TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחשבים ועוגיות שוקולד
Pages (2): « 1 [2]
עזובתך אלה לא מבינים כלום
תקנה
p celerun 100mhz
כרטיס מסך
Cirus logic 1mg
4 ram
hd quantom bigfoot 1giga
תאמין לי הכי טוב
יופי מצחיקול...
כולנו גאים בך
יאללה כולם למחוא לנשר כפיים
קדימה
יופייייייייייייי נשר
בוגר בוגר מאוד
-----------
עצורררררררררררררר
אתה הומו!
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY יופי מצחיקול... כולנו גאים בך יאללה כולם למחוא לנשר כפיים קדימה יופייייייייייייי נשר בוגר בוגר מאוד ----------- עצורררררררררררררר אתה הומו! |
lol!!!!!
I love this forum!!!!
good thing I can be active here even during my vacation in Holland... there are alot of "tzhokim" I never want to miss here 


anywayz, silversky, why don't you just go to your local computer store, tell them you want something good for 7000 shekels and they could recommend you what they can offer........... that's what I do....
כי לכל המוכרים יש אינטרסט למכור תדברים הכי יקרים בטענה שהם הכי טובים...
הכי טוב זה להרכיב לבד לפי דעתי.. ואז ללכת למוכר ולהביא לו בראש
:>
INTEL P-4 2.2GHZ
1GB Ram (512X2)
80GB (40GBX2) Or 120GB (60GBX2)
GeForce 4 Ti 4200 (כרטיס מסך)
Creative Live 5.1 (כרטיס קול)
Burner: HP 9500
Windows System: Win98 + Winxp Pro
וישלך מחשב על
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK INTEL P-4 2.2GHZ 1GB Ram (512X2) 80GB (40GBX2) Or 120GB (60GBX2) GeForce 4 Ti 4200 (כרטיס מסך) Creative Live 5.1 (כרטיס קול) Burner: HP 9500 Windows System: Win98 + Winxp Pro וישלך מחשב על |
טוב טוב חלאס אם השטויות
סילבר אחי!!
מממ.
קנה AMD
0.13 MICRON
לוח אם חדש של GIGABYTE
GFORCE 4 4200 64 MB של SUMA
512 MB DDR 400
הארד דיסק
MAXTOR 60-80 7200 RPM
כדאי לך מאד לקנות מאוורר טוב לציפ של
AMD
כלומר להחליף את המאוורר הקיים כי הוא לא שווה לתחת
WIN XP HOME
ושלום על ישראל
קח את האתר הזה אני קניתי משם
הכי טוב בארץ
שרות הכי טוב בארץ
"זה כדאי" (ערוץ הקניות)1

http://www.simpletech.co.il/
אתה לא תתאכזב ממנו כמו שאני לא התאכזבתי
ואם אתה קונה AMD
קח 2100
למרות שזה הגזמה
דרך אגב AMD הורידה שוב את המחירים ועכשיו זה ממש זול
לי יש 1900 וזה טיללללללללל בליסטי
תקשיב לי אל תתפשר על כרטיס מסך טוב זה הכי חשוב ולא יעזור כלום!!!!!!!!!!!
נ.ב
אם יש לך תקציב ל
128MB
של הכרטיס מסך
שעדיף שיהיה SUMA
אז כדאי מאד.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.