TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden @ the Q
Pages (2): « 1 [2]


Posted by T.H.C. on Sep-19-2002 14:44:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Nerd!

Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor Ren�!

Maar goed, moet je ook zelf weten....


Oei....ik was de datum helemaal vergeten...maare als ik nu moest kiezen ging ik toch wel naar Zaandam,en dan niet om de muziek...er is nog een kleine kans dat ik me nog bedenk,laat het je dan wel horen. Ik ga dit weekeind dus zowiezo niet naar Q

(gvd Habie begon me ook al uit te schelden toen ik melde niet te gaan, nu jij, het begint te werken...ik zit er nu over te denken om zondag toch maar af te bellen, en ik heb morgen al afgesproken met engel dus dat zit wel goed)


Posted by xxl on Sep-19-2002 17:32:

vage thread

was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ?


Posted by Smirnoff on Sep-19-2002 18:42:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Nerd!

Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor Ren�!

Maar goed, moet je ook zelf weten....


Je gaat toch ook niet naar de jostiband als je vrienden er allemaal heen gaan ??

ik iig niet. T'is ook niet allemaal echt goedkoop tegenwoordig.


Posted by magrec on Sep-19-2002 21:23:

Re: vage thread

quote:
Originally posted by xxl
was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ?


????????????????


Posted by basd on Sep-19-2002 21:43:

Re: vage thread

quote:
Originally posted by xxl
was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ?

De betere helft van ... ??


Posted by xxl on Sep-19-2002 22:00:

Re: Re: vage thread

quote:
Originally posted by basd

De betere helft van ... ??


HET FORUM was er toen (vinnik)


Posted by basd on Sep-19-2002 22:07:

quote:
Originally posted by xxl


HET FORUM was er toen (vinnik)

Okee dan snap ik die helft alvast weer...

Een oordeel kan ik er niet over geven. De meeste mensen ken ik hier (nog) niet... En bovendien was ik er niet.


Posted by eXos on Sep-19-2002 22:42:

quote:
Originally posted by Smirnoff


Je gaat toch ook niet naar de jostiband als je vrienden er allemaal heen gaan ??

ik iig niet. T'is ook niet allemaal echt goedkoop tegenwoordig.


Bek sl3t!


Posted by magrec on Sep-20-2002 09:08:

Re: Re: Re: vage thread

quote:
Originally posted by xxl


HET FORUM was er toen (vinnik)


Hebben we rangschikkingen in het forum nu, zijn er bepaalde mensen beter dan de rest van dit forum??

ach ja het zal wel.


Posted by Smirnoff on Sep-20-2002 16:56:

Ik kom als alles mee zit ook wel effe kijken.

Zondag heb je trouwens een afterparty....

Begint om 06.00 uur met DJ Astrid !!


Posted by magrec on Sep-22-2002 09:29:

Whehe damn dat was ergggggggg leuk en gezellig vannacht.
Niet zo druk als ik gehoopt had (het was een stuk minder druk zelfs dan op een normale zaterdag maja te en qlimax waarschijnlijk de schuldige)

Little theseus is uiteindelijk nog met mij meegegaan (respect bastiaan, zo'n eind reizen ) iets voor 23:00 waren we binnen en c-jay was aan het draaien, behoorlijk stevig zelfs....iets te stevig maybe vooral omdat james toch wel wat rustiger zou draaien in het begin van zijn set. Samen met theseus ff rondgelopen en gezeten, james holden zat volgens mij al lekker te genieten van een lekkere fakkel damn hehehe wat is ie toch klein zeg, sommige mensen noemen hem een gnoompje nou dat zou je ook zo zeggen vanwege zijn lengte en kop hehe

De set van holden was ok als set, geen sublieme set maar wel af en toe sublieme platen spacennnnnnnn ik heb ze allemaal gehoord


sasha - BLOODLOCK (2x achterelkaar op een vage manier ultiem genieten)
Kirsty hawkshaw - fine day [james holden remix]
james holden - nothing
accadia - in to the dawn [james holden remix]

en een half uurtje vette acid platen stil zitten was lastig
Hij draaide behoorlijk hard, veel cd's ff luisteren binnenkort op www.q-radio.com daar komt de 3 uurs set online op te staan.

Na james nog een een uurtje resident pacific die nog een tandje harder draaide en ook super platen draaide

sinead o connor - troy [stephane k & creamer remix]
lenny kravitz - believe [steve lawler remix, woeiiiii waanzinnige remix]

en na afloop zat theesaus lekker met 3 meiden op de achterbank...

(ik kon niet, moest voorin zitten benen zijn te lang )




owja theesaus ik verwacht van jouw ff een goed verslag, ik ben niet echt euhm objectief t.o.v the Q

owja en natuurlijk basd gemeet


Posted by Opti on Sep-22-2002 09:41:

ha top, en vertel es over die 3 meiden?


Posted by magrec on Sep-22-2002 10:36:

owja die 3 meiden hehe ja dat gebeurde echt heel plotseling, er gebeurde wel meer dingen plotseling...zeg maar


Posted by basd on Sep-22-2002 22:13:

Ja was een erg lache avond.. heb me prima vermaakt.

Vond James Holden trouwens vooral erg lijken op een van de Raccoons. Maar goed dat kan aan mij liggen.

Verder jammer dat het zo rustig was, maar verder een leuke avond.. Goeie platen, alleen jammer dat James Holden's set nergens heen ging... Er zat niet echt een verhaal in ofzo..

Geinig om magrec en little theseus eens te zien


Posted by magrec on Sep-23-2002 11:44:

op www.q-radio.com

kun je het 1e halfuur downloaden van zijn set....




hehe drank is slecht!!!


Posted by basd on Sep-23-2002 12:03:

quote:
Originally posted by magrec
op www.q-radio.com
kun je het 1e halfuur downloaden van zijn set....

Anderhalf uur zelfs


Posted by Little Theseus on Oct-14-2002 19:12:

f00k ik vind deze thread en foto nu pas....
dus onder het motto beter laat dan nooit hier ff m'n mening over de kjoe:
echt een superrelaxede tent, James draaide werkelijk alle sterren van de hemel, the q lijkt echt ontiegelijk veel op cubic (of op wat het was vrees ik) en daarom echt een geweldige atmosfeer om in te feesten. Veel "plotselinge" dingen gebeurd idd. Basd gemeet, toffe gast. Vip bandjes gehad dankzij Magrec, ff relaxed snabbelen en aan de fakkel gehangen (leuke naam voor wat wij hier een pongo noemen Harmen!) op het vipbalkon.
Avond krijgt van mij een tien, kippen op de achterbank in de auto waren lachen en Tijnen was een goede chauf

Kan niet anders zeggen dat ik ook niet meer euhm objectief ben tegenover de Q


Posted by basd on Oct-14-2002 20:13:

Mooi op tijd gereageerd inderdaad

Maar goed maakt allemaal niet uit, leuke avond inderdaad... Gelukkig is die set nu ook op 128k te downen op www.q-radio.com..


Posted by magrec on Oct-15-2002 10:31:

hey heb ik weer gemist dat je aan die fakkel hebt zitten lurken
A.S zaterdag andy jarrod at the Q. Verwacht veel dirty shit


Posted by basd on Oct-15-2002 12:12:

quote:
Originally posted by magrec
hey heb ik weer gemist dat je aan die fakkel hebt zitten lurken
A.S zaterdag andy jarrod at the Q. Verwacht veel dirty shit

Hmm.. zit er voor mij helaas niet in.. Werken van zaterdag op zondag..


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.