TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה דחוףףףף !! :)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-01-2002 04:52:

אם רק הייו יכולים לבצע מיקסים יפים עם זוג דיסקמנים
במקום להוציא אלפי שקלים על ציוד מקצועי..........
if only............


Posted by DjChook on Sep-01-2002 05:03:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אם רק הייו יכולים לבצע מיקסים יפים עם זוג דיסקמנים
במקום להוציא אלפי שקלים על ציוד מקצועי..........
if only............



אתה יכול לנסות

לא תגיע רחוק אבל אתה יכול לנסות


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-01-2002 05:11:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by DjChook



אתה יכול לנסות

לא תגיע רחוק אבל אתה יכול לנסות


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, ניסיתי כשהתחלתי להתעסק בזה.....
לא אהבתי
אז קניתי סי די פלייר כפול
עכשיו אני מרוצה מהמיקסים שלי!!!!!!


Posted by Scorchio on Sep-01-2002 08:12:

לך תמצא דיסקמן עם התחלה מיידית קודם


Posted by Djsamorai on Sep-12-2002 15:54:

טוב היחזרתי את זה כי לא עניתם לי !!!
מאיפה אני יכול להשיג קול אדיט מלא שאני יוכל לישמור !?!?!


Posted by Scorchio on Sep-13-2002 07:35:

KaZaA


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-13-2002 17:15:

quote:
Originally posted by Scorchio
KaZaA


nuff said.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.