TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| hahahaha dat is pas een strakke actie |
| LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief). |
| Originally posted by eieregooie Was 't niet zo dat ze de 13e verdieping hadden meegrekend? Die hebben ze in Amerika namelijk niet vanwege bijgeloof... En volgens mij was 't een examenfeestje i.p.v. een verjaardags kadotje... |
ja lullig he 
maar dit is denk ik ook ��n van de meest bekendste stukjes.
waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend

ik wordt een b-tje naar van dar verhaal
zieke mensen die zoiets zouden doen...
en faces of Death ligt gewoon in de videotheek hoor... gewoon in t schappie
Ja die shit happent, maarja, dat zijn dingen waar je niet te lang over moet nadenken en bij stil moet blijven staan, net zoals dat anders ook ieder meisje bang is verkracht te worden.
Ik heb wel gehoord dat het bij een discotheek in mijn buurt was gebeurd, gewoon in iemand's reet gestoken. Tja, het is ziek, maar ik denk eerlijkgezegd dat het alleen maar focken is met mensen, op een hele erge manier, zeg maar ipv een flink partijtje vechten dat doen. Het zijn geen vette junks met aids e.d. die dat soort dingen doen, die komen niet op dat soort feesten, de kans dat je een enge ziekte ervan krijgt is imo net zo groot als zonder condoom met een vreemd meisje naar bed gaan.
Vraag me af of ze je nou ook gratis drugs toedienen als ze je zomaar ff prikken, heb tenminste nog 1 voordeel gehad aan die vette angsten daarna.
| Originally posted by ampburner waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend |
)
| Originally posted by TranceFool hahahaha dat is pas een strakke actie ![]() |
Laten we de thread renamen naar "Wat ging er mis toen die gozer van de flat wilde bungee jumpen?".
was toch ook zo'n ziekenauto op een van die tapes? die reed een fietser aan terwijl die op weg was naar een ongeluk. was wel lache.
*********** is ook ziek idd, er is ook zo'n filmpje dat die stammen gaan rellen in afrika, een zo'n gast wordt helemaal doormidden gehakt (onder t genot van een duister metalmuziekje)