TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Music Discussion
-- Iio - 'Rapture' (Paul van Dyk Remix) White Label Released!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Verona^My on Jul-28-2002 07:02:

it's good, so are the riva & armin mixes. Rest were pretty boring, and the original mix totally doesn't do justice to those beautiful vocals.

Posted by lMIlk on Jul-28-2002 07:05:

there was a minute rip that was a pvd mix about a while ago...was this the one?

Posted by arturob on Jul-28-2002 07:24:

h�!

Posted by sifntj0r on Jul-28-2002 08:20:

this rework by pvd really sux the donkey's balls

and now i demand a new thread be started about how 'pvd is the worst remixer of 2002'

good day.

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 08:44:

quote:
Originally posted by djshorts
omg i feel so fucking tempted to search through 50 cds and prove you fucking wrong!!

i got it on ag last year!

WOAHAHAHAHAHAHA

you are definitly dumb because apparently you didn't understand my previous message

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 08:46:

quote:
Originally posted by Clyde77

dont call us idiots cuz a lot of us got the full rip.. and if u just have that rip from politics of dancing then i think you're lost in time. if u want a full rip pm and ill send it to you.!!! good day.

you're damn wrong , but thanks tho

Posted by djshorts on Jul-28-2002 10:38:

we aint fucking wrong look i have nothing to prove to you ive had it since november hammered it for a bit didnt like it that much put it on cd. Thats simple look i used to own one of the best trance file sharing group on ag so thats how i got all the tunes!

Posted by Clyde77 on Jul-28-2002 11:15:

i got mine at ag to.now it's on my cd collection.

Posted by jdat on Jul-28-2002 11:47:

quote:
Originally posted by fastmp3

you're damn wrong , but thanks tho

haha taha qui tapes dans le tas et qui casses les couilles a tout le monde!
t'es pire que moi j'te jures
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Posted by jdat on Jul-28-2002 11:49:

Spective trying to hype it up for your sale ?
hhahahahahahah

actually I wanted to bid but didn't do it on time ... wave at me when you put it up again ... I will win it!

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 11:52:

quote:
we aint fucking wrong look i have nothing to prove to you ive had it since november hammered it for a bit didnt like it that much put it on cd. Thats simple look i used to own one of the best trance file sharing group on ag so thats how i got all the tunes!

dude wether u were part of a top notch file sharing group in AG or own yourself the best release group that can exist , YOU STILL HAVE A RIP FROM THE POLITICS OF DANCING CD , and the track IS MIXED just like the rest of the tracks in this compilation

that's what you don't understand damn it

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 11:54:

quote:
Originally posted by jdat

haha taha qui tapes dans le tas et qui casses les couilles a tout le monde!
t'es pire que moi j'te jures
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

ils savent qu'ils se sont tromp� mais pourtant ils s'obstinent a m'expliquer qu'ils ont le bon rip (alors que c'est pris de la compil)

Posted by david.sound on Jul-28-2002 12:00:

LoL, kind of too late there buddy... Rapture is totally nothing now.

NuFF Said...

Posted by sifntj0r on Jul-28-2002 12:02:

stop fucking using huge letters, if you can't get your point across with the use of normal text bold, italics, underlines, or CAPS then don't write.

words in 72 size font or whatever the fuck it is, is quite annoying, thxu.

Posted by jdat on Jul-28-2002 12:04:

quote:

ils savent qu'ils se sont tromp� mais pourtant ils s'obstinent a m'expliquer qu'ils ont le bon rip (alors que c'est pris de la compil)

compil que personnelement je trouves excellente ayant vus pvd pour la release ...

le cd2 est nettement mieux .... c'est sur le cd 1 que c trouve iio rapture il me semble...

tu sais ce qui me fait peur sur ce site .... ok je peux pas portes un enorme jugement car je suis nouveau sur le site et discussion trance et morceau etc j'ai du mal ( j'arrives pas a me rappeles des noms des morceaux enfin tres difficilement ( vive le cerveau grille )) ..... ben c'est vraiment des newbie sur ce site! meme certains qui sont la depuis un bout de temps c'est vraiment grave! tous des moutons jte jures ......

les gens disent vraiment n'importe quoi et poses n'importe quel question en oubliant le bouton et aussi les moteurs de recherche .... vraiment vraiment tres tres grave cette situation! ... et puis y'a aussi les rumeurs etc qui tournent

vas falloir faire quelque chose! hahahahahhahaha

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 12:10:

quote:
Originally posted by sifntj0r
stop fucking using huge letters, if you can't get your point across with the use of normal text bold, italics, underlines, or CAPS then don't write.

words in 72 size font or whatever the fuck it is, is quite annoying, thxu.

that's none of ur friggin' business , ok n00b ?

Posted by fastmp3 on Jul-28-2002 12:13:

quote:

compil que personnelement je trouves excellente ayant vus pvd pour la release ...

le cd2 est nettement mieux .... c'est sur le cd 1 que c trouve iio rapture il me semble...

tu sais ce qui me fait peur sur ce site .... ok je peux pas portes un enorme jugement car je suis nouveau sur le site et discussion trance et morceau etc j'ai du mal ( j'arrives pas a me rappeles des noms des morceaux enfin tres difficilement ( vive le cerveau grille )) ..... ben c'est vraiment des newbie sur ce site! meme certains qui sont la depuis un bout de temps c'est vraiment grave! tous des moutons jte jures ......

les gens disent vraiment n'importe quoi et poses n'importe quel question en oubliant le bouton et aussi les moteurs de recherche .... vraiment vraiment tres tres grave cette situation! ... et puis y'a aussi les rumeurs etc qui tournent

tu vois , je deteste cette section du site parce qu'elle rassemble les petits nouveaux . des qu'ils s'inscrivent la premiere chose qu'ils font :
-c'est quoi vos morceaux prefer�s ?
-ou c'est que je peux telecharger tel ou tel morceau ?
-moi j'aime ce morceau mais pourquoi vous dites que c'est du fromage ?

j'ai rien contre le fait d'etre nouveau , sauf que ca devient bourrin alors j'evite le plus possible de r�pondre . mais quand tu vois qu'ils sont completement hors sujet et qu'ils s'obstinent a dire qu'ils ont raison ... faut user d'autres moyens

Posted by djshorts on Jul-28-2002 12:22:

atleast talk in english please that is the universal language of these forums.

Posted by E.Sv on Jul-28-2002 12:26:

quote:

First of all... STOP THIS DAMN FRENCH!
I am not posting in German, Russian or Spanish here even if I know I speak them all. Respect the fellow users, I also want to understand what's all this discussion about.
The second...
You all can make an mp3 rip and share it with each other. Only this way we will understand who has the proper track and who's not.
Greets
CJ

Posted by E.Sv on Jul-28-2002 12:31:

quote:
Originally posted by sifntj0r
this rework by pvd really sux the donkey's balls

and now i demand a new thread be started about how 'pvd is the worst remixer of 2002'

good day.

The thread 'pvd is the worst remixer of 2002'...
You may try to start it...
But .:VBA:. and the whole TA will NOT let you just post and flame in here.
Which PvD remixes he made in 2oo2 suck?
After you answer my question we'll discuss it, but it's stupid to make posts like this if you just don't like PvD

Posted by jdat on Jul-28-2002 12:33:

quote:

that's none of ur friggin' business , ok n00b ?

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Posted by E.Sv on Jul-28-2002 12:36:

quote:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Would you please STOP this stupid HAHA?
For all this there is #tranceaddict on IRC

Posted by jdat on Jul-28-2002 12:37:

quote:

tu vois , je deteste cette section du site parce qu'elle rassemble les petits nouveaux . des qu'ils s'inscrivent la premiere chose qu'ils font :
-c'est quoi vos morceaux prefer�s ?
-ou c'est que je peux telecharger tel ou tel morceau ?
-moi j'aime ce morceau mais pourquoi vous dites que c'est du fromage ?

j'ai rien contre le fait d'etre nouveau , sauf que ca devient bourrin alors j'evite le plus possible de r�pondre . mais quand tu vois qu'ils sont completement hors sujet et qu'ils s'obstinent a dire qu'ils ont raison ... faut user d'autres moyens

Right on brotha!

d'ailleurs moi quand j'ai des questions je ferme ma geule et je faits une recherche et oblige y'a au moins eu la discussion sur le sujet une fois auparavant .... j'ai toujours hyper peur de faire chies les autres en postant des questions ( d'ailleurs beaucoup d'autres font la meme chose et ne lise les forums que pour lire et apprendre( quand tu vois le quota de 10 messages pour 50 fois vus par exemple ca prouve que y'a beaucoup de lecteur ) ) ( d'ailleurs si certain fermes leurs geule de temps en temps ca serait encore mieux et plus en relation avec le sujet )

Posted by djshorts on Jul-28-2002 12:40:

look im sorry i dont speak french this is due to Englands arrogance towards other countires especially france so please can we SPEAK ENGLISH.

thankyou

Posted by jdat on Jul-28-2002 12:44:

quote:
atleast talk in english please that is the universal language of these forums.

boum you're wrong!
actually this forum is basically supposed to be english only I know

but but but !
the universal language on these forums is ... boum boum boum ... NONE!

english is preferred true
but don't theirs also sweds, dutch, germans, french and so on people on these forums

oh well I guess I'll stop making efforts to not talk french to fastmp3 ... oups I mean I'll make efforts not to speak french on here anymore

cheers mattey

AND NO ONE HAS A COPY OF iio Rapture pvd remix you ALL have rips!
if that not be the case then let me hear it!
hahah I'm gonna laugh my ass off cause I'm sure everyone who said they had an mp3 of it didn't even listen to the politics of dancing cd #1 where the track is played. ... cause what they have is rips and had they heard that cd they would have known it was a RIP!

Pages (3): « 1 [2] 3 »