TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- speel een spelletje
Pages (2): « 1 [2]
Ik speel eigenlijk niet zoveel spellen in het algemeen.
We hebben hier een Sega Master System (de tegenhanger van de Nintendo, beiden 8 bit),volledig uitgerust met pistool en een heleboel spellen, maar die gebruik ik echt nooit meer.
En een gameboy, waar ik niks mee doe en een pc, daar doe ik nog wel wat mee. Ik heb nog maar weinig spellen echt uitgespeeld, nl. Max Payne, Project I.G.I, Return to castle Wolfenstein en dat was het alweer.
Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.
Dat was het.
De mazzel.
| quote: |
| Originally posted by Kamaya Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig. |
| quote: |
| Originally posted by junis Me too :-) Machtig spel Heb alleen een beetje zitten fucken met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden. Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool |
Ik ben dr achter gekomen dat ik maar beter opnieuw kan beginnen met FF10
Had ik in het begin nou ff wat beter opgelet
Voor mij is FF7 nog steeds de beste onder de FF's. Dit is het enige deel waarbij ik me echt kon inleven in de personages. (Ik moest zowat janken toen Aeris dood ging
)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. |
) Maar dit weegt niet op tegen het slechte inlevingsvermogen wat dit spel te bieden heeft...
| quote: |
| pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had) |
| quote: |
| verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen |

| quote: |
| Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization |
daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens...
| quote: |
| Originally posted by DjSuez heb jij dat?? daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens... |
ja, dat te gekke spelletje van een jaar of 8 minimaal geleden, waarbij je midden in de oceaan begint met een bootje, en dan naar links gaat (want daar ligt america..
) en dan kom je aan land en moet je nederzettingen maken enzo, en indianen uitroeien..niet echt mooie graphics ofzo.. en dan ga je katoen planten enzo, je begrijpt me wel..
Nog een klassieker die me te binnen schiet trouwens: Atlantis, met Indiana Jones, echt vet groot voor die tijd (9mb!!, was toen een kwart van me harde schijf
), en best wel mooie graphics ook, met een vet lang en moeilijk verhaal, en een van de beste methodes tegen kopieren, terwijl het op floppy was (een retedik codeboek waarmee je in het spel kan komen)
En dan was er natuurlijk ook nog Prehistoric Man! over die macho met zen knuppel die rondrent en koelkasten en hot dogs kan winnen enzo..
![]()
Haha! lol Maandje geleden ofzow had me zussie de NES 8bit geval weer eens uit de kast getrokken... toen ik 's nachts thuis kwam en dat ding zag staan kon ik ut nie laten om effe naar de joypad te grijpen... Super Mario 1, 2 en vooral 3, en Double Dragon 2 & 3 waren altijd mijn favorieten
Grtz!
| quote: |
| Originally posted by DjSuez Heb jij ook zon tic dat je steeds bij iedereen lap records wil rijden?? daar was/ben ik echt de master in.. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Oooooh, dan hebbie nog een heel eind te gaan. Zit zelf op 55 uur spelen en zit bijna bij het eind, spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. Ben zo wie zo Final-freak. Zeven, acht en negen helemaal suf gespeeld |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Valhalla Meh too |
Veel te veel nicks.
Speel meestal op Jolt servers, Skynet of KiK server.
| quote: |
| Originally posted by Valhalla Veel te veel nicks. Speel meestal op Jolt servers, Skynet of KiK server. |
Ben gisteren met GTA3 begonnen op de PC. Is wel een grappig spelletje.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.