TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחזיקו לי אצבעות!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by oDrori on Aug-20-2002 21:50:

בלאט אחי אני כ---------ל כך שם, שישי הבא זה אומר
23.8 ?

תן שעה שזה מתחיל שאני לא אאחר או אפספס


Posted by Scorchio on Aug-21-2002 13:01:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תראה צח
בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה
זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם
אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו.

בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה
אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני


ואללה אחי אני יודע

אני לא בטוח ממש אם יש שופטים
לפי דעתי זה ילך לפי ההקפצה של הקהל
אני בהחלט הולך לתת כמה ליקוקים למארגן של המסיבה

אבל לפי התקליטן שהוא הביא פעם שעברה שמיקסס בלי אוזניות בכלל
אני חושב שיש לי סיכוי לא רע לזכות.

ככה המסיבה מתחילה בשעה 11
לתיכוניסטים
שתייה חינם כל הערב
כניסה 65 שקלים

אני לא יודע מתי אני יעלה עדיין אבל אני ייתן פרטים בהמשך
זהו אני מקווה שכולכם תוכלו להגיע


EDIT

אני לא חושב שאני יקליט את זה כי אין שם מחשב
אולי אני יקמבן את המינידיסק של אחותי
בכל מקרה מיקססתי את זה בבית וזה יצא ממש טוב.


Posted by NaOren on Aug-21-2002 13:07:

סבבה...
ונסה לארגן מאחותך ....


Posted by Djsamorai on Aug-21-2002 13:42:

איפה זה תל יצחק ?


Posted by eXeTik on Aug-21-2002 14:31:

quote:
Originally posted by Scorchio
תודה לכולם

אני חושב שזה הולך לפי קהל
ודווקא הם כן מבינים שם
להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר
אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים:

01. Planisphere - Teardrop
02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time
03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix]
04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix]
07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]

המסיבה היא לתיכוניסטים
אבל רני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן
אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם.

נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד
הסט הוא רק חמישים דקות
תגובות


גם הנחה זה משהו... תודיע לי מה קורה
ובקר לטראקליסט- זה באמת טוב שאתה מביא להם דברים שהם לא שמעו
אבל שים להם לפחות איזה משהו אחד ממוסחר


Posted by Scorchio on Aug-21-2002 14:57:

תגיד לי מישהו שלא שמע את
Arome - Hands Up

זה מספיק ממוסחר


Posted by oDrori on Aug-21-2002 16:15:

עוד בר אחד ששכחתי להגיד אחי לא יודע עד כמה אתה צריך לעשות עם זה משהו אבל לדעתי אין בסט מספיק אפליפטינג... אני יודע שיש לך וואחאד מגבלת זמן אבל לדעתי שני הטראקים הראשונים צריכים להיות יותר מלודיים...


ואני חושב שתוכל לראות את הראש שלי מעל כולם תקוע בטח בתקרה שאני אתפרע בטרקים
3,5,7.


Posted by Scorchio on Aug-21-2002 16:17:

כנראה שלא שמעת את טראקים 2 ו 3
הם פשוט מטורפים.


Posted by oDrori on Aug-21-2002 16:18:

מה אתה צוחקת? אין על אקסלרנדו את שני הראשונים אני פשוט לא אוהב כ"כ... חפיף,
Your set
Your rulez

"The godfather of noise, Tzach Neon, hit the beat!"
(מישהו חייב להוציא את הקול הזה מהראש שלי)


Posted by Scorchio on Aug-21-2002 18:45:

אוקיי
אז ככה
סגור מאה אחוז שאני מתקלט
אני עולה ראשון בערך בשעה אחד וחצי שזה לפי דעתי שעה סבבה
הסט הוא 45 דקות עד שעה אז אולי יהיה לי מקום להכניס עוד איזה טראק.
רק מה המארגן אמר שהוא רוצה שלא יהיה רק האוס וטראנס
אלא סגנונות שונים
אני מקווה שאני יוכל לשכנע אותו ללכת עם הסט שלי עד הסוף כי אין לי
MTV
וכל החרטא הזה.


Posted by oDrori on Aug-21-2002 19:53:

מה נסגר איתו שעה אחת וחצי הוא עדיין רוצה להתקע על אמטיוי????!?!?


Posted by Scorchio on Aug-21-2002 20:03:

אני ישכנע אותו כבר


Posted by Pinto on Aug-22-2002 14:01:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני ישכנע אותו כבר


שיהיה לך בהצלחה אחי. לא הבנתי בדיוק מתי אתה מתקלט
השבוע ב 23, או שבוע הבא ?

אם זה השבוע יש מצב שאני יהיה שם.


Posted by Scorchio on Aug-22-2002 14:31:

המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8


Posted by YuVaL on Aug-22-2002 15:35:

quote:
Originally posted by Scorchio
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8


בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה...


Posted by m0sh on Aug-22-2002 16:21:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


בלעעע
יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה...


אפרופו מצעד האהבה....

נראה לי ממש אני רוצה ללכת לזה


Posted by DjChook on Aug-22-2002 17:10:

90 אחוז אני אהיה שם
FORUM MEETING?


Posted by oDrori on Aug-22-2002 18:11:

וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?

ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29?


Posted by NaOren on Aug-22-2002 18:28:

פגישת פורום!!!!
שוקקקקקק

דרך אגב מישהו בא היום ללילינבלום?


Posted by nimrod levi on Aug-22-2002 20:15:

quote:
Originally posted by oDrori
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?

ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29?


הלאב פרייד עצמוזה ב30
ביום שלפני ויום אחרי זה רק יענו ימים שיש בהם אטרקציות וכאלה משהו כזה מסיבות וזה
אבל מצעד האהבה והמשאיות וכל זה זה יום שישי ה30.8


Posted by Hell_Copter on Aug-22-2002 20:46:

לא יודע בקשר למצעד האהבה...
אבל 29 זה היום הולדת שלי ואני לא יהיה במצעד האהבה וזה בדוק
אולי יום שישי אני ילך... אלוהים גדול

ולתל יצחק אני כמעט סגור הולך... רק צריך לראות אם יהיה לי חינמים למסיבות... אתם יודעים


Posted by oDrori on Aug-22-2002 22:21:

שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל


Posted by on Aug-22-2002 23:00:

quote:
Originally posted by oDrori
שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל


משחק אותה סלבריטי אה, מיסטר ביג שוט

ובשביל מה בדיוק אתה נפגש איתו? תיאום הפקה של טראק משותף?

אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי?


וצח, תנסה להשפיע על השופטים עוד לפני התחרות
זה יעזור מאוד


Posted by m0sh on Aug-23-2002 03:14:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי?




אוי השם שלו זה משהו ממממממממממממממממממאד מסובך ומוזר!!


Posted by Scorchio on Aug-23-2002 09:01:

השם שלו זה אלף
[Elef]

וגיל אחי מסתבר שהתחרות תישפט לפי הקהל
אז אני מקווה שאני יוכל להקפיץ אותם כמה שיותר.

ואין בעיה עם המצעד כי זה רק עד אחרי הצהריים אז בערב אתם פנויים


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.