TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T organiseert mogelijk danceparty in Gelredome
Pages (2): « 1 [2]

Ik ben heel benieuwd wat er gaat komen!! 
Ben weleens in de Gelredome geweest met de Blue Band Big Night, allemaal die "popsterretjes", was geen ruk aan, maar het geluid klinkt daar echt super.
| quote: |
| Originally posted by Valhalla Ben weleens in de Gelredome geweest met de Blue Band Big Night, allemaal die "popsterretjes", was geen ruk aan, maar het geluid klinkt daar echt super. |

ik hoop op massive
| Originally posted by ampburner ik hoop op massive |
Qontact wordt daar gehouden, met DJ Jurgen, Astrid, Bas & Ram, Jon the Dentist, Gielen en Marco V
| Originally posted by Biohazard Qontact wordt daar gehouden, met DJ Jurgen, Astrid, Bas & Ram, Jon the Dentist, Gielen en Marco V |
Arnhem is alleen zo fokking ver weg 
| Originally posted by eieregooie Arnhem is alleen zo fokking ver weg |
k gok op een TE of op MAssive
| Originally posted by kreischer2000 k gok op een TE of op MAssive |
| Originally posted by Biohazard Qontact wordt daar gehouden, met DJ Jurgen, Astrid, Bas & Ram, Jon the Dentist, Gielen en Marco V |
| Originally posted by -=Freezel=- Misschien TE in februari ofzo. Omdat de burgemeester van Utrecht in februari liep te zeiken met het aantal bezoekers en dreigde het feest aftegelasten, zou het goed kunnen zijn dat ze misschien naar het Gelredome gaan. Tis maar een theorie. |
| Originally posted by kreischer2000 ja daar zat ik ook al aan te denken en t gelredome is toch groter? dat zou betekenen meer cash voor id&t |