TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- השיר שיכניס אותכם לאטרף
Pages (2): « 1 [2]
וואי יש הרבה כאלו, אני לא יתחיל לרשום את כולם, אני ירשום את האחרון:
Arome - hands up (dj scott project remix)
כמה חרשתי על הטראק הזה, לא נמאס....

אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!!
cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix)
הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה
| quote: |
| Originally posted by nargila-man אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!! cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix) הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה |
Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ותשאל את צח כי הוא ראה אותי שם (הבנאדם חולה נפש מתיישב לי על הרצפה ותופס את הראש שלו)... דבר גאוני |
Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אם היית שותה כמוני אתה כבר היית מתעלף על הריצפה |
גאווה

| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש |
וואלה באמת את לית'ל ברמיקס של סיג'יי או סוון וגילן... אני מתטרף
Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קיצר... כל הפעמים שהשתכרת בחיים שלך... אני כפול 4 השתכרתי... אז אל תלמד אותי |
Future Breeze - Temple Of Dreams (Extended Dub Mix)-ute.mp3 \ אני מת בקטע שהבאסים והמנגינה מתחברים
Lagenhagen - Moinsen (Paragod Remix).mp3 \ הטראק הכי מצחיק ששמעתי השנה, אבל העלייה פה עצבנית ביותר
Murphy Brown - Energizer 2002 (Devil Force vs. Murphy Brown Remix)-snd.mp3 \ עוד לא יצא לי לשמוע במסיבה, אבל אני בטוח שאני ישתגע שאני ישמע את זה בווליום גבוה, זה פשוט חזק
Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Scorchio יא גנוב אתה חושב לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים אז זהו שאני הגעתי וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור |
Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק בפעם הראשונה שהשתכרתי ממש היה לפני איזה 3 שנים, אחרי שהתעוררתי איכשהו על הריצפה בחדרשלי, החברים שלי התחילו להסביר לי איזה שטויות עשיתי. מסתבר שהחלטתי להיות עורב, אז הייתה גיבעה של חול די גבוהה.... ואני הרי עורב אז ניסיתי לקפוץ והתרסקתי על הבקבוקי בירה שהיו שם, ועוד מלא שטויות אבל אני כבר לא זוכר......קיצר היה כייף אז, אבל שהתעוררתי ראיתי את כל הסימנים הכחולים ברגליים.....נראה לי זה היה בכיתה ז דרורי אולי אתה תוכל להרחיב...או שלא |
))Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Scorchio יא גנוב אתה חושב לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים אז זהו שאני הגעתי וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Ariels ! לא, זה להיות דפוק שאני משתכר אני בדרכ מתחיל לראות אנשים מטושטש ונדם לאיזה בחורה על הרגל או כל מיני שטויות כאלה |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by oDrori זה הכל? ![]() |

Fair Enuff 
טוב קודם כל זה הכי מגעיל בארץ מה שרשמתם פה
והייתי מתבייש להשתכר ולהגיע לכזה מצב הקטע בלהשתכר זה לקבל ראש טוב
יעני ככה בסבבה לצחוק מהכל ולרקוד ולהרגיש בטחון וכו
ברגע שזה אומר להקיא ולא לזכור כלום זה כבר מגעיל
ובקשר לשירים אז קודם כל אין כזה דבר טראק שעושה מסיבה
תלוי בכללי איך המסיבה....
אבל אם כבר אז
product G&B feat carlos santana - dirty dancin (robbie rivera fierce mix)
וגם וודוורייב
זה מה שאני הכי הייתי רוצה לשמוע כרגע....
ושאלה לרעננים שפה - אולי אתם מכירים אחד אורי סיים השנה יב
די גבוה שרירי יש לו זקן תיש כזה
מוזר אני בחיים לא השתכרתי אני גם לא מתקוון בזמן הקרוב
טוב בוא ניראה מה יטריף אותי...
organ donors locked tight original
(shane 54 - Equinoxe 4 (Original mix
(dee mark - moonwalker (airhead remix
arome - Hands Up
אני לא מצליך לחושב על עוד עכשיו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.