaal niet bout... Het is niet naast de deur maar heb me er wel 2x kostelijk vermaakt ehm maarja. Ik prefereer Qlimax op de 21e dus deze keer geen TE voor mij.

Qua line-up... Johan Gielen zit er sowieso in. Maar ik denk dat Rank 1, Astrid en Bas & Ram ook zeker weten wel kanshebbers zijn. Armin zou stoer zijn maar ik denk het niet.


Posted by TimeportE on Jul-19-2002 15:06:

ik denk dat TE misschien nog wel kan gaan verrassen.. vorig jaar stonden er ook scott bond, mario piu en judge jules! dus mijn gok.

joop
jean
armin
jules
fergie
gielen


Posted by TranceFool on Jul-19-2002 15:13:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik denk dat TE misschien nog wel kan gaan verrassen.. vorig jaar stonden er ook scott bond, mario piu en judge jules! dus mijn gok.

joop
jean
armin
jules
fergie
gielen

neej dat gaat niet gebeuren hor


Posted by moogwai on Jul-21-2002 20:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
alleen astrid mis je nog tijs


DJ Joop
DJ Astrid
Dumonde
Blank & Jones
Bas & Ram
Johan Gielen

dat wortem ongeveer


Blank & Jones zijn ook bevestigd volgens hun webmaster

oftewel.. dit is de line-up


Posted by TranceFool on Jul-22-2002 11:01:

quote:
Originally posted by moogwai


Blank & Jones zijn ook bevestigd volgens hun webmaster

oftewel.. dit is de line-up

hehe klopt jah, dat wist ik al


Posted by TimeportE on Jul-22-2002 12:57:

joop
jean
blank & jones
armin
fergie
gielen

dan word het dit

(als fergie nie ergens in japan in geboekt voor die dag dan hou ik het toch op hem, hoe dom het ook moge wezen! )


Posted by TranceFool on Jul-22-2002 13:02:

quote:
Originally posted by TimeportE
joop
jean
blank & jones
armin
fergie
gielen

dan word het dit

(als fergie nie ergens in japan in geboekt voor die dag dan hou ik het toch op hem, hoe dom het ook moge wezen! )

ik wil je niet terleurstellen hor maar dat gaat em niet worden , check hierboven


Posted by Dr. Kuipers on Jul-22-2002 15:58:

Hier maar ff mijn bijdrage vanuit Portugal

Gokken hoeft nieb meer want line-up is al zo goed als bekend nu, maar ga dan toch naar Qlimax ipv TE.

Maar ziet er op zich wel geinig uit die line-up


Posted by Flipper01 on Jul-22-2002 18:30:

quote:
Originally posted by TimeportE
joop
jean
blank & jones
armin
fergie
gielen

dan word het dit


Als dat idd zo is zal ik waarschijnlijk voor Qlimax gaan!!! B&J en Jean zijn mij wat te commercieel, Gielen ook wel en ik heb ze allemaal al gezien. Armin is goed, Fergie komt niet en Joop zou ik nix over kunnen zeggen.
Maar ik denk dat het idd wel zoiets zal worden, we wachten geduldig af...


Posted by Freezel on Jul-25-2002 10:26:

Definitieve Line-Up van Trance Energy in willekeurige volgorde:

Hiero

Blank & Jones
Talla 2XLC
Johan Gielen
Bas & Ram
Dumonde
Astrid
Joop


Posted by Miss Proximus on Jul-25-2002 10:31:

Talla!!

Ach wat zeur ik ook...ik ben er niet eens


Posted by Opti on Jul-25-2002 10:42:

Talla idd ja... misschien dattie de komende ID&T feesten vast komt draaien net zoals Blank&Jones en DuMonde?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.