TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaat er nog iemand naar QONTACT?
Pages (2): « 1 [2]
Nee, wij gaan 30 april naar MAYDAY! Voor de verandering es kijken hoe het er daar aan toegaat....
quote: |
Originally posted by Bellie Ik vind CD's van feesten altijd zwaar tegenvallen. luister maar naar cd's als SENSATION,Impulz,Trance Energy,Massive.Allemaal softe nrs flikkeren ze op de cd's terwijl er op het feest zelf veel hardere en minder commerciele nrs worden gedraaid. GREETZ!! |
Originally posted by Bouma-Bros Nee, wij gaan 30 april naar MAYDAY! Voor de verandering es kijken hoe het er daar aan toegaat.... |
Originally posted by Bellie HOLY SHIT!!!! Dat lijkt me ook wel een heel BRUUT feest.Maar ja zaterdag,zondag en maandag uit mn dak....nee dat trek ik niet ![]() GREETZ!! |
Originally posted by Akira Ik wou ook naar mayday maar kon ik verdomme geen vrij krijgen...erg jammer ja en 3 dagen achter elkaar feesten lukt me ook niet...nou als het moest dan kan eventueel wel lukken ![]() |
Nu over een week lig ik zwaar KNOCK-OUT op bed... LACHE dus.
over een week hoop ik op dit tijdstip gewoon lekker door te feesten
Qontact is uitverkocht...
maar weet iemand ook hoeveel kaarten er verkocht zijn??
volgens mij 5500
maar anderen zeggen weer 6500
who knows??
Cool uitverkocht!!
Maar er kunnen toch zo een 8000 man in de HMH??
Maar ja 6000 ppl is goed genoeg.
GREETZ!!
Originally posted by Mysteric Qontact is uitverkocht... maar weet iemand ook hoeveel kaarten er verkocht zijn?? volgens mij 5500 maar anderen zeggen weer 6500 who knows?? |
tja...het stond op de heineken music hall site:
www.heineken-music-hall.nl
dus dan weet ik het verder ook niet
ik zie het staan ja .....vaag ...ze hadden er daar nog zat....
Originally posted by M5 huh ?? is dat zo ?? ik ben donderdagavond nog kaartjes wezen halen in A'foort bij DaDaDance .....en volgens mij hadden ze er daar nog zat !!! |
Ze hebben altijd wat op voorraad, dus is er altijd wel een kaartje te krijgen.
nog één nachtje slapen
nog 10 1/2 uur...
Hey gasten,
Ik zit hier nu op Qontact te i-netten, echt een mega party gek! Holyshit
NU seb fontain!
Mzzl
LOL
Originally posted by Rudy Hey gasten, Ik zit hier nu op Qontact te i-netten, echt een mega party gek! Holyshit NU seb fontain! Mzzl |