TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- jullie vakantienummers
Pages (2): « 1 [2]
Zonder enige twijfel : Het nummer waarin een stel zatlappen het deuntje van The A-Team loopt te schreeuwen. Ik kwam niet meer bij op de dansvloer van zoveel onnozelheid, maar de 15 jarigen konden het met een breezer in de hand wel waarderen 
Dat geloof je toch gewoon niet zeg........ hahahaha 
Darkzwever
| quote: |
| Originally posted by Darkzwever Zonder enige twijfel : Het nummer waarin een stel zatlappen het deuntje van The A-Team loopt te schreeuwen. Ik kwam niet meer bij op de dansvloer van zoveel onnozelheid, maar de 15 jarigen konden het met een breezer in de hand wel waarderen ![]() Dat geloof je toch gewoon niet zeg........ hahahaha ![]() Darkzwever |
| Originally posted by moogwai BTW.. Jan Wayne - Because The Night is de nieuwe nr 1. in de top 100 ! |
| Originally posted by Cosmic Guy Mijn tip: Scooter - Nessaja, let op mn woorden, die komt echt nog wel in de top 10. |
)
Ben naar Turkye geweest en daar is de house-scene nou niet bepaald denderend... Maar wy hebben altijd 1 nummer dat d� vakantie plaat is en dat is nie altyd een house nummer. Dit jaar was t:
* Eve ft Drag-On - Got What You Need
Vorig jaar (Mallorca):
* Dante - Miss California
En ook nog:
* Pulsedriver - Cambodia (Extended Vocal mix)
* Cosmic Gate - Firewire
'00 (Mallorca):
* Weet k nie meer
'99 (Salou):
* Weet k ook nie meer 
| Originally posted by Darkzwever Zonder enige twijfel : Het nummer waarin een stel zatlappen het deuntje van The A-Team loopt te schreeuwen. Ik kwam niet meer bij op de dansvloer van zoveel onnozelheid, maar de 15 jarigen konden het met een breezer in de hand wel waarderen ![]() Dat geloof je toch gewoon niet zeg........ hahahaha ![]() Darkzwever |
zomernummers dit jaar:
In onze bungalow op vakantie:
Paul Oakenfield - Southern Sun
DJ Isaac - On The Edge
DUmnde- God Music Cosmic Gate remix
HANS TEEUWEN- Dat dan weer wel (da stuk over de josti band en over vrouwen TE VET GEWOON)
in de discos:
Die happy blije Eminem remixje ( de lab 4 remix is nog steeds het beste!!!!!!!!!!)
Jan wayne - because the night
Tiesto - Lethal industry
je ziet wel dat in onze bungalows het qua muziek veel beter toeven was
maar het waren ook mijn cds he. na 4 keer southern sun aan me maten laten horen vonden ze hem eindelijk mooi. daarna zat dat nummer gewoon met repeat in de cd speler