TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Misja Helsloot op volgende DA?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Joh fijne vakantie dan he!! 4 weken.. tjsesis.. das lang man! Waarheen? En khoop voor je dat er op je vakantie bestemming net zoveel en net zulke mooie V-tjs rondlopen als op DA |

En jahoor wat les ik nu net weer op DA
Wegens omstandigheden kan Dance Again op donderdag 5 september in Off Corso niet doorgaan. De eerste Dance Again van dit seizoen zal dus plaatsvinden op donderdag 19 september in Now & Wow. Naast resident DJ Mark Stable zal Erick-E draaien als gast DJ.
Dit vind ik dus echt KLOTE

helaas maar het schijnt een fout vd corso te zijn een dubble boeking dus nog ff geduld sorry !!!!!!!!!!!!!
www.dance-again.nl
Das kut.. moet ik weer heel mn planning aanpassen
Nou ja, hopen dan maar dat misja snel weer in xtje richting rdam komt draaien 
Tering CHOLERA TYFUS
DAt meen je nie :/
Misja Helsloot gaat nie door Aaarrrrrrrrrrggggghhhh
Damn wat baal ik zeg, als een stekker!
aaarg hoeren....leek me echt kewl om daares naartoe te gaan, had zefls al mn flyertje van de muur afgeplukt op erasmus 
Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien 
| Originally posted by Jappio Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien |

weeej, ik ben dr ook bij, op de valreep toch nog kaartje gekocht
.....ben zeer benieuwd, mijn eerste DA feestje, kijken of het mijn verwachtingen kan waarmaken 
Ik ga nie.. Morgen ILT,
over een maandje ben ik er wel weer bij
veel plezier vanavond! En denk een btje aan me als je al die mooie vrouwkes aan het spotten bent

| Originally posted by Jappio Ik ga nie.. Morgen ILT, over een maandje ben ik er wel weer bij veel plezier vanavond! En denk een btje aan me als je al die mooie vrouwkes aan het spotten bent |
| Originally posted by TranceFool ILT...wasda??? Dat heb ik toch ook nie ofwel?? |
| Originally posted by tijs08 Vet trancen op/met mooie vrouwen/melodieen ![]() |
Nou ik vond het zeer geslaagd.....zoals Tijs al zei, Mark Stable draait echt superrelaxed echt vette trance gewoon, heerlijk. Tijs wilde in Mark zn platenkoffer spieken maar dat mocht niet van de beveiliging
. Altijd erg vervelend dat je een nummer hoort en niet op de titel kan komen, dat had ik dus de hele avond
. Erick E begon slecht vond ik, heel veel populaire club met veel drums enzo. Later werd het wel stuk beter, was wel goed te doen.....maar Mark Stable draaide toch stukken meer naar mijn zin
. Verder werd ik soms beetje gek van kinderachtige 3-jaars studentjes maar ach.....en dat van die vrouwen, dat klopt wel
. Bij Misja ben ik er zeker bij! 
Trancefool was jij er ook joh, kep je helemaal niet gezien
Maar was idd een relax feestje en marks laatste half uurtje voor daat erick e opkwam is het best.
Latersss
Nou hij's weer fijn hoor!!! Vooral die Erick-E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En uiteraard de VROUWEN, inclusief de 3 die ik had mee genomen
Vette muziek en GEILE wij*PIEP*
Hij was weer als vanouds maar dan toch ietsie beter hahahaha
al melden jullie de volgende keer vantevoren ff dat jullie gaan 
Trouwens toen Erick E Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Wicked Twisted Dub) draaide, dat was wel erg phat 
khb me ook zeker weer zeeeeer goed vermaakt! Weinig mee gekregen van de vrouwen.. ik ging helemaal op in de muziek

Wat echt super cool was: khad het dinsdag ff met Mark gehad over Erick e.. dat hij nog steeds No-Dip draait....
Toen zei hij t het al... maar hij deed het ook echt!
'Erick E kwam binnen en 10 minuten voordat hij het over zou nemen gooit Mark ff No-Dip erin.... Ik kwam niet meer bij

Volgende maand weer.. 2 X zelfs!
Omdat ze 3 jarig bestaan vieren van Dance Again. Eerst de 17e Jurgen (NOT) volgens mij in N&W
EN.........
de week erna MISJA HELSLOOT (confirmed) de 24e dus in Now&Wow
dat word me ook weer een bruut feestje!
en ook nog goed nieuws! Alle Dance Again's worden vanaf begin volgend jaar weer gehouden in Off_Corso!! Wat mij betreft de beste toko!!
Kheb me ook weer erg vermaakt met aantal TAss E-Ray
,Trancefool (jammer dak je maar ff had gezien) & Rinus .. stampertje
Oja... gister op stap geweest met Kid Vicious.. onwijs gaaaaaaaaf!!!!!!
Hij draaide een set van 2 uur.. en het was echt een TE vette set!!
en ook nog gratis zuipen de hele avond
Echt een TOP gozer die Ronald!!
Nu weer ff maffen en over paar uurtje werken op Qlimax..... pfff wat een zwaar leven zeg