TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא SUCKS !!!!
Pages (2): « 1 [2]
לא אחי (גיל) אני שיא הקומבינות שם
יעני הבאתי פתור מנעליים אני בא לך עם ריף לבסיס
ועד עכשיו ישנתי שם כולה לילה אחד כל יום הבאתי פס הביתה
לישון שם מסריח
והכי מגעיל זה לא שעושים דברים
להפך....אתמול בא אלי הרס"פ ולעוד חבר עושה לנו תנקו תשירותים אני יביא לכם פס הלכנו ניקנו בכיף הורדנו חולצות הסתובבנו שם כמו לא יודע מה הכי שכונה רסמי היה כיף
היום למשל כל היום חיכיתי.....אשכרה באתי 7 וחצי וחיכיתי בערך 11 שעות
יושבים לא עושים כלום....התחלתי לעשן שם מרוב עצבים של לחכות
לא ידעתי מה איתי
אני פרופיל 72 אז בהתחלה עשו לי שיבצו אותי לתותחנים
אז היה לי בעיות ת"ש אז הוציאו אותי הייתי יומיים בת"ש הבאתי מהם פס הביתה ביום השני דחו תבקשה
באותו יום ישנתי שם בפלוגה ב....מי שיגיע בקרוב יבין כמה זה חרא תתפללו להיות בפלוגה ה למה שם הכל שכונה יושנים כל היום מפקדים חפיף
פלוגה ב כמו מחנה ריכוז מפקדים באלהים נאצים יושנים 20 באהל (בפלוגה ה למשל רק 4 באהל...פלוגה א 10 באהל...ב הכי מגעיל !!! )
קיצר היום ראיתי קצין מיון אז בגלל שאני מכיר שם אחד אז סידר לי ככה
עושה טירונות 02 יעני הכי קלה זה הכי חשוב לי (כי פרופיל שלי זה של טירונות 03 של שריון תותחנים נ"מ דברים הכי מסריחים)
ואחרי זה קורס חובשים בצריפין
ואז אני נהיה מדריך חובשים בצריפין
גם לא קרבי....די קרוב לבית (ראשון - ר"ג 20 דקות באופנוע)
וגם הכי קל לצאת מזה.....הכי חשוב טירונות 02 אולי אני יצא עם חברים שלי בעזרת השם
אני דווקא מת לעשות טירונות 04
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אני דווקא מת לעשות טירונות 04 |
סעמק
אמן יצא לי 02
| quote: |
| Originally posted by yahel222 של מזה? 02 זה כלל צהל"י יעני גובניקים 03 זה שריון תותחנים נ"מ ועוד כמה כאלה בסגנון 05 זה חי"ר (למרות שאחרי זה חייבים להשלים ל07) 06 אני יודע זה הנדסה קרבית נדמה לי 07 זה סיירות ודברים מובחרים 04 לא יודע..... |
אחי על תדאגג יהיה בסדרררר למרות שמה זה חרא לישון בבקווםם אני יודע אישית אבל לא נוראאא בקרוב תסתדר יתייחסו עלייך קצת חרא אבל לא נוראאא

| quote: |
| Originally posted by oDrori נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי ![]() |
טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה
אני הולך להיות קרבי
אבל לעשות טירונות 02

| quote: |
| Originally posted by eXeTik אני דווקא מת לעשות טירונות 04 |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum טירונות 04 עושים קורס טיס אם אני לא טועה אני הולך להיות קרבי אבל לעשות טירונות 02 |
אחי אל תשתבז !!!
עברתי גם אני תקופה זבל בצבא אבל עכשיו זה נגמר !
היום עזבתי את הבסיס המסריח הזה סופית !
וביום שני אני כנראה עובר להיות מפקד חולייה פיקודית של חובשים קרביים
וגם של חובשים מילואימניקים שגוייסו בצו 8 ...
ברוך השם עברתי - איזה חודש סיוט ...
בקיצור אני יודע כמה הבקו"ם יכול להיות משביז - אם אתה רוצה
חבר שלי במיון שם של כל הוועדות קורסים
אם אתה צריך עזרה שם בקטע הזה אולי הוא יכול לעזור
איך הוא יכול להשפיע....
בעיה שאני פרופיל 72 אז רוצים לתת לי קרבי בכלל
ורק כי אני מכיר מישהו אז הציעו לי גם חובש אבל לא קרבי
בצריפין
איך זה מורן???? העיקר אני יעשה טירונות 02 !!
קודם כל חשוב שיהיה לי טירונות
אחרי זה הכל קל יותר....
ואין קרבי עם טירונות 02....
וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס
| quote: |
| Originally posted by yahel222 איך הוא יכול להשפיע.... בעיה שאני פרופיל 72 אז רוצים לתת לי קרבי בכלל ורק כי אני מכיר מישהו אז הציעו לי גם חובש אבל לא קרבי בצריפין איך זה מורן???? העיקר אני יעשה טירונות 02 !! קודם כל חשוב שיהיה לי טירונות אחרי זה הכל קל יותר.... ואין קרבי עם טירונות 02.... וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס |
ואלהה אחי....סבבה אני ידבר איתך בערב
הקטע שאני לא רוצה קרבי
וגם אם אפשר קל"ב....אבל גם אם לא
אז בצריפין זה סבבה כי זה קרוב לבית ואני ילך לת"ש
אולי ישיג יציאות טובות או משהו
בכל אופן אני ידבר איתך
גם אריאל כי אולי אני בא היום לזברה
או משהו באזור
אולי נארגן משהווו נראה כבר
תודה אחי !!!
פלא שלי
056-430303
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ואין קרבי עם טירונות 02.... וטיס זה נראה לי לא קשור לזה בכלל זה קורס טיס |
כלל צה"ל - טירונות בנות
ירי בעוזי, משמעת בסיסית
רובאי 02 - רובאי בסיסי
כללי לחימה בסיסיים
שימוש בנשק וקשר
שדאות בסיסית
רובאי 03 - קרב בסיסי
בנוסף ל 02 גם זריקת רימון
תרגילי פרט חוליה וירי במאג
רובאי 04 - 03 בנוסף גם
תרגילים ברמת הצוות והמחלקה
לפעמים גם פלוגה
רובאי 05
לוחם בסיסי
ירי מרכב נוסע וכאלה שטויות
לא יודע כי לא עשיתי
רובאי 07
לוחם מורחב
לחימה בכל רבדיה
רובאי 08
מפקדי כתה
פיקוד על צוות או מחלקה לוחמת
רובאי 09
סרג'נטים - הכשרות על נשקים מתקדמים
רובאי 12
סמ"בים - סמלים בכירים
הכשרות כמו של קציני חיר אבל ללא דרגות
רובאי 13
קצין בחיר
לאחר קורס קקצ יבשה
כל ההכשרות כולל העברת מטווח 360
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.