TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- jullie vakantienummers
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Darkzwever on Aug-21-2002 18:45:

Zonder enige twijfel : Het nummer waarin een stel zatlappen het deuntje van The A-Team loopt te schreeuwen. Ik kwam niet meer bij op de dansvloer van zoveel onnozelheid, maar de 15 jarigen konden het met een breezer in de hand wel waarderen
Dat geloof je toch gewoon niet zeg........ hahahaha

Darkzwever

Posted by moogwai on Aug-21-2002 19:27:

quote:
Originally posted by Darkzwever
Zonder enige twijfel : Het nummer waarin een stel zatlappen het deuntje van The A-Team loopt te schreeuwen. Ik kwam niet meer bij op de dansvloer van zoveel onnozelheid, maar de 15 jarigen konden het met een breezer in de hand wel waarderen

Darkzwever

Het feeststeam - ?

tatatatttttaa taaaaaataaaaaa taaaaaaaa

echt vette tune hoor

BTW.. Jan Wayne - Because The Night is de nieuwe nr 1. in de top 100 !

Posted by Cosmic on Aug-21-2002 21:30:

quote:
Originally posted by moogwai
BTW.. Jan Wayne - Because The Night is de nieuwe nr 1. in de top 100 !

KLopt ja, eigenlijk wel triest..... komt er een keer een tranceplaat op 1, is het zon remix van een oud nummer

Mijn tip: Scooter - Nessaja, let op mn woorden, die komt echt nog wel in de top 10.

Posted by moogwai on Aug-21-2002 22:09:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Mijn tip: Scooter - Nessaja, let op mn woorden, die komt echt nog wel in de top 10.

Weet ik ook wel zeker.. denk nog wel hoger. Als Jan Wayne het kan, kan Scooter het helemaal.. (nummer heeft ook op 1 in Duitsland gestaan
Ik ken weinig mensen in mij omgeving die dit geen topnummer vinden... (en dat is een hele goede graadmeter )

P.S... en voor die mensen die denken wat moogwai nou weer eens dom aan 't lullen is.. tja ik ben nu eenmaal een chart freak, altijd al geweest en zal altijd wel blijven

Posted by Apoptosis on Aug-22-2002 12:04:

Ben naar Turkye geweest en daar is de house-scene nou niet bepaald denderend... Maar wy hebben altijd 1 nummer dat d� vakantie plaat is en dat is nie altyd een house nummer. Dit jaar was t:

* Eve ft Drag-On - Got What You Need

Vorig jaar (Mallorca):

* Dante - Miss California
En ook nog:
* Pulsedriver - Cambodia (Extended Vocal mix)
* Cosmic Gate - Firewire

'00 (Mallorca):
* Weet k nie meer

'99 (Salou):
* Weet k ook nie meer

Posted by Blik on Aug-22-2002 14:46:

quote:

Darkzwever

tatatatatatatat tatatata!!!!

�berVET!!!

carnavalsherinneringen komen allemaal weer boven

Altijd Lazerus - Het feestteam is dat trouwens

Posted by NiTro on Aug-22-2002 20:11:

quote:

Darkzwever

Wat een vreselijk KUTnummer!

Goedemiddag!

Posted by basvh on Aug-22-2002 21:06:

zomernummers dit jaar:

In onze bungalow op vakantie:

Paul Oakenfield - Southern Sun
DJ Isaac - On The Edge
DUmnde- God Music Cosmic Gate remix
HANS TEEUWEN- Dat dan weer wel (da stuk over de josti band en over vrouwen TE VET GEWOON)

in de discos:

Die happy blije Eminem remixje ( de lab 4 remix is nog steeds het beste!!!!!!!!!!)
Jan wayne - because the night
Tiesto - Lethal industry

je ziet wel dat in onze bungalows het qua muziek veel beter toeven was
maar het waren ook mijn cds he. na 4 keer southern sun aan me maten laten horen vonden ze hem eindelijk mooi. daarna zat dat nummer gewoon met repeat in de cd speler

Pages (2): « 1 [2]