TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחזיקו לי אצבעות!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
בלאט אחי אני כ---------ל כך שם, שישי הבא זה אומר
23.8 ?
תן שעה שזה מתחיל שאני לא אאחר או אפספס
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תראה צח בדברים כאלה, לא יעזור לך אם אנשים יגידו בהצלחה זה הכל תלוי בשופטים, עד כמה הם מכירים אותך ועד כמה אתה מתחנף אליהם אז ככל שתתחנף יותר, סיכוייך לזכות ייגדלו. בגלל זה אני לא אומר לך בהצלחה אלא רק שתכין ת'לשון לליקוק עצבני |



סבבה...
ונסה לארגן מאחותך ....
איפה זה תל יצחק ?
| quote: |
| Originally posted by Scorchio תודה לכולם אני חושב שזה הולך לפי קהל ודווקא הם כן מבינים שם להיפך הם כל הזמן מתלוננים ששמים אותו דבר אז אני הולך להפגיז להם כמה דברים שהם לא שמעו בחיים: 01. Planisphere - Teardrop 02. Darren Tate Vs. Mike Koglin - Now Is The Time 03. Ramirez - Acelerando [Airwave Remix] 04. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix] 05. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix] 06. DJ Kim - Get Ready To Explode [Alpha Zone Remix] 07. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix] המסיבה היא לתיכוניסטים אבל רני לא יודע אם אני יוכל לארגן משהו רונן אולי איזה הנחה אבל ספק אם חינם. נתחיל את הסט בקצת אפיק טראנס שמתגבר ומשם להארד הסט הוא רק חמישים דקות תגובות |
תגיד לי מישהו שלא שמע את
Arome - Hands Up
זה מספיק ממוסחר

עוד בר אחד ששכחתי להגיד אחי לא יודע עד כמה אתה צריך לעשות עם זה משהו אבל לדעתי אין בסט מספיק אפליפטינג... אני יודע שיש לך וואחאד מגבלת זמן אבל לדעתי שני הטראקים הראשונים צריכים להיות יותר מלודיים...

ואני חושב שתוכל לראות את הראש שלי מעל כולם תקוע בטח בתקרה שאני אתפרע בטרקים
3,5,7.
כנראה שלא שמעת את טראקים 2 ו 3
הם פשוט מטורפים.
מה אתה צוחקת? אין על אקסלרנדו
את שני הראשונים אני פשוט לא אוהב כ"כ... חפיף,
Your set
Your rulez
"The godfather of noise, Tzach Neon, hit the beat!"
(מישהו חייב להוציא את הקול הזה מהראש שלי)
אוקיי
אז ככה
סגור מאה אחוז שאני מתקלט
אני עולה ראשון בערך בשעה אחד וחצי שזה לפי דעתי שעה סבבה
הסט הוא 45 דקות עד שעה אז אולי יהיה לי מקום להכניס עוד איזה טראק.
רק מה המארגן אמר שהוא רוצה שלא יהיה רק האוס וטראנס
אלא סגנונות שונים
אני מקווה שאני יוכל לשכנע אותו ללכת עם הסט שלי עד הסוף כי אין לי
MTV
וכל החרטא הזה.
מה נסגר איתו שעה אחת וחצי הוא עדיין רוצה להתקע על אמטיוי????!?!?
אני ישכנע אותו כבר
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני ישכנע אותו כבר |
המסיבה היא יום שישי הבא
ב 30.8
| quote: |
| Originally posted by Scorchio המסיבה היא יום שישי הבא ב 30.8 |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy בלעעע יוצא בדיוק על היום שאני כנראה הולך למצעד האהבה... |
90 אחוז אני אהיה שם
FORUM MEETING?
וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא?
ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29?
פגישת פורום!!!!
שוקקקקקק
דרך אגב מישהו בא היום ללילינבלום?
| quote: |
| Originally posted by oDrori וואלה אז צח יהיה שם (דה), אני שם, ממה שהבנתי רועי שם, וחן אם אתה אז אולי גם אורן יבוא? ובקשר ללאב פרייד, לא עדיף ללכת ב-29? |
לא יודע בקשר למצעד האהבה...
אבל 29 זה היום הולדת שלי ואני לא יהיה במצעד האהבה וזה בדוק
אולי יום שישי אני ילך... אלוהים גדול
ולתל יצחק אני כמעט סגור הולך... רק צריך לראות אם יהיה לי חינמים למסיבות... אתם יודעים
שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל
| quote: |
| Originally posted by oDrori שיט אז יכול להיות שאני אפספס אותך צח כי אני צריך להפגש עם פלסטיק איינג'ל |

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי? |
השם שלו זה אלף
[Elef]
וגיל אחי מסתבר שהתחרות תישפט לפי הקהל
אז אני מקווה שאני יוכל להקפיץ אותם כמה שיותר.
ואין בעיה עם המצעד כי זה רק עד אחרי הצהריים אז בערב אתם פנויים

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.