TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer SENSATION info...
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Akira on Apr-12-2001 13:32:

ah Veronica teletekst is dus de magic word hehehe

Posted by Remy D on Apr-12-2001 15:12:

Talking

Veronica is dat soms een buitenlandse zender

Posted by mpost on Apr-12-2001 15:27:

TMF of niet zal me een worst zijn.

Maar nu ff een ander vraagje over de kaartverkoop. Wie is er van plan om daar naar de Free Record Shop te gaan om ��n van de eerste 1000 te zijn??

1000 is best veel natuurlijk. En de verkoop van die kaartjes zal niet zo hard gaan als de kaartjes van de TMF Awards (30 min?).

En die speciale behandeling lijkt me best tof! Dus ik ga er denk ik wel heen op 12 mei.

En jullie?

Posted by Henkie_henk on Apr-12-2001 15:40:

Maybe.. was toch in A dam?? dagje a dam is altijd wel lachen... beetje gerold worden... hoertjes kijken.... terrasje pikken.... 4 keer overgereden worden...

Ja is wel lachen...

Maybe maar ff bij de eerste paar horen ja

Posted by tango on Apr-12-2001 21:19:

quote:
Originally posted by Remy D
Veronica is dat soms een buitenlandse zender

oh yeah, i forgot. Yorin

Posted by Akira on Apr-12-2001 23:43:

Thumbs up

als de line up een beetje de moeite waard is dan ga ik er ook wel 12 mei erheen aangezien ik meestal zaterdag toch wel es in amsterdam werk...is het een kleine moeite om een kaartje te halen

Posted by eXos on Apr-13-2001 16:39:

Hello!

quote:
Originally posted by magrec
OH MY FUCKING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig.

Waar anders dan... Qontact komt mooi via MTV

Posted by magrec on Apr-14-2001 08:12:

dat bedoel ik niet dat ze informatie over een feest gaan geven. Dat ze het uitzenden is nog wat anders maar stel je nou voor

TMF dag top5 grote bekendmaking van de line up etc vind ik niet echt nodig en is volgens mij absoluut niet nodig maar ja men heeft wel gelijk het gaat om een super mainstream feest naja dan maakt me toch niet uit ik ga er zowiezo heen als het tegenvalt zien ze me niet meer terug. (op sensation dan)

Posted by eXos on Apr-14-2001 08:15:

quote:
Originally posted by magrec
dat bedoel ik niet dat ze informatie over een feest gaan geven. Dat ze het uitzenden is nog wat anders maar stel je nou voor

TMF dag top5 grote bekendmaking van de line up etc vind ik niet echt nodig en is volgens mij absoluut niet nodig maar ja men heeft wel gelijk het gaat om een super mainstream feest naja dan maakt me toch niet uit ik ga er zowiezo heen als het tegenvalt zien ze me niet meer terug. (op sensation dan)

Waarom zou her\t dit jaar tegen vallen. Trance Energy, Massive, Shockers etc. zijn toch na al die jaren ook nog steeds super bruut. Zal wel weer vet feestje worden in Amsterdam. Maar eerst nog ff Qontact.

Posted by Rudy on Apr-14-2001 19:25:

Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die shit erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoopshit van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!
Genoeg geluld!

Gasten de mzzl!

Posted by magrec on Apr-14-2001 20:51:

quote:
Originally posted by Rudy
Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die shit erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoopshit van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!
Genoeg geluld!

Gasten de mzzl!

yup dat bedoel ik.

kill jeroen post hehe

Posted by Henkie_henk on Apr-14-2001 21:08:

quote:
en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!

Owkay dan zal ik je ook maar ff helpen.. Beuken we dat flikkertje 100% johny ook meteen ff.. Met ze loserkop (Ja jongens ik heb vandaag me zonnebril op omdat het gister laat is geworden.. ooeh ooeeh.. Ik ben namelijk de hele nacht weer in me aars geneukt.. oeehoooeh)

Maar voor de rest vind ik dat overloperige tmf wel weer leuk hoor

Posted by Miss Proximus on Apr-14-2001 22:08:

Drunk

YIPPIE-YEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vanaf vandaag officieel 2 plaatsjes in de bus naar BERLIJN!!!!!!!!!!!!!!!!! Love Parade PAR-TEY!!!

Posted by Rudy on Apr-15-2001 08:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik heb vanaf vandaag officieel 2 plaatsjes in de bus naar BERLIJN!!!!!!!!!!!!!!!!! Love Parade PAR-TEY!!!

Ik hoorde dat het niet door ging, misschien is het alweer goedgezet! Maar informeer daar maar ff over!

Posted by TranceFool on Apr-15-2001 09:48:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ja volgens mij gaat het ook niet door, check de thread over de Love Parade in de music-dicussion.

Posted by magrec on Apr-15-2001 10:09:

love parade gaat door alleen andere route of andere datum.

Posted by JdDark on Apr-15-2001 10:11:

De Loveparade gaat door!!!!!
heb ik een dag of twee geleden gelezen in de krant, ze gaan nu niet langs de dierentuin passeren, daar was protest tegen.

Posted by Miss Proximus on Apr-15-2001 13:17:

duh! was ik niet de enige die vol vertrouwen was! k praat nl. uit ervaring...

Posted by Cold on Apr-16-2001 01:06:

quote:
Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!
Genoeg geluld!

Ik wens je veel sterkte...

...die gast heeft de zwarte band in karate

Have F.

Posted by Rudy on Apr-16-2001 10:07:

quote:
Originally posted by Cold

Ik wens je veel sterkte...

...die gast heeft de zwarte band in karate

Have F.

Zo'n opwindnicht hahahahahha LOL!

Posted by Akira on Apr-16-2001 14:24:

Talking

nou gewoon met zijn allen er op los beuken dan gaat heeft die karate band van hem toch geen zin

Posted by Rudy on Apr-16-2001 14:36:

quote:
Originally posted by Akira
nou gewoon met zijn allen er op los beuken dan gaat heeft die karate band van hem toch geen zin

Ja echt, er zijn genoeg mensen die ons wel ff willen helpen

Posted by michiel on Apr-16-2001 18:06:

Arrow Ik doe mee

yesssssssss i'm in! die stomme nicht voelt zich een beetje te cool.

later

michiel

Posted by Henkie_henk on Apr-16-2001 18:06:

Nog een nieuwtje

Radio 538 en TMF gaan ook meedoen bij Mysterylands.. Ik maar denken dat mysteryland stukken minder commerciel was...

Ik hoop dat er nog een stoppen aan is...

Posted by Nastra Azzurro on Apr-16-2001 18:37:

Re: Ik doe mee

quote:
Originally posted by michiel
yesssssssss i'm in! die stomme nicht voelt zich een beetje te cool.

later

michiel

oja joh ben jj ook oNlinE MICHIEL

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »