TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiele 'veel plezier in afrika Miss P!' afscheidsthread
Pages (3): « 1 [2] 3 »
gun een jonge meid ook haar pleziertjes Tim 
hmmzzz.... vooruit
waren mijn pleziertjes niet genoeg dan? 
heel veel plezier miss p
we zullen je missen hoor!
hoe lang blijf je eigenlijk weg?
tzal wel te laat zijn, maar toch: ATJOW EN VEEL PLEZIER NICHIE
!
have fun daro, ook op de ZA loveparade (was daar toch
)
2 andreas: suc6 met koken, wassen enz. enz.
hehe
doegels
Je bent niet te laat hoor 
Ik ga morgen met de 13.20 trein naar Schiphol. Vndaag mijn laatste dagje TA denk ik. Zal gelijk mijn sig ff veranderen 
X josta
yep, nog ff op de valreep, veel plezier daarzo en laat je niet opvreten door wilde dieren
Have fun !!
En pas op voor "Wilde" Dieren!

Tot ziens..x zal je heldere posts wel gaan missen...
Veel plezier!!
Greetz Steeph
en voor de record..Kwala's en panda's leven niet in Afrika...

nu gaat Andres natuurlijk elke avond uitgebreid verslag doen wat voor prutje hij weer heeft gemaakt voor zichzelf om te eten

heel veel plezier meid!!
ik ben hier dan nog niet zo lang actief, ik wilde toch ff gedag zeggen 
have fun 
shit! ben ik nog op tijd??
nouja, ik hoop het! in ieder geval heel veel plezier daar! het zal wel heel erg rustig worden op het forum zonder jou..
MAAR, je zei dat ze daar ook internet hadden, dus ben je toch nog een beetje bij ons! jeeeeeee!
ik verwacht in ieder geval dat je af en toe nog wat post! 
| quote: |
| Originally posted by DjSuez en voor de record..Kwala's en panda's leven niet in Afrika... |

Ik spreek jullie hopelijk snel.
en vrij veilig 
En die AIDS laat ik daar 

| Originally posted by Miss Proximus Voorzichtig met drugs, alcohol en autorijden en vrij veilig ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus Iemand nog een klein negertje als speelmaatje? ![]() |

veels te laat maar ik ben net weer thuis (en nuchter)..
proxi, veel plezier en keep in touch!!!!
Ik ben ook veelste laat,
ben net terug van renesse.
Maar heel veel plezier in Afrika!
Dit las ik laatst in de krant
Ben benieuwd of Miss P nog leeft 
dat had ik al een keer van cable gehoord die woonde dan net een rustige stad maar hij wist me wel te shockeren!! er gebeuren daar echt afschuwelijke dingen!!
| Originally posted by Flipper01 Dit las ik laatst in de krant Ben benieuwd of Miss P nog leeft |

Je kunt misschien bij het programma vermist vragen of ze haar willen zoeken. Dan weet je het wel gelijk 

hehe
IK LEEF NOG!!
ben zelfs nog niet verkracht 
Heb het best druk..en er is helemaal geen Internet op de SHamwari campus! ik zit nu in Port Alfred op de campus omdat er dit weekend een tranceweekend is in de buurt...BEN benieuwd!!!
Heb hier nog geen ruk meegemaakt op club-gebied. Ben in Kaapstad zelfs gillend naar de hostel teruggereden (bij wijze van spreken)omdat de grootste club op zaterdag DICHT was!!!!!!!
Lijers!!
Verder alles dik prima..vandaag naar Addo Elephant Park geweest en op 2 meter afstand van Olifanten in de auto gezeten
Vet cool!
Heb al neushoorns, giraffen, luipaarden, cheetahs, bavianen, jackhalzen, zebras en veel verschillende hert-achtigen gezien.
Nu de leeuwen, buffels en slangen nog 
Vorige week shooting-practice gehad en met een .375 jachtgeweer en een automatische pomp-shotgun geschoten...echt superwreed 
Wat een macht gevoel 
Volgende week een "overnight trail": een nachtje op een matje in de bush slapen...tussen de insecten en andere enge beesten..woeiiiiiii
Met jullie ook alles goed? leuke feessies gehad? Awakenings? Bijna T-Dome hey? En Statenhallen over een dikke maand
Wowie
Mis jullie!!! Veel liefs Proxi (k)
Pffffffffff, gelukkig Proxi leeft nog
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Nog veel plezier daaro.
Coole pics trouwens op je site. Was je niet bang om zo'n gepantserde gevechtschildpad aan te raken, errug gevaarlijk zijn ze daaro hoor

hehe...ja dik eng joh 
ik heb ook een slang geaaid trouwens..best raar gevoel! en ik heb elke keer grotere spinnen op m'n kamer! de tutor had zelfs eentje ter grote van een hand uit z'n cottage gehaald!! iiew!! geef mij dan maar een slang of schorpioen hoor!