TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by DjSuez on Jul-17-2002 18:58:

quote:
hahahaha dat is pas een strakke actie

jaa! zullen we bij jou verjaardag ook doen ok?

quote:
LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief).

Klopt. Ik heb ook van die troep gezien op www.***********, ook zon site met van die idiote zieke dingen, waar drugsbaronnen in columbia nog een puntje aan kunnen zuigen...volgens mij echt wel echt! en anders goed genoeg genept...

maar om nog even op die naalden terug te komen, het is goed dat je het ff post hier, omdat het ons aangaat, maar ik denk ook niet dat het een landelijk verhaal moet worden, om de redenen die trancefool e.a. al hebben aangevoerd..

Greetz Steeph

Posted by magrec on Jul-17-2002 19:00:

quote:
Originally posted by eieregooie

Was 't niet zo dat ze de 13e verdieping hadden meegrekend? Die hebben ze in Amerika namelijk niet vanwege bijgeloof...

En volgens mij was 't een examenfeestje i.p.v. een verjaardags kadotje...

Volgens mij ook ja lullig he

hehe nog steed leuk om te zien maar dit is denk ik ook ��n van de meest bekendste stukjes.

Posted by ampburner on Jul-17-2002 20:00:

waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend

Posted by Opti on Jul-17-2002 21:44:

ik wordt een b-tje naar van dar verhaal

zieke mensen die zoiets zouden doen...

en faces of Death ligt gewoon in de videotheek hoor... gewoon in t schappie

Posted by Little Theseus on Jul-17-2002 21:52:

Ja die shit happent, maarja, dat zijn dingen waar je niet te lang over moet nadenken en bij stil moet blijven staan, net zoals dat anders ook ieder meisje bang is verkracht te worden.
Ik heb wel gehoord dat het bij een discotheek in mijn buurt was gebeurd, gewoon in iemand's reet gestoken. Tja, het is ziek, maar ik denk eerlijkgezegd dat het alleen maar focken is met mensen, op een hele erge manier, zeg maar ipv een flink partijtje vechten dat doen. Het zijn geen vette junks met aids e.d. die dat soort dingen doen, die komen niet op dat soort feesten, de kans dat je een enge ziekte ervan krijgt is imo net zo groot als zonder condoom met een vreemd meisje naar bed gaan.

Vraag me af of ze je nou ook gratis drugs toedienen als ze je zomaar ff prikken, heb tenminste nog 1 voordeel gehad aan die vette angsten daarna.

Posted by Nook on Jul-17-2002 21:53:

quote:
Originally posted by ampburner
waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend

ze hadden die kelder inderdaad meegerekend. beetje stom, maar oke, die band had ik gezien, stonden nog wel meer vage dingen, zoals een kind waar ze hart er uit werd gerukt, vanwege een offering en vietnamezen die puppy's doden en daarna eten. iemand deed een vrije val, maar vergat ze parachute. electrische stoel zag je nog in werking. dat bekende filmpje van die tijger die een arm op eet van een vent dacht ik ook. kan ook het nieuws zijn geweest. er stond meer op die band, maar ben het ff vergeten, is al een tijdje geleden. die vent die het 'presenteerde' was al echt een vage dude.

dat er in hollywood zo'n vent met een naald was (of nog steeds is) schijnt wel waar te zijn, ik ga er nooit meer toe, niet zo'n leuke tent meer, maar heb van mensen gehoord die er wel heen gaan, dat het echt waar is. behoorlijk ziek als je zoiets doet. (geld ook voor naar hollywood gaan )

Posted by descon on Jul-18-2002 19:01:

quote:
Originally posted by TranceFool

hahahaha dat is pas een strakke actie

Het elastiek was niet zo strak

Posted by eieregooie on Jul-19-2002 00:01:

Laten we de thread renamen naar "Wat ging er mis toen die gozer van de flat wilde bungee jumpen?".

Posted by ahp2002 on Jul-19-2002 13:23:

was toch ook zo'n ziekenauto op een van die tapes? die reed een fietser aan terwijl die op weg was naar een ongeluk. was wel lache.
*********** is ook ziek idd, er is ook zo'n filmpje dat die stammen gaan rellen in afrika, een zo'n gast wordt helemaal doormidden gehakt (onder t genot van een duister metalmuziekje)

Pages (2): « 1 [2]