TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא SUCKS !!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by yahel222 on Aug-15-2002 17:57:

לא אחי (גיל) אני שיא הקומבינות שם
יעני הבאתי פתור מנעליים אני בא לך עם ריף לבסיס
ועד עכשיו ישנתי שם כולה לילה אחד כל יום הבאתי פס הביתה
לישון שם מסריח
והכי מגעיל זה לא שעושים דברים
להפך....אתמול בא אלי הרס"פ ולעוד חבר עושה לנו תנקו תשירותים אני יביא לכם פס הלכנו ניקנו בכיף הורדנו חולצות הסתובבנו שם כמו לא יודע מה הכי שכונה רסמי היה כיף
היום למשל כל היום חיכיתי.....אשכרה באתי 7 וחצי וחיכיתי בערך 11 שעות
יושבים לא עושים כלום....התחלתי לעשן שם מרוב עצבים של לחכות
לא ידעתי מה איתי
אני פרופיל 72 אז בהתחלה עשו לי שיבצו אותי לתותחנים
אז היה לי בעיות ת"ש אז הוציאו אותי הייתי יומיים בת"ש הבאתי מהם פס הביתה ביום השני דחו תבקשה
באותו יום ישנתי שם בפלוגה ב....מי שיגיע בקרוב יבין כמה זה חרא תתפללו להיות בפלוגה ה למה שם הכל שכונה יושנים כל היום מפקדים חפיף
פלוגה ב כמו מחנה ריכוז מפקדים באלהים נאצים יושנים 20 באהל (בפלוגה ה למשל רק 4 באהל...פלוגה א 10 באהל...ב הכי מגעיל !!! )
קיצר היום ראיתי קצין מיון אז בגלל שאני מכיר שם אחד אז סידר לי ככה
עושה טירונות 02 יעני הכי קלה זה הכי חשוב לי (כי פרופיל שלי זה של טירונות 03 של שריון תותחנים נ"מ דברים הכי מסריחים)
ואחרי זה קורס חובשים בצריפין
ואז אני נהיה מדריך חובשים בצריפין
גם לא קרבי....די קרוב לבית (ראשון - ר"ג 20 דקות באופנוע)
וגם הכי קל לצאת מזה.....הכי חשוב טירונות 02 אולי אני יצא עם חברים שלי בעזרת השם


Posted by eXeTik on Aug-15-2002 18:56:

אני דווקא מת לעשות טירונות 04


Posted by yahel222 on Aug-15-2002 19:22:

quote:
Originally posted by eXeTik
אני דווקא מת לעשות טירונות 04

של מזה?
02 זה כלל צהל"י יעני גובניקים
03 זה שריון תותחנים נ"מ ועוד כמה כאלה בסגנון
05 זה חי"ר (למרות שאחרי זה חייבים להשלים ל07)
06 אני יודע זה הנדסה קרבית נדמה לי
07 זה סיירות ודברים מובחרים
04 לא יודע.....


Posted by eran on Aug-15-2002 19:24:

סעמק
אמן יצא לי 02


Posted by eXeTik on Aug-15-2002 19:42:

quote:
Originally posted by yahel222

של מזה?
02 זה כלל צהל"י יעני גובניקים
03 זה שריון תותחנים נ"מ ועוד כמה כאלה בסגנון
05 זה חי"ר (למרות שאחרי זה חייבים להשלים ל07)
06 אני יודע זה הנדסה קרבית נדמה לי
07 זה סיירות ודברים מובחרים
04 לא יודע.....


וואלה, אז כנראה התבלבלתי... התכוונתי 07


Posted by itamarsan on Aug-15-2002 21:23:

אחי על תדאגג יהיה בסדרררר למרות שמה זה חרא לישון בבקווםם אני יודע אישית אבל לא נוראאא בקרוב תסתדר יתייחסו עלייך קצת חרא אבל לא נוראאא


Posted by Tarantula on Aug-15-2002 23:20:

quote:
Originally posted by oDrori
נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי




הלו הלו.. בלי השוואות אני מבקשת!
אני זאת אני ואין להשוואת אותי עם אף אחת.. או אחד!


Posted by DjNumShum on Aug-16-2002 01:58:

טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה
אני הולך להיות קרבי
אבל לעשות טירונות 02


Posted by on Aug-16-2002 04:50:

quote:
Originally posted by eXeTik
אני דווקא מת לעשות טירונות 04



אין 04


Posted by on Aug-16-2002 04:51:

quote:
Originally posted by DjNumShum
טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה
אני הולך להיות קרבי
אבל לעשות טירונות 02



סיירת שק"ם אחי?


Posted by luckystrike on Aug-16-2002 11:58:

אחי אל תשתבז !!!

עברתי גם אני תקופה זבל בצבא אבל עכשיו זה נגמר !
היום עזבתי את הבסיס המסריח הזה סופית !

וביום שני אני כנראה עובר להיות מפקד חולייה פיקודית של חובשים קרביים
וגם של חובשים מילואימניקים שגוייסו בצו 8 ...


ברוך השם עברתי - איזה חודש סיוט ...


בקיצור אני יודע כמה הבקו"ם יכול להיות משביז - אם אתה רוצה
חבר שלי במיון שם של כל הוועדות קורסים

אם אתה צריך עזרה שם בקטע הזה אולי הוא יכול לעזור


Posted by yahel222 on Aug-16-2002 12:09:

איך הוא יכול להשפיע....
בעיה שאני פרופיל 72 אז רוצים לתת לי קרבי בכלל
ורק כי אני מכיר מישהו אז הציעו לי גם חובש אבל לא קרבי
בצריפין
איך זה מורן???? העיקר אני יעשה טירונות 02 !!
קודם כל חשוב שיהיה לי טירונות
אחרי זה הכל קל יותר....

ואין קרבי עם טירונות 02....
וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס


Posted by luckystrike on Aug-16-2002 12:13:

quote:
Originally posted by yahel222
איך הוא יכול להשפיע....
בעיה שאני פרופיל 72 אז רוצים לתת לי קרבי בכלל
ורק כי אני מכיר מישהו אז הציעו לי גם חובש אבל לא קרבי
בצריפין
איך זה מורן???? העיקר אני יעשה טירונות 02 !!
קודם כל חשוב שיהיה לי טירונות
אחרי זה הכל קל יותר....

ואין קרבי עם טירונות 02....
וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס


דבר ראשון אני בטוח יכול לעזור לך להוריד פרופיל ל 64 ...

דבר שני - לך לקורס חובשים ומהר !!!
אני יסדר אותך בבה"ד אחושרמוטה וגם אחר כך אני מכיר
המון גורמים שמשבצים חובשים - חוץ מזה
שיש תפקידים מענינים:
חובש מוצנח , חובש מוטס , הדרכה ועוד המון כאלה
אתה לא חייב להיתקע במרפאה דפוקה ...

קיצר תרים טלפון היום בערב
054534808

אני ידבר איתך קצת על כל החרא של הצבא הזה

בינתיים הלכתי לישון ...


Posted by yahel222 on Aug-16-2002 12:54:

ואלהה אחי....סבבה אני ידבר איתך בערב
הקטע שאני לא רוצה קרבי
וגם אם אפשר קל"ב....אבל גם אם לא
אז בצריפין זה סבבה כי זה קרוב לבית ואני ילך לת"ש
אולי ישיג יציאות טובות או משהו

בכל אופן אני ידבר איתך
גם אריאל כי אולי אני בא היום לזברה
או משהו באזור
אולי נארגן משהווו נראה כבר

תודה אחי !!!
פלא שלי
056-430303


Posted by DjNumShum on Aug-16-2002 14:20:

quote:
Originally posted by yahel222
ואין קרבי עם טירונות 02....
וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס


דווקא יש
חיל הים - סטילים\דבורים


Posted by Ariels on Aug-16-2002 14:57:

כלל צה"ל - טירונות בנות
ירי בעוזי, משמעת בסיסית

רובאי 02 - רובאי בסיסי
כללי לחימה בסיסיים
שימוש בנשק וקשר
שדאות בסיסית

רובאי 03 - קרב בסיסי
בנוסף ל 02 גם זריקת רימון
תרגילי פרט חוליה וירי במאג

רובאי 04 - 03 בנוסף גם
תרגילים ברמת הצוות והמחלקה
לפעמים גם פלוגה

רובאי 05
לוחם בסיסי
ירי מרכב נוסע וכאלה שטויות
לא יודע כי לא עשיתי

רובאי 07
לוחם מורחב
לחימה בכל רבדיה

רובאי 08
מפקדי כתה
פיקוד על צוות או מחלקה לוחמת

רובאי 09
סרג'נטים - הכשרות על נשקים מתקדמים

רובאי 12
סמ"בים - סמלים בכירים
הכשרות כמו של קציני חיר אבל ללא דרגות

רובאי 13
קצין בחיר
לאחר קורס קקצ יבשה
כל ההכשרות כולל העברת מטווח 360


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.