TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- speel een spelletje
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Kamaya on Jul-25-2002 14:04:

Ik speel eigenlijk niet zoveel spellen in het algemeen.

We hebben hier een Sega Master System (de tegenhanger van de Nintendo, beiden 8 bit),volledig uitgerust met pistool en een heleboel spellen, maar die gebruik ik echt nooit meer.

En een gameboy, waar ik niks mee doe en een pc, daar doe ik nog wel wat mee. Ik heb nog maar weinig spellen echt uitgespeeld, nl. Max Payne, Project I.G.I, Return to castle Wolfenstein en dat was het alweer.

Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.

Dat was het.

De mazzel.

Posted by TimeportE on Jul-25-2002 14:14:

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.

ik speel ook jedi knight 2.. heftig spelletje, heb em al bijna uitgespeeld.. alle jedi powers tot level 3.. nu nog de laatste level!

Posted by MaGiK54 on Jul-25-2002 15:36:

quote:
Originally posted by junis

Me too :-) Machtig spel

Heb alleen een beetje zitten fucken met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden.

Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool

Oooooh, dan hebbie nog een heel eind te gaan. Zit zelf op 55 uur spelen en zit bijna bij het eind, spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. Ben zo wie zo Final-freak. Zeven, acht en negen helemaal suf gespeeld

Posted by junis on Jul-26-2002 15:04:

Ik ben dr achter gekomen dat ik maar beter opnieuw kan beginnen met FF10
Had ik in het begin nou ff wat beter opgelet

Voor mij is FF7 nog steeds de beste onder de FF's. Dit is het enige deel waarbij ik me echt kon inleven in de personages. (Ik moest zowat janken toen Aeris dood ging )

Posted by junis on Jul-26-2002 15:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54

spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen.

Dat is nou juist mijn probleem met dit spel.. Ik speel het niet graag genoeg, aangezien het verhaal niet erg boeiend is. Oke, het spel is errug mooi enzo en het magic systeem is ook errug vooruit gegaan (En moeilijker geworden ) Maar dit weegt niet op tegen het slechte inlevingsvermogen wat dit spel te bieden heeft...

Posted by DjSuez on Jul-27-2002 17:43:

quote:
pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)

kijk daar maar mee uit, een vriend van me had dat eens op ze pc en kon even later zen computer formatteren, zitten nogal eens virussen in.

quote:
verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen

Heb jij ook zon tic dat je steeds bij iedereen lap records wil rijden?? daar was/ben ik echt de master in..

quote:
Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization

heb jij dat?? daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens...

Posted by basvh on Jul-27-2002 17:51:

quote:
Originally posted by DjSuez

heb jij dat?? daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens...

volgens mij heb ik civilation ergens, ik zal eens kijken. je bedoelt gewoon de allereerste versie he?

Posted by DjSuez on Jul-27-2002 18:15:

ja, dat te gekke spelletje van een jaar of 8 minimaal geleden, waarbij je midden in de oceaan begint met een bootje, en dan naar links gaat (want daar ligt america.. ) en dan kom je aan land en moet je nederzettingen maken enzo, en indianen uitroeien..niet echt mooie graphics ofzo.. en dan ga je katoen planten enzo, je begrijpt me wel..

Nog een klassieker die me te binnen schiet trouwens: Atlantis, met Indiana Jones, echt vet groot voor die tijd (9mb!!, was toen een kwart van me harde schijf ), en best wel mooie graphics ook, met een vet lang en moeilijk verhaal, en een van de beste methodes tegen kopieren, terwijl het op floppy was (een retedik codeboek waarmee je in het spel kan komen)

En dan was er natuurlijk ook nog Prehistoric Man! over die macho met zen knuppel die rondrent en koelkasten en hot dogs kan winnen enzo..

Posted by eieregooie on Jul-27-2002 19:09:

Haha! lol Maandje geleden ofzow had me zussie de NES 8bit geval weer eens uit de kast getrokken... toen ik 's nachts thuis kwam en dat ding zag staan kon ik ut nie laten om effe naar de joypad te grijpen... Super Mario 1, 2 en vooral 3, en Double Dragon 2 & 3 waren altijd mijn favorieten

Grtz!

Posted by kolkiewolkie on Jul-27-2002 19:43:

quote:
Originally posted by DjSuez

Heb jij ook zon tic dat je steeds bij iedereen lap records wil rijden?? daar was/ben ik echt de master in..

jaaahh!

altijd al gehad!
ik wil gewoon de beste zijn! eventueel wat schumacheracties (tikkie hier, tikkie daar)

en dat indiana jones.. dat atlantic.. heb jij dat nog basvh? mijn broers vonden dat nl. dope, maar ik snapte er de ballen van... willik nog es proberen

Posted by TimeportE on Jul-27-2002 20:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Oooooh, dan hebbie nog een heel eind te gaan. Zit zelf op 55 uur spelen en zit bijna bij het eind, spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. Ben zo wie zo Final-freak. Zeven, acht en negen helemaal suf gespeeld

en dan denk ik terug aan die goede oude tijd dat ik met een spel als zelda 1/2 soms wel langer als 5 maanden bezig was!! jaaaa dat waren nog spellen die je nie 1,2,3 uitspeelde..

beste pc spel ooit is btw bladerunner, fabelachtig goed spel.. !!! iedereen die het nog nooit gespeeld heeft.. check eff die kortingsbakken bij de dynabyte ofzo want dit spel is echt meeeeessterlijk goed!!

Posted by Valhalla on Jul-29-2002 08:21:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet

Meh too

Posted by TranceFool on Jul-29-2002 08:23:

quote:
Originally posted by Valhalla

Meh too

was je nick dan, en welke server speel jij vaak?

Posted by Valhalla on Jul-30-2002 12:14:

Veel te veel nicks.
Speel meestal op Jolt servers, Skynet of KiK server.

Posted by TranceFool on Jul-30-2002 12:34:

quote:
Originally posted by Valhalla
Veel te veel nicks.
Speel meestal op Jolt servers, Skynet of KiK server.

als je een servertje heb willik weles duellen

Posted by MaGiK54 on Jul-31-2002 17:26:

Ben gisteren met GTA3 begonnen op de PC. Is wel een grappig spelletje.

Pages (2): « 1 [2]