TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet.
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Well, jag e grabben i en airbase-tr�ja. dock inte s�ker p� att jag kommer ha den p� mig, vi f�r se =)
Btw, jag gjorde klart min Gouryella - Ligaya (Airbase Remix) s� den kommer spelas i morgon, blev riktigt bra =)
// Jezper
Gathering �r s� uppstyltat och kr�ngligt... kan vi inte g�ra n�got annat? Typ tuscha ett "TA" p� armen eller beskriva vilka kl�der vi g�r ut i eller var vi brukar st� och dansa p� Dockan (f�r visst �r det v�l inte bara jag som har en "spot")
BTW... hur coolt hade det inte varit om Airbase hade gjort en diskret salut till TA:s under sin spelning? Hur ser spellistan ut?
Well, vita, ganska s� sj�lvlysande brallor plus en ljusbl� Cyberdog tr�ja med m�rkbl�tt plastryck, av Cyberdog loggan, kommer jag ha p� mig.
S� f�r ni j�tte g�rna rycka tag och h�lsa p� mig om ni v�gar h�lsa p� den tokiga knarkliberalen!
T�nkte fall snuten l�ser det d�r? Kanske jag f�r p�h�lsning imorgon, jaja, kommer inte vara f�rsta g�ngen isf, 
fan va jag hatar � va 17....hade vart kul � tr�ffa herr diskussion sj�lv 
N�n som vet vem som spelar n�r??
N�gon som vet uppl�get i morgon? N�r �ntrar lange scenen?
Och n�r lirar Airbase? Resten �r inte mycket att h�nga i julgranen.
Kan knappt b�rga mig f�r att se Lange. Please! ber�tta om n�gon vet.
22-05 �r v�l tiden som g�ller, skall nog f�rs�ka vara d�r i hyfsad tid.
| quote: |
| Originally posted by Dj P.A! N�gon som vet uppl�get i morgon? N�r �ntrar lange scenen? Och n�r lirar Airbase? Resten �r inte mycket att h�nga i julgranen. Kan knappt b�rga mig f�r att se Lange. Please! ber�tta om n�gon vet. |
See ya there!!! 
Ja n�stan alla vet v�l nu hur jag ser ut s� det �r bara att s�ga hej ...PARTY!!!
| Originally posted by Dj P.A! N�gon som vet uppl�get i morgon? N�r �ntrar lange scenen? Och n�r lirar Airbase? Resten �r inte mycket att h�nga i julgranen. Kan knappt b�rga mig f�r att se Lange. Please! ber�tta om n�gon vet. |
| Originally posted by -=Kotten=- han spelar ju som alla troligtvis vet inte direkt samma stuk som han producerar.... |
vi e ju trots allt hemma i housetr�sket.. men �nd� hur mycke prog f�r man spela p� en fest som heter tranceatlantic? lite kan man v�l hoppas?
Hade ju t�nktjag skulleh�nga med.... ist�llet har jag haft en tung f�rkylning hela veckan � m�r som skit just nu... v�rker i �ron och hela skallen... S� det �r nog ingen bra id�
Hoppas ni f�r as kul... 
�r det ingen som vet n�r de g�r upp?
Halloj..... hoppas att tr�ffa p� lite folk ikv�ll.
Sj�lv s� har jag svart byxor och en Ministry of sound tr�ja...
Vi synes...
BTW. Om n�gon mot f�rmodan skulle vilja h�lsa p� mig kan ni ju leta efter "2", och min spot �r under "balkongen" g�rna n�ra de gamla drickesfont�nerna :)
Airbase k�r ca 24.00
Lange k�r kl 01.00
Det �r dom tider jag har...
Tja, om ni vill s�ga hej s� tveka inte...
Har p� mig gr�ngr�tt linne och bl�gr� vindbrallor.Jag �r l�ng, blond
och smal.
Solong...
kom precis hem....kom dit n�r lange spelade...m�sste s�ga att det va lite halvdant....Michael Splint spela fan grymt sjysst �nd� 
Lite sm�irriterande att dom innan sa att dom skulle ha spritr�ttigheter....n�tt s�nt s�g man ju inte skymten av...
bara folk�l som vanligt fanns ju....
Var fan helt j�vla underbart, l�tt det b�sta jag varit p� i Sverige.
Airbase var fan asbra, �ven Rotors Andreas var helt ok �ven om det var lite skum ordning p� l�tarna han spelade.
Kul att tr�ffa Gaby, Lonne, och KoC ocks�, 
Trevliga m�nniskor,
Jaja, nu ska jag duscha och sedan d� i min s�ng...
j�vla svin.... livet �r fan or�ttvist! 
horiga �ldersgr�ns, jag ska visa alla mamma k**ll*re, ska er�vra trance-scenen i sverige!! ARRRAHGHGg!hg!ohOIFJAE POMP�DC
E
W�DJGPO�EWF
DA
CVWE�F
!!!!!
j/k
hoppas ni hade kul 
Jag tyckte l�tt Tranceatlantic 2 var mycket b�ttre �n trean. N�r jag kom k�rde Dj Andreas ig�ng Labworks - Sunrise... och efter det gick han fr�n klarhet till klarhet. Har lite �ngest jag inte kom tidigare. F�r Airbase och Lange tyckte jag inte stack ut n�mnv�rt. Men jag skiter ju i mixteknik och �r mest intresserad av l�tvalet och p� den fronten vann Andreas med h�stl�ngder, tyckte de andra var r�tt sl�tstrukna. Jag fick iaf gratis �gonlaseringrepp... j�la vad lasern gick varm.
S�g bara Gaby...
(Kan man hitta Dj Andreas playlists n�gonstans?)
Jag kan d� knappast h�lla med vitryssen och s�ga att dert varit min b�sta kv�ll i sverige, f�r mig var det inte mycket mera �n en okej kv�ll ute p� 'krogen'
Hade f�rv�ntat mig mycket mera sm�riga l�tar med massa vocals vilket s� inte intr�ffa, dock varken till det b�ttre eller s�mre.
Jag h�rde inte s� mycket av Andreas och split men jag tyckte nog Airbase var den som lirade b�st f�r kv�llen.
Den �nda jag s�g och tr�ffa var Gaby.
Lasern gick som sagt alldeles f�r varm som sagt... k�ndes som inget specielt efter ett tag. En sak som var riktigt bra var ljud niv�n d�r, �ven om jag inf�rskaffade mig ett par 5kr �ronproppar.
| Originally posted by AC. En sak som var riktigt bra var ljud niv�n d�r, �ven om jag inf�rskaffade mig ett par 5kr �ronproppar. |
| Originally posted by Endre j�vla svin.... livet �r fan or�ttvist! ![]() horiga �ldersgr�ns, |
...men att man �nd� f�r komma in p� festen..man e ju �nd� d�r f�r musiken och inte spriten
Tack Sverige! Tack Stockholm! och tack Lange!! �ntligen
en kv�ll i Sverige med kvalite. Klart b�sta hittils. Varf�r
kan inte detta U-land inom trance alltid ha kv�llar som g�rdagen?