TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoogtepunt(en) van deze zomer
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Opti on Aug-27-2002 14:07:

welk meisje van PF dan?

Posted by ScuL on Aug-27-2002 14:11:

Stuitertje of SylverAngel.. betere research doen Sjinees

Posted by basvh on Aug-27-2002 16:51:

Yoji,Lab 4, Tom Harding @ Impulz Outdoor
Love Parade
DANCE VALLEY en dan vooral Yoji
Marco, Luna, Anne Savage @ Mysteryland
Vakantie Blankenberghe met Carnavals vereniging Klink Kloare Onzin

dat was het z n beetje

Posted by moogwai on Aug-27-2002 18:05:

De vakantie in Calella... en qua feest natuurlijk Mysteryland

quote:
Originally posted by ahp2002
edit: oja, de introductiedagen in utrecht, allemaal eerstejaars en ik was alleen thuis... hartje utrecht.. goed voor je libido hahaha

hehehe.. vooral die V8 meid zeker

Posted by kolkiewolkie on Aug-27-2002 21:02:

hmmmm, eigenlijk maar een paar hoogtepunten, en die lagen eigenlijk allemaal op het partygebied

- paul van dyk @ club eau.. toch wel 1 van de vetste zo niet de vetste clubnight ooit
- addiction
- MYSTERYLAND

overigens vonnik het weer wel meevallen.... tis alleen wat afwisselend, maar over de hele zomer gekeken moeten we eigenlijk nie klagen

ander hoogtepunt was toch wel vrijgezellenparty van me broer, maar voor de rest zuigde de zomer best wel... kvoel me al weken best wel lam en beetje ziekjes en blabla, dus dat helpt nie echt mee voor de stemming.. geen zin meer in maffe dingetjes enzow

anywayz, als we weer aan de slag gaan met studeren maar es als de sodemieter een jobje uitzoeken zodat iig 2x in de maand weer aan het feesten kan en een autootje kan rijden... dat zou wel flex zijn , want momenteel zuigt mn financiele situatie een beetje

Posted by Smirnoff on Aug-27-2002 21:18:

Is de zomer al begonnen dan ???

1- Sensation
2- Addiction

Dat was het qua feestjes.

Verder heb ik me wel vermaakt.

Posted by Joost008 on Aug-27-2002 21:56:

jaahh dit was dus de beste vakantie die ik heb gehad ooit

-Impulz Outdoor...Superrr
-Salou...Geweldig
-Mysteryland...Geen woorden voor
-aankomende weekeind Stoppelhaene(het plaatselijke jaarlijkse feest!!) in Raalte wordt ook super
Kan gwoon nie beter vintik zelluf

Posted by DjSuez on Aug-28-2002 11:54:

Mijn Hoogtepunten van deze zomer:

Impulz Outdoor 29-6
Release Party ISOS3 12-7
FFWD dance parade 10-8
Introweek Universiteit 12-16 8
LOWLANDS PARADISE 23/24/25-8

aankomend hoogtepunt:
29/30/1/2 Weekendje weg met de studie

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2002 16:37:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

overigens vonnik het weer wel meevallen.... tis alleen wat afwisselend, maar over de hele zomer gekeken moeten we eigenlijk nie klagen

Wtf het weer viel wel mee, zegtie dan . Over heel de zomer genomen is het pokke weer geweest man. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een strand-addict ben en dit jaar maar een stuk of 8 keer in Nederland naar het strand ben geweest Veel te weinig voor mijn doen. Maar ja volgens jaar beter en ik hoop nog op een paar mooie dagen.

Posted by Donna on Aug-28-2002 17:56:

Saampjes met RV in een caravan in de middle of nowhere,luisterend naar goeie muziek uit miniboxjes,plus impulz outdoor.

Posted by MaGiK54 on Aug-30-2002 03:22:

God ik heb net een hoogtepunt meegemaakt en ben dronken .
Net naar een strandfeest geweest van Ancee (tent op de boulevard bij Kijkduin) Elk jaar is dit toch wel ��n van de hoogtepunten van de zomer. Al me vrienden waren er,dus errug gezellie. Kwam om 12 uur binnen en Dj Melvin was aan het draaien en god als ik echt met al me kennis over dj's en muziek moet oordelen, draaide hij KUT. Van de hak op de tak, van trance, naar club en dan weer techno en dan weer scretchen zoals Dj Jean (dus kut). Maar ja aangezien ik bezig was met dronken worden heb ik me best vermaakt. Daarna Pronti and Markani en die draaide eerst een beetje trance (hitjes) en op het eind hard-house. Aangezien ik helemaal fucked up was, heb ik aarig staan springnichten, big fun.

Al met al, gaaf feest gehad met al me vrienden.

Posted by T.H.C. on Aug-30-2002 03:56:

-Extrema outdoor!!
-Lowlands!!
en een stukje daarachter:
-Eclipse
-Dance valley
-Addiction
-PvD in de eau

Posted by eieregooie on Aug-30-2002 04:01:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Markani

Kalmani

Neem er nog 1tje

Posted by Nook on Aug-30-2002 12:20:

mijn hoogtepunt deze zomervakantie was toch wel met stip die zweedse barren op kreta. *zucht* echt die wijven zijn zo lekker. volgend jaar naar zweden.

gegroet No0k.

Posted by T.H.C. on Aug-30-2002 16:14:

Mijn hoogtepunt moet eigenlijk vannavond nog komen, ILT in escape niet echt mijn muziek maar een hoogtepunt komt er toch wel(192mg )

Posted by Nook on Aug-30-2002 16:49:

vanavond kan er btw nog eentje bijkomen, als Feyenoord de Supercup wint.

Posted by basd on Aug-30-2002 17:01:

- Impulz Outdoor, was een erg gezellig feestje vond ik..
- Street Parade in Zurich, dat was echt HEEL erg gaaf (ondanks het mindere weer)
- En afgelopen zondag Underworld tijdens Lowlands was toch ook wel heel erg vet !

Posted by eieregooie on Aug-30-2002 18:04:

quote:
Originally posted by Nook
mijn hoogtepunt deze zomervakantie was toch wel met stip die zweedse barren op kreta. *zucht* echt die wijven zijn zo lekker. volgend jaar naar zweden.

gegroet No0k.

Ik ben ook 2 keer naar Zweden geweest 1 Nadeel... er wonen heel weinig mensen per vierkante kilometer... Maar als je dan een keer een wijffie ziet is het wel meteen goed

Grtz!

Posted by Opti on Aug-30-2002 21:06:

quote:
Originally posted by Nook
vanavond kan er btw nog eentje bijkomen, als Feyenoord de Supercup wint.

you were saying?

sig van Nook
<------SOON TO BE SUPERCUP WINNERS!!!!!!!

you were saying?

Posted by eieregooie on Aug-30-2002 21:37:

quote:
Originally posted by Optimus

you were saying?

Wrijf ut er nie zo in joh... ik vinnut ook nie leuk... maja, vie wel te verwachten op zich...

Grtz!

Posted by JayDee2K on Aug-31-2002 11:57:

AWFS 02 was Cker heel vet maar met stip op 1
Nature-One Dit overtrof echt alles

Posted by ScuL on Aug-31-2002 12:51:

quote:
Originally posted by eieregooie

Ik ben ook 2 keer naar Zweden geweest 1 Nadeel... er wonen heel weinig mensen per vierkante kilometer... Maar als je dan een keer een wijffie ziet is het wel meteen goed

Grtz!

Ik ben er iets van 7 of 8 keer geweest. Het is mijn 2e thuisland geworden.. Ik spreek ook vrij vloeiend hun taal
Van de zomer was ik er weer voor 3 weken, maargoed ik weet de plekken waar je moet zijn om veel meiden te zien. En dat is voornamelijk in de studentensteden. Er is bijna geen 1 Zweedse jongere die thuis (kan) blijven wonen zodra hij/zij de 18 is gepasseerd omdat de scholen veel te ver weg zijn. Vandaar dat je op 't 'platteland' ook vrijwel geen jongeren ziet. (Behalve mensen die te 'dom' zijn om te studeren of het niet willen).

Posted by Nook on Sep-01-2002 19:19:

quote:
Originally posted by Optimus

you were saying?

sig van Nook
<------SOON TO BE SUPERCUP WINNERS!!!!!!!

you were saying?

okeoke, het is niet helemaal gelukt. maar we hebben we in iedergeval gescoord tegen hun.

Posted by Smirnoff on Sep-01-2002 20:21:

quote:
Originally posted by ScuL
(Behalve mensen die te 'dom' zijn om te studeren of het niet willen).

Een Zweeds "Dom" blondje, wie wil dat nou niet

Posted by eieregooie on Sep-02-2002 01:18:

quote:
Originally posted by Smirnoff

Een Zweeds "Dom" blondje, wie wil dat nou niet

JA! Ik willut!!!

Pages (3): « 1 [2] 3 »