TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Pages (2): « 1 [2]
Donderdag: naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa
Vrijdag: naar de Peterpan geweest, aardige clubtent in Riccione (bij Rimini)
Zaterdag: overdag op het strand gelegen, s avonds in de bus naar huis
Zondag: in de bus gezeten en daarna niks meer..
morgen lekker laatste dag onbeperkt trein reizen
kdenk dat k ff naar zwolle ga en dann lekker elke gehucht af
en dat terwijl ik 2 minuten lopen van het strand woon dus khoop maar dat het slecht weer wordt 
Ik heb me dik weekend SUF geneukt.
Bah met dat warme weer, alles kleeft!
ALhoewel dat meestal wel gebeurt ook als het niet warm is...
ben net trug uit kos, het was bloedverziekend heet daaro.Maar ik heb mij uitstekend vermaakt
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax.. |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nix! alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s ) |
zo... dit was me het weekendje weer... 
Vrijdag naar de plaatselijk kroeg lekker zitten bij praten over de vakantie. Zaterdag's hadden we onze after-calella party die eindigde in het tropisch zweetparadijs (wat is een Airco?) de Time-Out. Op de terugweg nog een lekke band gehad in de middle of nowhere
Gelukkig waren me met meerdere auto's, anders had ik er nog gestaan, want hij wilde ook al niet starten
En dan zie maar weer hoe belangrijk het is dat je al het benodigde gerei bij je hebt.
Zondag in de zon gelegen bij een plas water en daarna nog wat te eten gehaald bij de afhaalsjinees en die lekker bij ons in de tuin genuttigd. Daarna hadden we nog de masterfilm Americal Pie gekeken (blijft gewoon een topfilm).
En gisteren was de plaatselijke wielerronde, waar het altijd erg gezellig is en waarbij de Euro's er ook snel doorheen gingen
Boogerd had gewonnen (las ik vannochtend in de krant
) Straks nog het bier er uitgezweet op het strand, want het was weer lekker heet.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Oh ja dit weekend eigenlijk weinig gedaan. Alleen beetje op het strand liggen bakken en beetje liggen nixen :P:P:P |
| quote: |
| Sl3tj3.. dat doe ik nu al 1,5 week whehe,, en nog 2 weekjuhs te gaan |
| quote: |
| naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.