TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LLoret Dance Festival Live @ ID&T Radio 25-07-02 (Tiesto, MarcoV...)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Tropic idd maar ook zeker de St. Trop'!!! |
En in St.Trop zijn de drankjes minder duur dan die andere disco`s. 1,50 voor een biertje inplaats van 3 euro in Bumpers 
| quote: |
| Originally posted by OENKABOENKA En in St.Trop zijn de drankjes minder duur dan die andere disco`s. 1,50 voor een biertje inplaats van 3 euro in Bumpers |
wij kochten in de Bumpers altijd wat flessen champagne, doet het altijd wel leuk 
De beste tenten van Llorret zijn hier al genoemd:
Tropics, Colossos, St. Trop en Bumpers... de rest hoef je niet te bezoeken
Is het waar dat de prijzen in Tropics stijgen laat op de avond? Broertje van een vriend van me moest 7 Euro dokken voor een pilsje, terwijl ik maar 3 euro had betaald in dat uurtje dat ik er twee weken terug ben geweest... slaat echt nergens op.. 3 Euro is al veel te duur 
| quote: |
| Originally posted by moogwai De beste tenten van Llorret zijn hier al genoemd: Tropics, Colossos, St. Trop en Bumpers... de rest hoef je niet te bezoeken Is het waar dat de prijzen in Tropics stijgen laat op de avond? Broertje van een vriend van me moest 7 Euro dokken voor een pilsje, terwijl ik maar 3 euro had betaald in dat uurtje dat ik er twee weken terug ben geweest... slaat echt nergens op.. 3 Euro is al veel te duur |
, lijkt me niet, wasdie niet beetje kachel???
| quote: |
| Originally posted by TranceFool whehe 7 , lijkt me niet, wasdie niet beetje kachel???3 euro is normaal jah, betaal je in Bumpers ook, dan hebbie wel redelijk normaal glas |
Je moet ff een leden pas kopen voor 3 euro. Als je die laat zien krijg je altijd korting op je drankjes. Heb daar altijd 1.50 gedokt voor een pils inplaats van 3 euro
| quote: |
| Originally posted by TranceFool whehe 7 , lijkt me niet, wasdie niet beetje kachel???3 euro is normaal jah, betaal je in Bumpers ook, dan hebbie wel redelijk normaal glas |
(in Calella)
)
| quote: |
| Originally posted by TimeportE glas?.. wij kregen gewoon het flesje! (in Calella)btw nederland is idd het enige land waar men ook aan de schuimlaag denkt, we kregen als we een glas kregen altijd een colaglas en dan helemaal tot de rand (wat wel handig is maar wel raar! ) |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE glas?.. wij kregen gewoon het flesje! (in Calella)btw nederland is idd het enige land waar men ook aan de schuimlaag denkt, we kregen als we een glas kregen altijd een colaglas en dan helemaal tot de rand (wat wel handig is maar wel raar! ) |

ik ben net terug van mijn vakantie in Blanes, en ben dus ook naar Lloret dance Festival geweest. Dat was echt SUPER!!!!!
Ti�sto draaide errug lekker, daar waren al de eerste problemen te ontdekken met de draaitafels, paar foutjes waar hij niks aan kon doen. op het einde gaf hij nog al zijn platen weg en platentas. was wel vet.
Na Ti�sto ging iedereen eten en draaide Kid Vicious dus maar voor 20 man, heb het laatste halfuurtje van Kid Vicious gehoord en dat klonk ook niet slecht hoor.
Toen kwam Armin van Buuren, je kon duidelijk zien dat hij heel veel moeite had met de draaitafels, redelijk wat foutjes gemaakt maar hij draaide toch heerlijke tunes.
Toen kwam Marco V, hij had in het begin ook moeite met draaien, eerste 2 platen gingen totaal de mist in, maar daarna draaide ook hij een heerlijke set met lekkere beukers.
Daarna zijn we weggegaan want niemand van ons had nog trek in Johan Gielen
Het was in ieder geval een topfeest, krijgt van mij een 8. Het was een 9 geweest als het eten en drinken niet onwijs klote was geregeld, 15 minuten wachten op drinken, vaak kon je geen bier en cola halen, water was lauw, en je moest 40 minuten wachten op een half bakje friet. De verlichting was ook niet bijzonder, maar wel ok
binnenkort komen er foto's
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.