TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden @ the Q
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nerd! Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor Ren�! Maar goed, moet je ook zelf weten.... |
vage thread
was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ?
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nerd! Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor Ren�! Maar goed, moet je ook zelf weten.... |
Re: vage thread
| quote: |
| Originally posted by xxl was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ? |
Re: vage thread
| quote: |
| Originally posted by xxl was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ? |
Re: Re: vage thread
| quote: |
| Originally posted by basd De betere helft van ... ?? |
| quote: |
| Originally posted by xxl HET FORUM was er toen (vinnik) |
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Je gaat toch ook niet naar de jostiband als je vrienden er allemaal heen gaan ?? ik iig niet. T'is ook niet allemaal echt goedkoop tegenwoordig. |
Re: Re: Re: vage thread
| quote: |
| Originally posted by xxl HET FORUM was er toen (vinnik) |
Ik kom als alles mee zit ook wel effe kijken.
Zondag heb je trouwens een afterparty....
Begint om 06.00 uur met DJ Astrid !!
Whehe damn dat was ergggggggg leuk en gezellig vannacht.
Niet zo druk als ik gehoopt had (het was een stuk minder druk zelfs dan op een normale zaterdag maja te en qlimax waarschijnlijk de schuldige)
Little theseus is uiteindelijk nog met mij meegegaan (respect bastiaan, zo'n eind reizen
) iets voor 23:00 waren we binnen en c-jay was aan het draaien, behoorlijk stevig zelfs....iets te stevig maybe vooral omdat james toch wel wat rustiger zou draaien in het begin van zijn set. Samen met theseus ff rondgelopen en gezeten, james holden zat volgens mij al lekker te genieten van een lekkere fakkel
damn hehehe wat is ie toch klein zeg, sommige mensen noemen hem een gnoompje nou dat zou je ook zo zeggen vanwege zijn lengte en kop
hehe
De set van holden was ok als set, geen sublieme set maar wel af en toe sublieme platen spacennnnnnnn ik heb ze allemaal gehoord
sasha - BLOODLOCK (2x achterelkaar op een vage manier ultiem genieten)
Kirsty hawkshaw - fine day [james holden remix]
james holden - nothing
accadia - in to the dawn [james holden remix]
en een half uurtje vette acid platen stil zitten was lastig 
Hij draaide behoorlijk hard, veel cd's
ff luisteren binnenkort op www.q-radio.com daar komt de 3 uurs set online op te staan.
Na james nog een een uurtje resident pacific die nog een tandje harder draaide en ook super platen draaide
sinead o connor - troy [stephane k & creamer remix]
lenny kravitz - believe [steve lawler remix, woeiiiii waanzinnige remix]
en na afloop zat theesaus lekker met 3 meiden op de achterbank...
(ik kon niet, moest voorin zitten benen zijn te lang
)
owja theesaus ik verwacht van jouw ff een goed verslag, ik ben niet echt euhm objectief t.o.v the Q
owja en natuurlijk basd gemeet 
ha top, en vertel es over die 3 meiden?
owja die 3 meiden hehe ja dat gebeurde echt heel plotseling, er gebeurde wel meer dingen plotseling...zeg maar 
Ja was een erg lache avond.. heb me prima vermaakt.
Vond James Holden trouwens vooral erg lijken op een van de Raccoons. Maar goed dat kan aan mij liggen.
Verder jammer dat het zo rustig was, maar verder een leuke avond.. Goeie platen, alleen jammer dat James Holden's set nergens heen ging... Er zat niet echt een verhaal in ofzo..
Geinig om magrec en little theseus eens te zien 
op www.q-radio.com
kun je het 1e halfuur downloaden van zijn set....

hehe drank is slecht!!!
| quote: |
| Originally posted by magrec op www.q-radio.com kun je het 1e halfuur downloaden van zijn set.... |
f00k ik vind deze thread en foto nu pas....
dus onder het motto beter laat dan nooit hier ff m'n mening over de kjoe:
echt een superrelaxede tent, James draaide werkelijk alle sterren van de hemel, the q lijkt echt ontiegelijk veel op cubic (of op wat het was vrees ik) en daarom echt een geweldige atmosfeer om in te feesten. Veel "plotselinge" dingen gebeurd idd. Basd gemeet, toffe gast. Vip bandjes gehad dankzij Magrec, ff relaxed snabbelen en aan de fakkel gehangen (leuke naam voor wat wij hier een pongo noemen Harmen!) op het vipbalkon.
Avond krijgt van mij een tien, kippen op de achterbank in de auto waren lachen en Tijnen was een goede chauf
Kan niet anders zeggen dat ik ook niet meer euhm objectief ben tegenover de Q

Mooi op tijd gereageerd inderdaad 
Maar goed maakt allemaal niet uit, leuke avond inderdaad... Gelukkig is die set nu ook op 128k te downen op www.q-radio.com..
hey heb ik weer gemist dat je aan die fakkel hebt zitten lurken 
A.S zaterdag andy jarrod at the Q. Verwacht veel dirty shit 
| quote: |
| Originally posted by magrec hey heb ik weer gemist dat je aan die fakkel hebt zitten lurken ![]() A.S zaterdag andy jarrod at the Q. Verwacht veel dirty shit |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.