TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
hahah.. grappig is dat!
Ik weet toch echt pas sinds vandaag dat ik ook ga!!!
LEKKER STAMPEN!!! maar dan wel achter de bar!
ik moet voor school vrijestudiepunten halen.. en dit is dus een mogelijkheid, we gaan met een mannetje of 50 vanuit Breda (NHTV)
Waarvan ik er zoieso 10 erg goed ken.. maatje van me woont praktisch naast die zilveren hal
leuk slaap adresje dus!
En bij deze... voor de mensen die mij kennen, en die ik ook ken
.. kan er altijd wat geregeld worden natuurlijk!

| quote: |
| Originally posted by tijs08 hahah.. grappig is dat! Ik weet toch echt pas sinds vandaag dat ik ook ga!!! LEKKER STAMPEN!!! maar dan wel achter de bar! ik moet voor school vrijestudiepunten halen.. en dit is dus een mogelijkheid, we gaan met een mannetje of 50 vanuit Breda (NHTV) Waarvan ik er zoieso 10 erg goed ken.. maatje van me woont praktisch naast die zilveren hal leuk slaap adresje dus! En bij deze... voor de mensen die mij kennen, en die ik ook ken .. kan er altijd wat geregeld worden natuurlijk! |
Poll: Qlimax webradio, moet deze er komen?
[*] Ja
[*] Geen menig
[*] Nee
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7
Klik voor grafiek
[sub]Wil je ook een poll cre�ren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
Nu nog Q-dance ervan overtuigen.
Als er genoeg animo is komt er net zoals bij sensation een HQ mp3-stream.
| Originally posted by tijs08 LEKKER STAMPEN!!! maar dan wel achter de bar! ik moet voor school vrijestudiepunten halen.. en dit is dus een mogelijkheid, we gaan met een mannetje of 50 vanuit Breda (NHTV) Waarvan ik er zoieso 10 erg goed ken.. maatje van me woont praktisch naast die zilveren hal leuk slaap adresje dus! En bij deze... voor de mensen die mij kennen, en die ik ook ken .. kan er altijd wat geregeld worden natuurlijk! |

| Originally posted by Flipper01 Goed geregeld tijs08!!! Ik zal wel ff de baretjes aflopen!! ![]() Cu there!! |

| Originally posted by tijs08 ik moet voor school vrijestudiepunten halen.. en dit is dus een mogelijkheid, we gaan met een mannetje of 50 vanuit Breda (NHTV) |
| Originally posted by eieregooie Wat voor opleiding is dat??? |
| Originally posted by tijs08 Vrijetijdsmanagement!! echt vet.... tis nu achter de bar staan, maar waarschijnlijk hebben ze ook mensen nodig die helpen bij het opbouwen van Innercity... das dus wat Snugglee doet.. 3 dagen opbouwen en op kosten van hun in een Amsterdams hotel!! en dan daarna gratis naar innercity |
Waarom doe jij dat niet in Rdam dan?
Ook deze maar ff sticky gemaakt 
| Originally posted by Optimus whaha, dat doet mijn zusje ook! In Rdam ergens Waarom doe jij dat niet in Rdam dan? |

| Originally posted by tijs08 nou om een aantal redenen! 75% vrouwen home of Blackhole ![]() echte studentenstad ipv multiculturele smeltkroes oud centrum met veeeeeeeeel kroegen enzo het ligt zuidelijker dus lekkerder weer ![]() enz... |
-in Den Haag heb je ADO
-in Den Haag heb je de �O�
-Scheveningen!
Oh Oh Den Haag, mooie stad achter de duinen
Zo te zien ligt het Silverdome lekker dichtbij de snelweg 
| Originally posted by Flipper01 Zo te zien ligt het Silverdome lekker dichtbij de snelweg |
Ik hoop het voor je..
Ik zou natuurlijk een busje kunnen huren en heen en weer gaan rijden tussen het Silverdome en het station, kan je een hoop geld mee verdienen
Het is volgens mij lopend een aardig end
| Originally posted by Flipper01 Ik hoop het voor je.. Ik zou natuurlijk een busje kunnen huren en heen en weer gaan rijden tussen het Silverdome en het station, kan je een hoop geld mee verdienen Het is volgens mij lopend een aardig end |
en dan met aanhanger zeker, hehe.
Credits go 2 Odyne!!
test area 1
21:00 darkman
22:00 melanie di tria
23:30 charly lownoise
1:00 zenith
2:30 dana
4:00 technoboy
5:30 pavo
test area 2
22:00 bas & Ram
23:30 Alpha twins
1:00 Sunny-D
2:30 Gizmo
4:00 Isaac
5:15 Luna
Test area 3
22:00-2:00 Haze & Abyss
2:00-6:00 Pila
| Originally posted by Flipper01 Zo te zien ligt het Silverdome lekker dichtbij de snelweg |
| Originally posted by eieregooie Als dit is waar ik denk dat het is... dan is het zeker dicht bij de snelweg ja... |
Me = there too. ALleen zul je me waarschijnlijk niet op de meeting zien
kga in ieder geval deze checken:
Melanie di tria - is echt wel kicke (qlimax dec 2001!) en es een keer wat anders dan idd pavo dana luna technonoy en de q-dance rest!
Charly Lownoise - heb hem nog nooit een 'hardstyle' set zien draaien, op Bitte-ein-Beat is het niet zozeer beuken.
Zenith - deze beste man voor t eerst eens bewonderen, zijn producties zijn in ieder geval da bomb!
gizmo - vooral de laatste harder mach 3 sprak me erg aan.
de rest merk ik wel 
vv DSO, daar heb ik vroeger vaak moeten voetballen 
ook bij DWO trouwens.. maar ok, niet boeiend. sorry 
| Originally posted by Flipper01 Weet je ook of we de auto ergens in de buurt neer kunnen zetten?? Scheelt weer wat geld, maar vooral lang wachten voor de parkeerplaatsen.. |
| Originally posted by AlFerox vv DSO, daar heb ik vroeger vaak moeten voetballen ![]() ook bij DWO trouwens.. maar ok, niet boeiend. sorry |
(ooit nog es tegen de E17 en D13 moeten voetballen geloof ik
)
| Helaas hebben wij moeten constateren, dat er valse Qlimax-kaarten in omloop zijn geraakt. Het gaat in dit geval om een bepaald aantal �TicketBox-kaarten�. Ons advies is dan ook: KOOP VANAF NU G��N GROENE TICKETBOX-KAARTEN MEER VOOR QLIMAX OP DE ZWARTE MARKT!! DEZE KUNNEN NAMELIJK ONGELDIG ZIJN VOOR TOEGANG TOT QLIMAX OP 21 SEPTEMBER 2002 IN DE SILVERDOME IN ZOETERMEER!! Hou er rekening mee dat er a.s. zaterdag bij de entree van de SilverDome een z��r strenge kaartcontrole zal zijn! MET EEN ONGELDIG KAARTJE KOM JE DE SILVERDOME NIET IN!! Voorkom daarom teleurstellingen aan de deur en KOOP G��N �GROENE TICKETBOX-KAARTEN� VOOR QLIMAX IN DE ZWARTE HANDEL!! Vriendelijke groeten, Ibo Q-dance |
ik ben net terug en het was me toch een goed feessie
heb me uitstekend vermaakt met de draaikunsten van bijna iedereen, ik heb nog nooit zoveel energie gehad!! (en allemaal met music as my drug natuurlijk)