TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Airbase on Oct-10-2002 10:49:

Well, jag e grabben i en airbase-tr�ja. dock inte s�ker p� att jag kommer ha den p� mig, vi f�r se =)

Btw, jag gjorde klart min Gouryella - Ligaya (Airbase Remix) s� den kommer spelas i morgon, blev riktigt bra =)

// Jezper

Posted by Aendy on Oct-10-2002 15:55:

Gathering �r s� uppstyltat och kr�ngligt... kan vi inte g�ra n�got annat? Typ tuscha ett "TA" p� armen eller beskriva vilka kl�der vi g�r ut i eller var vi brukar st� och dansa p� Dockan (f�r visst �r det v�l inte bara jag som har en "spot")

BTW... hur coolt hade det inte varit om Airbase hade gjort en diskret salut till TA:s under sin spelning? Hur ser spellistan ut?

Posted by WhiteRussian on Oct-10-2002 16:37:

Well, vita, ganska s� sj�lvlysande brallor plus en ljusbl� Cyberdog tr�ja med m�rkbl�tt plastryck, av Cyberdog loggan, kommer jag ha p� mig.

S� f�r ni j�tte g�rna rycka tag och h�lsa p� mig om ni v�gar h�lsa p� den tokiga knarkliberalen!

T�nkte fall snuten l�ser det d�r? Kanske jag f�r p�h�lsning imorgon, jaja, kommer inte vara f�rsta g�ngen isf,

Posted by Vizay on Oct-10-2002 16:41:

fan va jag hatar � va 17....hade vart kul � tr�ffa herr diskussion sj�lv

Posted by -=Kotten=- on Oct-10-2002 20:13:

N�n som vet vem som spelar n�r??

Posted by Dj P.A! on Oct-10-2002 20:57:

N�gon som vet uppl�get i morgon? N�r �ntrar lange scenen?
Och n�r lirar Airbase? Resten �r inte mycket att h�nga i julgranen.
Kan knappt b�rga mig f�r att se Lange. Please! ber�tta om n�gon vet.

Posted by 303 on Oct-11-2002 07:49:

22-05 �r v�l tiden som g�ller, skall nog f�rs�ka vara d�r i hyfsad tid.

Posted by Ravesquad on Oct-11-2002 08:40:

quote:
Originally posted by Dj P.A!

Airbase kanske vet? st�mmer det att dom tar in 600, det kan v�l knappt bli halvfullt?

Posted by Gaby on Oct-11-2002 13:12:

See ya there!!!
Ja n�stan alla vet v�l nu hur jag ser ut s� det �r bara att s�ga hej ...PARTY!!!

Posted by -=Kotten=- on Oct-11-2002 15:50:

quote:
Originally posted by Dj P.A!

Michael Splint l�r ju vara helt ok ocks�.....han e ju �nd� resident p� en av v�rldens k�ndaste klubbar...
Hoppas Lange inte spelar f�r proggit...han spelar ju som alla troligtvis vet inte direkt samma stuk som han producerar....

Posted by Ravesquad on Oct-11-2002 16:33:

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
han spelar ju som alla troligtvis vet inte direkt samma stuk som han producerar....

n� vore ju synd om alla skulle skrika av gl�dje..lite trist m�ste det ju tydligen kunna bli vi e ju trots allt hemma i housetr�sket.. men �nd� hur mycke prog f�r man spela p� en fest som heter tranceatlantic? lite kan man v�l hoppas?

Posted by SteveTranz4ever on Oct-11-2002 16:37:

Hade ju t�nktjag skulleh�nga med.... ist�llet har jag haft en tung f�rkylning hela veckan � m�r som skit just nu... v�rker i �ron och hela skallen... S� det �r nog ingen bra id�

Hoppas ni f�r as kul...

Posted by Aendy on Oct-11-2002 17:33:

�r det ingen som vet n�r de g�r upp?

Posted by Xplorer76 on Oct-11-2002 17:34:

Halloj..... hoppas att tr�ffa p� lite folk ikv�ll.
Sj�lv s� har jag svart byxor och en Ministry of sound tr�ja...
Vi synes...

Posted by Aendy on Oct-11-2002 17:38:

BTW. Om n�gon mot f�rmodan skulle vilja h�lsa p� mig kan ni ju leta efter "2", och min spot �r under "balkongen" g�rna n�ra de gamla drickesfont�nerna :)

Posted by Xplorer76 on Oct-11-2002 17:41:

Airbase k�r ca 24.00
Lange k�r kl 01.00

Det �r dom tider jag har...

Posted by lonne on Oct-11-2002 19:01:

Tja, om ni vill s�ga hej s� tveka inte...

Har p� mig gr�ngr�tt linne och bl�gr� vindbrallor.Jag �r l�ng, blond

och smal.

Solong...

Posted by -=Kotten=- on Oct-12-2002 03:41:

kom precis hem....kom dit n�r lange spelade...m�sste s�ga att det va lite halvdant....Michael Splint spela fan grymt sjysst �nd�

Lite sm�irriterande att dom innan sa att dom skulle ha spritr�ttigheter....n�tt s�nt s�g man ju inte skymten av...
bara folk�l som vanligt fanns ju....

Posted by WhiteRussian on Oct-12-2002 05:40:

Var fan helt j�vla underbart, l�tt det b�sta jag varit p� i Sverige.
Airbase var fan asbra, �ven Rotors Andreas var helt ok �ven om det var lite skum ordning p� l�tarna han spelade.

Kul att tr�ffa Gaby, Lonne, och KoC ocks�,
Trevliga m�nniskor,

Jaja, nu ska jag duscha och sedan d� i min s�ng...

Posted by Endre on Oct-12-2002 06:53:

j�vla svin.... livet �r fan or�ttvist!
horiga �ldersgr�ns, jag ska visa alla mamma k**ll*re, ska er�vra trance-scenen i sverige!! ARRRAHGHGg!hg!ohOIFJAE POMP�DC
E
W�DJGPO�EWF

DA
CVWE�F

!!!!!

j/k

hoppas ni hade kul

Posted by Aendy on Oct-12-2002 09:49:

Jag tyckte l�tt Tranceatlantic 2 var mycket b�ttre �n trean. N�r jag kom k�rde Dj Andreas ig�ng Labworks - Sunrise... och efter det gick han fr�n klarhet till klarhet. Har lite �ngest jag inte kom tidigare. F�r Airbase och Lange tyckte jag inte stack ut n�mnv�rt. Men jag skiter ju i mixteknik och �r mest intresserad av l�tvalet och p� den fronten vann Andreas med h�stl�ngder, tyckte de andra var r�tt sl�tstrukna. Jag fick iaf gratis �gonlaseringrepp... j�la vad lasern gick varm.
S�g bara Gaby...

(Kan man hitta Dj Andreas playlists n�gonstans?)

Posted by AC. on Oct-12-2002 11:06:

Smiling Frog

Jag kan d� knappast h�lla med vitryssen och s�ga att dert varit min b�sta kv�ll i sverige, f�r mig var det inte mycket mera �n en okej kv�ll ute p� 'krogen'

Hade f�rv�ntat mig mycket mera sm�riga l�tar med massa vocals vilket s� inte intr�ffa, dock varken till det b�ttre eller s�mre.
Jag h�rde inte s� mycket av Andreas och split men jag tyckte nog Airbase var den som lirade b�st f�r kv�llen.

Den �nda jag s�g och tr�ffa var Gaby.

Lasern gick som sagt alldeles f�r varm som sagt... k�ndes som inget specielt efter ett tag. En sak som var riktigt bra var ljud niv�n d�r, �ven om jag inf�rskaffade mig ett par 5kr �ronproppar.

Posted by Aendy on Oct-12-2002 11:15:

quote:
Originally posted by AC.
En sak som var riktigt bra var ljud niv�n d�r, �ven om jag
inf�rskaffade mig ett par 5kr �ronproppar.

I second that! Det verkar som folk �ntligen b�rjat f�rst� att h�gre inte betyder b�ttre. Det �r sk�nt att slippa �ronpropparna och kunna h�ra alla nyanser av musiken utan att riskera tinnitus. Jag upplevde samma grej f�rra g�ngen jag var p� Dockan.

Posted by mega_pudas on Oct-12-2002 11:55:

quote:
Originally posted by Endre

j�vla svin.... livet �r fan or�ttvist!
horiga �ldersgr�ns,

jo fyfan...bara f�r att dom s�ljer sprit..dom borde inf�ra en ny grej och det e att om man e under 18 f�r man en st�mpel i pannan plus en tr�ja d�r det st�r att man inte f�r k�pa sprit ...men att man �nd� f�r komma in p� festen..man e ju �nd� d�r f�r musiken och inte spriten

arghhH

skitbra o genomt�nkt ide..eller hur ?

Posted by Dj P.A! on Oct-12-2002 12:25:

Tack Sverige! Tack Stockholm! och tack Lange!! �ntligen
en kv�ll i Sverige med kvalite. Klart b�sta hittils. Varf�r
kan inte detta U-land inom trance alltid ha kv�llar som g�rdagen?

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »