TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox @ Eau Dance Theatre
Pages (3): « 1 [2] 3 »
het schijnt dat ik dan net ons jaarlijkse familie-etentje heb, zal er dus toch niet bij zijn waarschijnlijk
kvind de eau nie zo'n tjille tent.
en het zal er wel stervens druk zijn. bovendien ben ik nooit zo een fan geweest van carl cox..
ben er dus niet bij! 
Ik merk wat commentaar, maar is niet helemaal terecht.
Dat het druk wordt is zeker, daar kan ik ook niks aan doen, maar Cox draait waarschijnlijk (eigenlijk wel zeker) als laatst, dus op zijn vroegst half vier a 4 uur tot 8 uur (alsie zin heeft langer). Rond een uur of 5 begint het dus al aardig leeg te lopen, dus je kan dan overal aardig springnichten zonder dat je bij iedereen op de tenen staat.
De prijs zoals ik al zei is aan de hoge kant, maar als je Cox in actie wilt zien in een club is dat meer dan waard. Want zoals hij staat te blazen op een groot feest doet hij het in een club ook. Maar nu heeft Cox contact met het publiek. De interactie tussen het publiek en Cox is belangrijk voor hem heb ik de laatste 2 keer gemerkt bij hem en als het publiek in een club voor hem gaat, dan gaat hij ook voor het publiek (langer draaien, nog gekkere mixen enz enz). Al met al komt naar mijn mening Cox in een club beter tot zijn recht.
Het commentaar dat de Eau geen tjille tent is, kan ik enigzins begrijpen, mij zie je daar ook niet op een reguliere avond, dan is het over het algemeen zuig, qua publiek en sfeer. Maar als Cox draait komt het publiek voor de beste man, dus uit heel het land en dan is de sfeer super, aangezien de meeste naar deze avond hebben uitgekeken en er helemaal voor willen gaan. De mensen die niet van Cox houden, gaan geen � 23.00 betalen voor een kaartje. Tevens is de prijs ook een afschrikmethode voor al dat al dat baggervolk die alleen naar de Eau gaan omdat ze elke week gaan en zich totaal niet intresseren in de dj en de muziek die gedraaid wordt.
Ik kan zeggen dat ik de laatste 2 keer Cox ��n van de beste party-avonden ooit heb gevonden 
wordt er streng op leeeftijd gecontroleerd bij de O?, want ik wil gaan met een maat van me, maar die is 17. al ziet hij er als 18-19 uit.
| quote: |
| Originally posted by basvh wordt er streng op leeeftijd gecontroleerd bij de O?, want ik wil gaan met een maat van me, maar die is 17. al ziet hij er als 18-19 uit. |
Ben ook van plan om te gaan, vond de Hey op Capital ook super, en Carl Cox live nooit gezien, maar lijkt me echt een must hem eens te zien.
Ben nieuw hier en ook de <
Carl Cox dus HOT, maar Den Haag NOT!
Maargoed als er veel TAers zijn is het vast gezellig zag jullie nog op Capital stampen (jaja ik kom al vaker op het forum, voor de nodige party info, maar nooit behoefte gehad aan posten).
| Originally posted by Kijo en alles wat mijn haagse mede studenten er over vertellen is alleen maar negatief. |
| Originally posted by Optimus dat zijn van die sukkeltjes die er nooit zijn geweest, m��r wel schijnen te weten dat het fout is |
wat een wereld nummer toch
| Originally posted by Optimus wat een wereld nummer toch |
kap n�h!
| Originally posted by Optimus dat zijn van die sukkeltjes die er nooit zijn geweest, m��r wel schijnen te weten dat het fout is |

met Kleinenberg
.
die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten!
| Originally posted by kolkiewolkie die lui waren dr zekers niet bij Armin en Paul van Dyk, want dat waren toch wel megagezellige feesten! |
Ik nodig ze niet uit
Heb een maat gevonden die wel mee wilt, hardstyle fan, die gaan we dus even ombouwen 
Gaat er nou nog iemand naar dit feessie
??
Re: Carl Cox @ Eau Dance Theatre
| Originally posted by MaGiK54 Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren... |
| Originally posted by MaGiK54 Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien. |
Re: Re: Carl Cox @ Eau Dance Theatre
| Originally posted by Disney Volgens mij geldt hetzelfde ook voor Johan Cyber! |
ik ga niet, ik heb dan net ons jaarlijkse familie-etentje
Den Haag... hakkuh!!! 
Ok, maar ik ga dus niet. Heb net 4x2 kaartjes weg gegeven op TNU! hehe...
Making people happy is nice!
ik kom niet
ben 2 weken achter elkaar naar een feessie geweest en ik heb weinig geld meer over, en moet volgende week ook nog naar IC en daarna Qontact... dus helaas
Op de site van de eau stond het volgende.
-------
EXTRA'S: De set van Carl zal digitaal worden opgenomen en in 30 landen (!) worden uitgezonden! Als je dus extra hard schreeuwt ben je overal ter wereld te horen!!
------
Heeft iemand een idee waar het wordt uitgezonden??
denk dancenet.fm ofzo hoe dat ook heet...
Volgens die eau.nl wordt het ook uitgezonden op fresh fm maar das alleen maar van 00.00uur tot 05.00uur. daar hebben we niet echt wat aan want het is ook nog eens ether-radio. Maar als je in zuid-holland woond dan kan je er wel naar luisteren. dus als ik vanavond thuis kom zet ik wel ff die radio aan...
--------
Sinds kort tijd zendt Fresh FM op zaterdag vanaf middernacht live de S�O�S avonden van �O� Dance Theatre uit. Fresh FM is in Zuid-Holland te ontvangen op 102.0 FM.....blah blah blah....Dit dance programma wordt om 24.00 opgevolgd door de live uitzending van de S�O�S avond vanuit �O� Dance Theatre.....blah blah blah.... 21.00-24.00: �SOS� met Mark van Dale 24.00-5.00: Live �O� Dance Theatre
--------
| Originally posted by Spinnin Jack Volgens die eau.nl wordt het ook uitgezonden op fresh fm maar das alleen maar van 00.00uur tot 05.00uur. daar hebben we niet echt wat aan want het is ook nog eens ether-radio. Maar als je in zuid-holland woond dan kan je er wel naar luisteren. dus als ik vanavond thuis kom zet ik wel ff die radio aan... -------- Sinds kort tijd zendt Fresh FM op zaterdag vanaf middernacht live de S�O�S avonden van �O� Dance Theatre uit. Fresh FM is in Zuid-Holland te ontvangen op 102.0 FM.....blah blah blah....Dit dance programma wordt om 24.00 opgevolgd door de live uitzending van de S�O�S avond vanuit �O� Dance Theatre.....blah blah blah.... 21.00-24.00: �SOS� met Mark van Dale 24.00-5.00: Live �O� Dance Theatre -------- |