TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is het beste duo?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by -TAIS- on Aug-15-2002 19:39:

quote:
Originally posted by Blik
en natuurlijk heel erg teleurgesteld als er op de site komt te staan dat de remix van ligaya niet doorgaat

(beetje raar dat piet hem wel draait dan eigenlijk)


Dit komt omdat er al wel een remix gemaakt was, maar Ferry em afgekeurd had. Toen zeiden ze ok, dan maken we wel een nieuwe. Maar na er een poosje aan gezeten te hebben, kwamen ze tot de conclusie dat ze er in zo'n kort tijdsbestek niets beters van konden maken. Vandaar dat ze em maar helemaal gecancelled hebben.


Posted by Cosmic on Aug-15-2002 20:26:

Er vallen me een paar dinge"n op:

1. Niemand heeft nog Blank & Jones, Green Court en SHOKK (!) genoemd. Die gasten maken toch wel heel flexe muziek.

2. Rank 1 maakt idd maar 1 track per jaar gemiddeld (en dan bedoel ik eigen produkties). 1999: Airwave, 2000: ? 2001: Such is Life en 2002: Awakening (plus album).

3. Natuurlijk is het zo dat veel remixen opelkaar lijken als ze door dezlefde persoon worden geremixed. Dat geldt voor CG, Dumonde en alle anderen. Ze hebben hun eigen stijl.


Posted by moogwai on Aug-16-2002 17:47:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1. Niemand heeft nog Blank & Jones, Green Court en SHOKK (!) genoemd. Die gasten maken toch wel heel flexe muziek.


Vind Blank & Jones niet echt goed.. van onderhand al hun tracks is er wel een remix die 10x beter is als hun origineel.. om er maar een paar te noemen...
Blank & Jones - Cream (Paul van Dyk Remix)
Blank & Jones - After Love (Signum Remix)
Blank & Jones - Deejays, Fans & Freaks (Cosmic Gate Remix)
Blank & Jones - Desire (Silverblue Remix & 4 Strings Remix)
Blank & Jones - Sweet Revenge (Airwave Remix)
Blank & Jones - Secrets & Lies (Solid Sessions Remix)

En op een of andere manier heb ik totaal niks met Green Court. Dumonde, Cosmic Gate, CJ Stone die hebben altijd wel lekkere nummers maar van Green Court vind ik geen een productie/remix top.


Posted by Joost008 on Aug-16-2002 18:15:

Het beste duo is denk ik toch wel Rank 1 over al die jaren gekeken dan. Verder vind ik de remixen van Shokk altijd wel veel op elkaar lijken, maar toch hebben ze altijd wel wat....
Cosmic Gate vinnik soms ook nog wel fijn om aan te horen zoals die Raging samen met Jan Johnston. Ook Gouryella hebbe natuurlijk een paar top nummertjes geproduceerd.


Posted by Teknikol on Aug-16-2002 18:38:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Er vallen me een paar dinge"n op:

1. Niemand heeft nog Blank & Jones, Green Court en SHOKK (!) genoemd. Die gasten maken toch wel heel flexe muziek.


Zij maken zonder meer flexe muziek!

Alleen vroeger ze naar de BESTE

IMO is dat zonder een greintje twijfel GOURYELLA

das 200% Trance!


Posted by John on Aug-16-2002 22:08:

bij mij kwam als eerste safri duo in gedachten op :S

heb toch maar voor shokk gekozen meer om die txt onder mn naam eer aan te doen want ik kan eigenlijk niet echt kiezen...gouryella..cosmic gate..dumonde..en net als partyhardy mis ik signum/ron hagen&pascal m


Posted by Blik on Aug-16-2002 23:24:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
2. Rank 1 maakt idd maar 1 track per jaar gemiddeld (en dan bedoel ik eigen produkties). 1999: Airwave, 2000: ? 2001: Such is Life en 2002: Awakening (plus album).


liever kwaliteit dan kwantiteit, maar je moet hun remixen ook niet vergeten, dat zijn er ook nog enkele

mijn top duo is toch Gouryella, zoals teknikol al zei, 200% trance, geweldig dus


Posted by Dr. Kuipers on Aug-17-2002 07:37:

Voor Cosmic Gate gekozen.

Altijd supervette nummers: Exploration Of Space, Fire Wire, The Truth

En die remixen zijn ook altijd super: Ferry Corsten - Punk en DJ Tiesto - Suburban Train

Heerlijk gewoon


Posted by eieregooie on Aug-17-2002 17:34:

quote:
Originally posted by moogwai


Vind Blank & Jones niet echt goed.. van onderhand al hun tracks is er wel een remix die 10x beter is als hun origineel.. om er maar een paar te noemen...
Blank & Jones - Cream (Paul van Dyk Remix)
Blank & Jones - After Love (Signum Remix)
Blank & Jones - Deejays, Fans & Freaks (Cosmic Gate Remix)
Blank & Jones - Desire (Silverblue Remix & 4 Strings Remix)
Blank & Jones - Sweet Revenge (Airwave Remix)
Blank & Jones - Secrets & Lies (Solid Sessions Remix)

Blank & Jones - The Nightfly (Transa remix, maar vooral ook de Rapid Eye remix!)

Voor de poll... Sja, dat varieert nog weleens bij mij... De laatste tijd ben ik wel onwijd A&B verslaafd, gevolgd door C2C (is dat wel een duo eigenlijk???) en H&H... Maar kheb dus A&B gevote...

Grtz!


Posted by DjSuez on Aug-17-2002 23:31:

[flauwmode]

quote:
Voor de poll... Sja, dat varieert nog weleens bij mij... De laatste tijd ben ik wel onwijd A&B verslaafd, gevolgd door C2C (is dat wel een duo eigenlijk???) en H&H... Maar kheb dus A&B gevote...

Grtz!


Leve de afkorting...

[/flauwmode]


Posted by Biohazard on Aug-17-2002 23:42:

WAY OUT WEST!!!!!


Posted by eieregooie on Aug-18-2002 16:58:

quote:
Originally posted by DjSuez
[flauwmode]



Leve de afkorting...

[/flauwmode]


Sja, automatisme he...


Posted by Chicane on Aug-18-2002 17:37:

Erick E en Olav B maasterlijke duo uit de goeie ouwe tijd. Daarnaast Marcello en Dimitri. Maar goed, er zullen vast wel flames volgen nu


om het toch maar modern te houden vinnik Rank1 wel de betere duo's... of Armin & Ferry (beiden als producer/dj team)


Posted by Glaniskanis on Aug-18-2002 17:49:

Ik mis toch echt een zeer belangrijk (voor mij) duo
namelijk de Kamaya Painters (Tiesto & Benno De Goeij)
Deze nummers zijn me nog nooit gaan vervelen
Verder mis ik nog Fire & Ice en zoals eerder al gezegd Hiver & Hammer die toch wel de trance-wereld hebben veroverd afgelopen jaar en dan toch onze eigen Signum (dank aan PartyHardy), Body-Shock enz enz
Maar als ik dan toch uit het lijstje moet kiezen is Gouryella toch wel het best
Eerder had ik Rank 1 gezegd en na de Rank 1 Remix van Gouryella te hebben gehoord (op de FFWD) zou ik eigenlijk bijna weer Rank 1 zeggen, maar er zitten de laatste tijd toch teveel mindere traxx tussen (met als dieptepunt de laatste Benicio Remix van die nieuwe track van Alex Morph => M.O.R.P.H. - Consequence)
Dat heeft mij dus doen overstappen, maar nogmaals
Er zijn een zootje duo's vergeten die je eigenlijk niet zou moeten vergeten


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Glaniskanis on Aug-18-2002 17:55:

quote:
Originally posted by TimeportE
gabriel & dresden !!

al hun remixes zijn steengoed!

btw sasha & digweed staan der nie tussen..


Sasha & Digweed draaien alleen met elkaar enzo
Ze zijn wat mij betreft niet te beschouwen als een Gabriel & Dresden en Rank 1 die echt samen alles doen
Dan zou de lijst ook veel te lang worden
Noem btw eens een productie van Sasha & Digweed want ik ben eigenlijk alleen goed op de hoogte van Sasha


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Cosmic on Aug-18-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Er zijn een zootje duo's vergeten die je eigenlijk niet zou moeten vergeten


Er zijn altijd wel duos die je vergeet, maar anders wordt de lijst wel erg lang
En voor degenen die ik vergeten ben heb je altijd nog de optie 'overig'...


Posted by kolkiewolkie on Aug-18-2002 19:56:

ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


Posted by moogwai on Aug-19-2002 20:25:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Eerder had ik Rank 1 gezegd en na de Rank 1 Remix van Gouryella te hebben gehoord (op de FFWD) zou ik eigenlijk bijna weer Rank 1 zeggen, maar er zitten de laatste tijd toch teveel mindere traxx


Ik heb 'm niet gehoord, dus ik kan er niet over oordelen, maar Ferry heeft deze remix dus gewoon hard AFGEKEURD....


dit is een feit!


Posted by moogwai on Aug-19-2002 20:29:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


Dit is dus gewoon een vette nep nummer (weet ik ook niet zeker, wie kan hier het tegenbewijs leveren ).... misschien dat zij ooit het origeel hebben gedraaid in een van hun sets.. en die heeft iemand geript en (sasha & john digweed remix) genoemd ofzo.

Dit geldt ook voor Delerium - Silence (sasha & john digweed remix)... dat is gewoon de Sanctuary Remix


Posted by BooMBooM on Aug-21-2002 14:03:

Re: Wat is het beste duo?

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Kweet niet of dit al een x gepost is, zo ja, jammer dan.

Ik heb er een poll van gemaakt, dus ik zou zeggen: kies je favoriet (en een motivatie als het kan).

Ik kies voor Cosmic Gate (verbazend, nietwaar?), omdat ze (bijna) altijd goede nummers en remixen. FIRE WIRE! om maar een voorbeeld te noemen.


niks meer aan toe te voegen helemaal waar!!!!!!!!!!
op de 2e plek heb ik bas&ram staan komen de laatste tijd steeds vaker op feesten en zetten altijd wel een lekkere set neer


Posted by New Wave on Aug-21-2002 14:18:

Richie Hawtin + Luke Slater


Posted by magrec on Aug-21-2002 14:46:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


hihi
das gewoon het origineel wat ze draaien (er bestaat iig geen s&d remix)


Posted by Darkzwever on Aug-21-2002 18:33:

Ik heb gevoted voor Gabriel & Dresden. Ik vond hun remixen van Way Out West, Andain en In My Memory gewoon zo ontzettend goed en vooral vernieuwend dat ik daarom hun gekozen heb. Over de andere duo's :

- Svenson & Gielen -> vinnik inmiddels al helemaal geen zak meer aan, altijd hetzelfde, eeuwige zelfde samples voor de melodieen, zelfde opbouw etc etc etc. Geen muziek waar je 10 nog eens voor gaat zitten, buiten Pacific Melody en L'Esperanza dan.
- Dumonde -> gaan achteruit, maar sommige remixen zijn gewoon nog steeds werelds, Marc Aurel - The Sun, Lange - Follow Me.
- Sasha & Digweed -> niet echt mijn ding + weet ik te weinig van, daarom geen oordeel
- Cosmic Gate -> Onderhoudend, maar niet echt diepgaand, gewoon wel aardig
- Gouryella -> Heel erg sterk, maar nu Tiesto geen Gouryella producties meer aan zal raken zal het aantal platen niet erg toenemen, ERG jammer
- Rank 1 -> Goed, maar moeten uitkijken dat ze niet gaan vervelen, van hun laatste platen moesten de remixen het doen en niet de originelen.
- Blank & Jones -> Dat iemand deze 2 nog kan waarderen, ik vind dat ze niets dan baggerplaten uitbrengen die hits worden door de remixes, zie Moogwai's post waar ik de Van Bellen Remix van "Watching The Waves" aan toe wil voegen.
- SHOKK -> Geniaal, staat ook hoog bij mij
- Green Court -> Beetje stil daar de laatste tijd, maar hun remix voor Naid - Waking Up zal ik nooit vergeten, wat een verschrikkelijk mooi nummer, en die van Alex Bartlett - Amnesia trouwens ook!

Ik weet niet of ik er nu wat vergeet, vast wel maar ik vint wel genoeg zo Wil ik als laatste nog ff kwijt dat ik ook enkele duo's zoals Marco V & Benjamin, Signum en de Kamaya Painters vind missen. Doet voor de rest nix af aan de thread, een leuk initiatief!

Darkzwever


Posted by Eye-Riz on Aug-21-2002 18:43:

Q... en Q... wuuhuuhu tralalalamtadam

Ik ga voor Sasha & John Digweed. Die twee brengen al het goede van de ander naar boven. Ik vind ze dan ook als duo beter dan solo.

En natuurlijk UP (Johan) & Go (mijn alter ego na een feestje, wihaa!)


Posted by MennoB on Aug-21-2002 19:04:

Ik koos voor Gouryella...terwijl ik twijfelde tussen gouryella en rank 1, maarja.

Ik mis alleen nog een paar duo's van L-Vee: Airwave, Cloud 69, Green Martian, enz...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.