TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- snel vraagje
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by New Wave totdat ie hard op zijn bek gaat...en dan zie je hem nergens meer..... |

als we tog dingen aant id-en zijn:
je hebt soms op tmf zendtend voor veronica, daar is een programma dat heet Kink TV. weet misschien iemand hoe het nummer heet dat steeds tussendoor word gedraaid, de jingle om het volgende onderdeel aan te kondigen zegmaar.
en dan nog iets: de cover voor ITWT 7, weet iemand waar ik die in 1 keer kan vinden?
thx
| Originally posted by Vinyl Boy en dan nog iets: de cover voor ITWT 7, weet iemand waar ik die in 1 keer kan vinden? thx |
Hier staat hij tussen: http://www.cdcovers.cc/audio_i.php
Ik zag laatst ergens iets staan over Sjonnie de Mol, en zen draaicapriolen. Zijn dj naam is Lo-Med...erg origineel zou ik zeggen, me achternaam achterstevoren, maar goed... voor zover sjonnie, dit blijft natuurlijk een TRANCE forum he...

| Originally posted by DjSuez Ik zag laatst ergens iets staan over Sjonnie de Mol, en zen draaicapriolen. Zijn dj naam is Lo-Med...erg origineel zou ik zeggen, me achternaam achterstevoren, maar goed... voor zover sjonnie, dit blijft natuurlijk een TRANCE forum he... |

| Originally posted by Vinyl Boy als we tog dingen aant id-en zijn: je hebt soms op tmf zendtend voor veronica, daar is een programma dat heet Kink TV. weet misschien iemand hoe het nummer heet dat steeds tussendoor word gedraaid, de jingle om het volgende onderdeel aan te kondigen zegmaar. |
| hij komt ook op de danceparade |
| Originally posted by Ruben_Dubbink hoe heet het liedje met de tekst: u got me lovin' and crying....lalala, beetje dance-achtig liedje GreetZ RubDub |