TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jean voor LUL
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Laat ook even zijn reactie weten, ben benieuwd!
Eye-riz spreekt weer mooi woorden der waarheid, zucht.. wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy? 
En om het over Jean te hebben, tis een beetje ongepast om hem op alles af te kraken. Ik vind hem soms echt meesterlijk mixen, neem bijvoorbeeld die Madhouse sets maar van hem op 538, echt super! Maar goed, als je naar clubkutjes muziek luisterd schijn je geen echte tranceliefhebber te zijn heb ik al vaker meegemaakt helaas, nou in dat geval, de tering aan dat altijd commerciele hardstyle!
| quote: |
| Originally posted by Chicane zucht.. wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy? ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus insert KOTSENDE smilie |
| Originally posted by Miss Proximus insert KOTSENDE smilie |

hehe
Nou dank je wel
ff voor de duidelijkheid (ongetwijfeld een of andere pik die het neit snapt) ik kots NIET op Riz
Wel op die slijmbal 
| Originally posted by @ddicted Heeft niemand ooit dat interview met hem gelezen in de nieuwe revu ? |
| Originally posted by SnuggLe Jawel, en daarom KOTS ik op die vent. Ik ken um niet persoonlijk, maar wat ik ervan zie en hoor is voor mij al genoeg. En nee ik heb nu niet snel een mening klaar..maar dat REVU interview was echt TRIEST! |
| wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy? |

| Jawel, en daarom KOTS ik op die vent. Ik ken um niet persoonlijk, maar wat ik ervan zie en hoor is voor mij al genoeg. En nee ik heb nu niet snel een mening klaar..maar dat REVU interview was echt TRIEST! |
| Originally posted by Eye-Riz Wat jij ziet en wat jij hoort? Hoe kun je daar nou een mening op baseren? Ik zei al, media kun je wat dat betreft niet vertrouwen. Ik heb stiekem ook wel een mening, dat doet iedereen, iedereen is beinvloedbaar. Maar ik wijs mezelf wel terecht als ik dat doe. Want hoe zou het zijn als JIJ dat mikpunt was? Misschien IS Jean wel een lul, maar daar kun je toch alleen achterkomen als je hem kent? (en niet door 2 woorden met hem te wisselen) Je gaat toch niet zomaar iemands mening overnemen? Want DAT is wat je doet als je afgaat op de media! Ik snap het dus wel, dat je een mening hebt, de dingen pleiten niet echt voor Jean, maar het is niet fair om daar meteen een conclusie aan te hangen. |

ik heb een mening over zijn muziek, niet over zijn persoon. Wat ik hoor, klinkt niet al te goed, maar eerst zien dan geloven, dat is mijn motto. Als het nou zijn woorden ZELf waren (bv doordat ze hier op het forum geschreven waren door hem) dan komt het al een beetje dichter in de buurt van iemand kennen, dus iemand kunnen beoordelen. Maar zelfs DAN.
Ik hou gewoon niet zo van dat geroddel, want dat is het eigenlijk.
stelletje roddeltantes

| Originally posted by SnuggLe hij heeft wel wat berijkt |
Originally posted by Eye-Riz ![]() ik heb een mening over zijn muziek, niet over zijn persoon. Wat ik hoor, klinkt niet al te goed, maar eerst zien dan geloven, dat is mijn motto. Als het nou zijn woorden ZELf waren (bv doordat ze hier op het forum geschreven waren door hem) dan komt het al een beetje dichter in de buurt van iemand kennen, dus iemand kunnen beoordelen. Maar zelfs DAN. Ik hou gewoon niet zo van dat geroddel, want dat is het eigenlijk. stelletje roddeltantes |
waarom zou proximus op mij moeten kotsen dan? Ze kent mij teneerste niet, ik haar ook niet.. misschien komt daar verandering in, misschien niet
Zelfde geld voor Jean, als je hem niet ken.. waarom zou je dan woorden aan hem vuil maken?
BTW: Rizzy, vrijdag... wheheh
Strandhuisje, wandelingen, zonsondergang... ownee, vrijdag Addiction, das waar ook.. *zucht* 
Proxi: Ze weet wie het typt en is inmiddels niet anders gewent geloof ik
Dus uhm, ik heb net schone kleren aan, liever niet weer al die PZA van gister eroverheen kotsen
Toch hou ik ook van je hoor PRoxy 
lol 
wat is PZA?

| Originally posted by SnuggLe En dan kan je zeggen van "ja maar de media"..dan kan je dus NIETS aannemen wat je leest en hoort. |
| Originally posted by New Wave Ik wil hier toch even op in gaan...veel mensen hebben niet het idee wat Media is...het is echt mega breed..... Dat je soms misleid wordt (vooral in de roddelbladen) is 100% waar...alleen is dat 1% van media...en veel mensen scheren het jammer genoeg over 1 kam....okee, artikelen zijn gebaseerd op iets groot, soms zo groot dat stukken moeten worden weg geknipt.....door die selectie krijgen mensen al vaker het idee dat dingen niet volledig zijn....maar dat kan ook niet.....en mensen kunnen niet weten of iets veranderd is of opgeblazen is in een interview...omdat je de bron niet hebt waaruit een interview in een blad op gebasseert is. En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is..... |
Ambassadeur DJ Jean
ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen.
Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html
| Originally posted by MaGiK54 Ambassadeur DJ Jean ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen. Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html |
| Originally posted by Blik op zich wel kewl van dhr dj jean |
| Originally posted by New Wave En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is..... |

Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten?
Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden
Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie.
Kamaya.
| Originally posted by Miss Proximus lol ![]() wat is PZA? |
| Originally posted by Kamaya Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten? Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie. Kamaya. |
| Originally posted by Chicane Die schapie schapie pizza unox rookworst fabrikaat, half product weet ik veel wat het is... niet te vreten volgens mij |

Kheb onze Jan vanavond weer ff gezien, maar had die foto nie bij me helaas...
Toen 'ie weg was heb ik wel het een en ander gehoord over z'n levensstijl... en die is niet bepaald voorbeeldig...
Alsie wat minder grof geld zou uitgeven zou 'ie na 2 jaar kunnen stoppen met draaien, maar dat willie niet. Hij draait zogezegd "voor de wijven". Wijven geilen nou eenmaal op DJ's schijnt het... Hij heeft zo'n 20 vriendinnen in z'n telefoon en alsie zin heeft hoeft'ie ze alleen maar een smsje "Vanavond?" te sturen en als er dan 1 reageert issie weer voor een avondje voorzien... Op zich leuk geregeld dacht ik zo
Het ging mis bij de IT... In die tijd heeftie zoveel in het wilde weg geneukt dat ut een soort gewoonte is geworden. Twee jaar geleden heeftie zich voor het eerst laten testen op AIDS. Er was toen zo'n hype om AIDS en daar wassie zo van geschrokken dattie een half jaar geen sex heeft gehad. De uitslag bleek negatief en toen was z'n reactie "Och, als ik nu hiv zou oplopen zou ik op z'n vroegst over 10 jaar aids en tegen die tijd hebben ze daar toch wel medicijnen voor..." En da's dan wel weer vrij lomp... zeker gezien het feit dattie over heel de wereld rondneukt heeftie mijns inziens wel een grote kans op een infectie...
Ook heeftie nog niet zo heel lang geleden z'n gehoor laten testen en hij bleek het gehoor te hebben van een gemiddelde vent van 83 en dattie over een paar jaar weleens doof zou kunnen zijn. Maar ook dat kon um weinig schelen. "Sja, *naam* was tegen een boom gereden en was ook op jonge leeftijd overleden, dus waarom zou ik me zorgen maken over de toekomst?"
Kortom... Jan leeft gewoon heel erg bij de dag... een beetje TE misschien... Maar ik blijf het een leuke vent vinden, je ken best met um lachen. Naar mijn mening issut geen kwaaie vent...
Dan DJ Jurgen... Die is vrij dik om het zo maar te zeggen... maar die mag nie afvallen, want dat gaatie dood aan een OD! lol
Eigen schuld, dikke bult...
Grtz!