TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dancevalley the report
Pages (2): « 1 [2]
/me haat Magrec en New Wave
Khad mn telefoon trouwens in een plas water laten vallen toen je een keer belde Magrec, gelukkig heeft ie het overleefd
- Hoorde alleen vrij weinig meer de keren daarna dat je belde, tzelfde geldt voor Tim - ja of kwam dat toch door de snoeiharde muziek? 
Kan alleen maar zeggen dat dit mijn beste DV tot nu toe was (was de 3e) en dat het dus echt SUPER!!!! was. 

| quote: |
| Originally posted by Remy D Kan alleen maar zeggen dat dit mijn beste DV tot nu toe was (was de 3e) en dat het dus echt SUPER!!!! was. ![]() |
de buschauffeur kende de weg natuuuuurlijk ook niet, doettie er gewoon een UUR over oom van Sloterdijk naar spaarnwoude te rijden
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.