TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- השיר שיכניס אותכם לאטרף
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dark-Rain on Jul-21-2002 10:00:

וואי יש הרבה כאלו, אני לא יתחיל לרשום את כולם, אני ירשום את האחרון:
Arome - hands up (dj scott project remix)

כמה חרשתי על הטראק הזה, לא נמאס....


Posted by nargila-man on Jul-21-2002 10:34:

אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!!

cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix)

הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה


Posted by Q-PiXeL on Jul-21-2002 12:24:

quote:
Originally posted by nargila-man
אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!!

cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix)

הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה


DJ Isaac
באמת מפציץ..

הביטים של הרמיקסים שלו אחוש חזקים ובווליום זה הרגשה חייתית...
Beam vs. Cyrus - All over the world (DJ Isaac Remix)
Brooklyn Bounce - Loud & Proud (DJ Isaac)

קניתי את שני הסינגלים האלו בגרמניה בגלל הרמיקסים של אייסאק וגם שיהיה קצת דיסקים מקוריים..


Posted by Scorchio on Jul-21-2002 13:27:

Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ותשאל את צח כי הוא ראה אותי שם (הבנאדם חולה נפש מתיישב לי על הרצפה ותופס את הראש שלו)... דבר גאוני


אם היית שותה כמוני אתה כבר היית מתעלף על הריצפה
שלא נדבר על הקופסת סיגריות שחיסלתי שם
ועכשיו לפירוט:

בירות: 5
וודקה תפוזים: 4
טקילה: 6
ועוד איזה רבע בקבוק של סמירנוף שחבר שלי הביא
ותוסיף לזה 20 סיגריות

עזוב הייתי גמור
איך הקאתי שם אתה לא מאמין


Posted by Hell_Copter on Jul-21-2002 13:40:

Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Scorchio


אם היית שותה כמוני אתה כבר היית מתעלף על הריצפה


אחי...
אני שתיתי הרבה יותר וודקה תפוזים ממך וכמעט בירות כמוך (פשוט בירה זה מגעיל) ועוד הייתי לפני תל יצחק במסיבה של ידידה שלי והיא הכריחה אותי לשתות אז שתיתי שם קצת וודקה ענבים וטקילה נקי
שמע אחי אני לא באתי במטרה להשתכר וטוב שלא השתכרתי... פעם אחרונה שהשתכרתי הייתה לפני שבועיים ואני לא זוכר כלום ממה שקרה... רק אמרו לי שהייתי מצחיק נורא ועשיתי זין לאנשים ברחוב והקאתי מתוך האוטו ועוד כמה דברים מצחיקים... נספר על זה בהזדמנות
ודרך אגב... חברים שלי אמרו לי שהקאתי איזה 10 פעמים ואני זוכר רק 3...
קיצר... כל הפעמים שהשתכרת בחיים שלך... אני כפול 4 השתכרתי... אז אל תלמד אותי


Posted by oDrori on Jul-21-2002 18:20:

גאווה


Posted by Ariels on Jul-22-2002 04:06:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש

מלך !!!!! יש לי אותו על תקליט - בן זונה של קטע


הטראקים שלי
MADRAS - Woodorave (Gork Extended)
Product G&B F/ Carlos Santana - Dirty Dancind (Robbie Riviera Remix)
Cosmic Gate - The Truth
DJ Tiesto - Lathal Industry (כל הרמיקסים חוץ ממאורו פיקוטו)


Posted by oDrori on Jul-22-2002 08:54:

וואלה באמת את לית'ל ברמיקס של סיג'יי או סוון וגילן... אני מתטרף


Posted by Scorchio on Jul-22-2002 10:21:

Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Hell_Copter

קיצר... כל הפעמים שהשתכרת בחיים שלך... אני כפול 4 השתכרתי... אז אל תלמד אותי


יא גנוב אתה חושב
לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים
אז זהו שאני הגעתי
וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jul-22-2002 10:33:

Satan (eek!)

Future Breeze - Temple Of Dreams (Extended Dub Mix)-ute.mp3 \ אני מת בקטע שהבאסים והמנגינה מתחברים

Lagenhagen - Moinsen (Paragod Remix).mp3 \ הטראק הכי מצחיק ששמעתי השנה, אבל העלייה פה עצבנית ביותר

Murphy Brown - Energizer 2002 (Devil Force vs. Murphy Brown Remix)-snd.mp3 \ עוד לא יצא לי לשמוע במסיבה, אבל אני בטוח שאני ישתגע שאני ישמע את זה בווליום גבוה, זה פשוט חזק


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jul-22-2002 10:38:

Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Scorchio


יא גנוב אתה חושב
לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים
אז זהו שאני הגעתי
וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק

בפעם הראשונה שהשתכרתי ממש היה לפני איזה 3 שנים, אחרי שהתעוררתי איכשהו על הריצפה בחדרשלי, החברים שלי התחילו להסביר לי איזה שטויות עשיתי. מסתבר שהחלטתי להיות עורב, אז הייתה גיבעה של חול די גבוהה.... ואני הרי עורב אז ניסיתי לקפוץ והתרסקתי על הבקבוקי בירה שהיו שם, ועוד מלא שטויות אבל אני כבר לא זוכר......קיצר היה כייף אז, אבל שהתעוררתי ראיתי את כל הסימנים הכחולים ברגליים.....נראה לי זה היה בכיתה ז

דרורי אולי אתה תוכל להרחיב...או שלא


Posted by Hell_Copter on Jul-22-2002 12:31:

Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים


זה רק אומר שאתה חרמן

אני גם עשיתי שטויות
אבל חלאס אנחנו הורסים את הט'רד לגמרי


Posted by oDrori on Jul-22-2002 17:51:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק

בפעם הראשונה שהשתכרתי ממש היה לפני איזה 3 שנים, אחרי שהתעוררתי איכשהו על הריצפה בחדרשלי, החברים שלי התחילו להסביר לי איזה שטויות עשיתי. מסתבר שהחלטתי להיות עורב, אז הייתה גיבעה של חול די גבוהה.... ואני הרי עורב אז ניסיתי לקפוץ והתרסקתי על הבקבוקי בירה שהיו שם, ועוד מלא שטויות אבל אני כבר לא זוכר......קיצר היה כייף אז, אבל שהתעוררתי ראיתי את כל הסימנים הכחולים ברגליים.....נראה לי זה היה בכיתה ז

דרורי אולי אתה תוכל להרחיב...או שלא


פחחחחחחחח באמצע הערב אמרת "רוצים לראות משהו מצחיק?" קמת והבאת ביטת שוער לתוך הבטן של מורן ריחני, ואנלא מתכוון שבעת לה כדור... זה הקטע הזכור לי ביותר
))
וצח... אוי ויי זמיר...


Posted by Ariels on Jul-27-2002 22:11:

Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Scorchio


יא גנוב אתה חושב
לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים
אז זהו שאני הגעתי
וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור


! לא, זה להיות דפוק
שאני משתכר אני בדרכ מתחיל לראות אנשים מטושטש ונדם לאיזה בחורה על הרגל או כל מיני שטויות כאלה


Posted by oDrori on Jul-28-2002 02:33:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by Ariels
! לא, זה להיות דפוק
שאני משתכר אני בדרכ מתחיל לראות אנשים מטושטש ונדם לאיזה בחורה על הרגל או כל מיני שטויות כאלה


זה הכל?

רובנו היו מצפ]ים ממך ליותר (בתור הזוכה בתואר השרוט נאמבר וואן של (הפורום


Posted by DjChook on Jul-28-2002 06:03:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE

quote:
Originally posted by oDrori


זה הכל?



זה מה שהוא זוכר !


Posted by oDrori on Jul-28-2002 07:27:



Fair Enuff


Posted by yahel222 on Jul-28-2002 11:58:

טוב קודם כל זה הכי מגעיל בארץ מה שרשמתם פה
והייתי מתבייש להשתכר ולהגיע לכזה מצב הקטע בלהשתכר זה לקבל ראש טוב
יעני ככה בסבבה לצחוק מהכל ולרקוד ולהרגיש בטחון וכו
ברגע שזה אומר להקיא ולא לזכור כלום זה כבר מגעיל

ובקשר לשירים אז קודם כל אין כזה דבר טראק שעושה מסיבה
תלוי בכללי איך המסיבה....
אבל אם כבר אז
product G&B feat carlos santana - dirty dancin (robbie rivera fierce mix)
וגם וודוורייב
זה מה שאני הכי הייתי רוצה לשמוע כרגע....

ושאלה לרעננים שפה - אולי אתם מכירים אחד אורי סיים השנה יב
די גבוה שרירי יש לו זקן תיש כזה


Posted by Segev on Jul-28-2002 13:14:

מוזר אני בחיים לא השתכרתי אני גם לא מתקוון בזמן הקרוב

טוב בוא ניראה מה יטריף אותי...
organ donors locked tight original
(shane 54 - Equinoxe 4 (Original mix
(dee mark - moonwalker (airhead remix
arome - Hands Up

אני לא מצליך לחושב על עוד עכשיו


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.