TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- BPM aan z'n end?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX)) |
| Originally posted by -TAIS- BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX)) |
beter 
BLA BLA BLA, tering hoe vaak moet ik dit verhaal nog horen...
Het is gewoon niet waar. Bovendien moeten jullie beter kijken want die summer sale is er wel dergelijk geweest. Sterker nog, ze gooien met aanbiedingen vanaf gisternacht. Check hier als je me niet gelooft. Ikzelf ben altijd vrij positief over Only-DJs.com, maar de laatste 2 weken was het een zooitje. Ook heb ik al 3 keer problemen gehad met platen, maar goed de overige 20x was het wel goed dus daar maak ik mij niet zo druk om.
Verder sluit ik me volledig aan bij -TAiS-...
Jullie moeten het inkoop beleid van jullie lokale platenboeren ook niet onderschatten. Ik heb een paar platen besteld weer laatst daaro, waarop ik zat te wachte op Only-Djs.com en bij mijn boertje waren ze er binnen een week..
Kijk eens verder dan je neus lang is
| Originally posted by -TAIS- OK, ff voor de goede orde,........... "Er is een maand lang SUMMERSALE geweest, en een vette reorganisatie heeft er voor gezorgd dat we gewoon niets hebben ingekocht... Vanaf September zullen we terug rammen als nooit tevoren..." |
Dat er geen nieuwe vinyls meer binnenkomen geld dus ook nie meer, degenen die op de mailing list staan weten wat ik bedoel 
Andain - Summer Calling (original+airwave) ZEER BINNENKORT!!! nu pre-order 
Gouryella - Ligaya (original+hiver&hammer) 16 sept, nu pre-order!!
Die sprongen er toch wel uit 
GreetZ, DC
IDD zeer vette update...
maar nu eerst ff wat goedkope plaatjes snieken :
http://www.4djsonly.com/
ehm? :P
Is iedereen aangestoken met het mollenvirus ofzo 
| Originally posted by MaGiK54 Is iedereen aangestoken met het mollenvirus ofzo |
mja wat ik dan niet snap waarom ze dan dit in de mail zeggen:
Ps: 4DJSONLY is not Only-DJS, any problems you may have experienced in the past with Only-DJ's are not a responsibility of 4DJSONLY
Want ze zijn t dus wel?
Eventjes wat order opzaken stellen hierzo
1- Wij zijn only-djs.com NIET
2- Ik met een partner hebben de SOFTWARE gekocht van CAMPAI
(de programmeurs van de site).
3- Dezelfde feel, dezelfde look maar met een nw management.
Als je vragen hebt, kun je die altijd stellen naar:
[email protected]
Dus mensen, wij zijn only-djs.com NIET! Hopelijk is er een
beetje boel duidelijk!
mvg
Pascal
4DJSONLY.COM
| Originally posted by precision Eventjes wat order opzaken stellen hierzo 1- Wij zijn only-djs.com NIET 2- Ik met een partner hebben de SOFTWARE gekocht van CAMPAI (de programmeurs van de site). 3- Dezelfde feel, dezelfde look maar met een nw management. Als je vragen hebt, kun je die altijd stellen naar: [email protected] Dus mensen, wij zijn only-djs.com NIET! Hopelijk is er een beetje boel duidelijk! mvg Pascal 4DJSONLY.COM |
yep, heb jij gelijk in.
Maar goed, dan weet je nu hoe of wat 
| Originally posted by precision yep, heb jij gelijk in. Maar goed, dan weet je nu hoe of wat |
Maar 't blijft vreemd IMO...
Alles is t zelfde, behalve t logo die wat amateuristisch is bewerkt...
Ik dacht eerst dat een grap was ofzo.. :/
En de site is ook nog (weer) bereikbaar op http://www.only-djs.com/ ....
| Originally posted by precision Dus mensen, wij zijn only-djs.com NIET! Hopelijk is er een beetje boel duidelijk! |
ja, was de inkoper. die te horen kreeg op 26 september samen met mijn andere collega's dat er geen werk meer was, we moesten op 6 oktober lezen op www.rechtspraak.nl dat Randy katana failliet verklaard was met only-vinyl bv (only-djs). hoe schandalig wil je het hebben.
wij als werknemers geen kans om de klanten van only-djs toen te waarschuwen. ik heb er zoveel mogelijk aan gedaan om via bibit al het geld terug te sturen via REFUND. 9/10 is het gelukt, maar niet alles.
En daar flip ik nog steeds van. Nalatigheid van de big boss...
BAH!
| Originally posted by precision ja, was de inkoper. die te horen kreeg op 26 september samen met mijn andere collega's dat er geen werk meer was, we moesten op 6 oktober lezen op www.rechtspraak.nl dat Randy katana failliet verklaard was met only-vinyl bv (only-djs). hoe schandalig wil je het hebben. wij als werknemers geen kans om de klanten van only-djs toen te waarschuwen. ik heb er zoveel mogelijk aan gedaan om via bibit al het geld terug te sturen via REFUND. 9/10 is het gelukt, maar niet alles. En daar flip ik nog steeds van. Nalatigheid van de big boss... BAH! |
dat is alweer 2 / 3 jaar geleden ofzo.
whole-sale is nooit van de grond gekomen... maar ja, ik heb genoeg gepraat over o-d. Beter naar de toekomst kijken. 
fijn weekend
hebben jullie nu ook die winkel nogsteeds in zoetermeer dan?
nee...
Alles totaal anders. Andere locatie, ander pand. Alles anders
behalve dezelfde software.
in 2005 pas een winkel erbij!
Dan is er weer een hoop duidelijk, jammer dat de winkel er (tijdelijk) niet meer is, vond het wel gaaf dat Astrid, Ronald, Ferry en nog meer namen van grote faam naast je plaatjes staan te luisteren
Ben benieuwd naar de nieuwe winkel en locatie, hou ons op de hoogte 
Succes met de nieuwe opzet, en misschien verstandiger zoals eerder vermeld om toch maar een andere kleuren-layout, grafisch gebeuren aan te nemen?
2 a 3 maanden met deze software, daarna gaan we over op nw software pakket. met alles erop en eraan.
En de shop komt terug.
| Originally posted by precision 2 a 3 maanden met deze software, daarna gaan we over op nw software pakket. met alles erop en eraan. En de shop komt terug. |