TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בגרויות
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Tarantula on Sep-02-2002 10:39:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אני עכשיו מרחיב
אבל אני הולך לפרוש



מה לפרוש?! למה לפרוש?!
זה המקצוע הכי אהוב עליי + ביולוגיה..


Posted by m0sh on Sep-02-2002 10:55:

quote:
Originally posted by Tarantula



מה לפרוש?! למה לפרוש?!
זה המקצוע הכי אהוב עליי + ביולוגיה..


כיתה יוד זה היה ממש קל
אבל את החומר בסוף כבר לא ידעתי וזה סתם נראה מסובך.......


Posted by MaMaMiA on Sep-02-2002 11:16:

לשון: 88 ציון סופי: 92.5 איזה תותח אני!!!
היסטוריה: 63 ציון סופי: 76.5


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2002 12:24:

quote:
Originally posted by Tarantula
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??
אני קיבלתי 93, בדיוק כמו המגן שלי
בלשון 83
היסטוריה 90
ספרות 90
וזהו....


אני לומד כימיה אבל הם לא רצו לפצל לנו את היחידות ושנה הבאה אני עושה את כל ה 4 יחידות עיוני ומגיש את היחידת מעבדות

ולמה עשית לשון וספרות בכיתה יא?!
אני עשיתי ב י והשנה יש לי עוד פעם הסטוריה..
ושנה הבאה יש לי ספרות


Posted by NeMeSiS1234 on Sep-02-2002 12:33:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.

רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה...

אתה התבאסת???
אני שהייתי על ממוצע 90 ככה באזרחות כל השנה ובאתי לבגרות וכתבתי כל מה שאי פעם ידעתי באזרחות אז כמה אני מקבל בסוף...?
48
48
48
48
אני לא מאמין
איך הם יכולים להיות כל כך זונות...?
ומחשבים בכלל בעיה
קיבלתי 29... אתם מבינים מה זה 29 אחרי שהוצאתי 80 במגן קיבלתי 29 בבגרות
איך זה יכול להיות...?
כל משרד החינוך הזה פשוט אותו הדבר כולם מושחתים זונות

בא לי להרוג את כולם... כאילו תחשבו על זה אתם לומדים 12 שנה ואז במבחן אחד שלא הולך לך טוב הכל יכול ללכת לעזה ואז צריך להתחיל הכל מההתחלה שזה ממש אבל ממש בא לא למות באותו הרגע...יש לי ציונים סבירים ביותר בהתחשב בזה ששמתי זין גדול על הלימודים בשנתים האחונות ולא למדתי כמעט בכלל
יש לי איזה ממוצע 75 + ככה אבל מחשבים -29
היסטוריה שלא משנה מה אני אכתוב כנראה - 65
ואזרחות שזה משהו לא מהעולם הזה שקיבלתי ציון כל כך טוב- 48 אחרי ממוצע שנתי של כ- 90
אז בא לי לההרוג אותם


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2002 12:45:

הם אשכרה זיינו את כולם באזרחות!!!!!!!!
גם חברים שלי קיבלו ממש נמוך!!!!!!!!!!!!!!!!
שמעתי יעשו אולי איזה פקטור לכולם... אמן יעשו את זה.....
ת'אמת שמעתי את זה על תנך... ואם עושים על תנך אז יש לי 100 אבל אזרחות אני רואה שזיינו יותר
אני כל השנה מגרד 100 ואז מוציא 81 בבגרות שכל התשובות שלי היו נכונות... בני זונות!!!


Posted by warpedd_ on Sep-02-2002 13:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הם אשכרה זיינו את כולם באזרחות!!!!!!!!
גם חברים שלי קיבלו ממש נמוך!!!!!!!!!!!!!!!!
שמעתי יעשו אולי איזה פקטור לכולם... אמן יעשו את זה.....
ת'אמת שמעתי את זה על תנך... ואם עושים על תנך אז יש לי 100 אבל אזרחות אני רואה שזיינו יותר
אני כל השנה מגרד 100 ואז מוציא 81 בבגרות שכל התשובות שלי היו נכונות... בני זונות!!!


וואלה אצלי בוך אותו דבר

כל השנה הייתי מעל 90
מגן 93
ובבגרות הוצאתי 79

חשבתי שלא הלך לי טוב
אבל ככה זה פשוט זיון בתחת


Posted by SiLvErSkY on Sep-02-2002 13:38:

המגנים דפקו אותי אחושרמוטה
רק הורידו לי ציון
אבל הבחינות זה לא הציון הסופי
תחשבו עם מגנים של 70
כוס עמק!

בכל מקרה הנה הציונים מהאתר

בחינה 86 1 הסטוריה,לימודי חובה 22105
סופי 100 1 מחו' ישו' מעבדה 857166
סופי 90 1 מ' המחשב-מע' א' 899127
בחינה 92 2 מדעי המחשב א' 899222


Posted by NaOren on Sep-02-2002 14:06:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עוד שניה בוכה

67 ציון בגרות במחשבים

((((((((((((((((((


אני מתבייש בך חן
אתה כבר לא הבן דוד החכם....

מה עם שער הציונים?<


Posted by Q-PiXeL on Sep-02-2002 15:01:

quote:
Originally posted by NaOren


אני מתבייש בך חן
אתה כבר לא הבן דוד החכם....



אז עכשיו אתה הפכתה לבן דוד החכם?
חחחח סתם אחי


Posted by NaOren on Sep-02-2002 15:20:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL



אז עכשיו אתה הפכתה לבן דוד החכם?
חחחח סתם אחי



חחחח ראסמייייי


Posted by DjChook on Sep-02-2002 18:23:

בונא אל תספידו אותי עדיין

הסופי שלי בכל ה 5 מחשבים זה מעל 90 אז שקט

ואורן
בשתי הבגרויות שהיו לך השנה עברתי אותך בסופיים


Posted by nesher on Sep-02-2002 18:25:

quote:
Originally posted by DjChook
בונא אל תספידו אותי עדיין

הסופי שלי בכל ה 5 מחשבים זה מעל 90 אז שקט

ואורן
בשתי הבגרויות שהיו לך השנה עברתי אותך בסופיים



חרשי


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2002 20:03:

quote:
Originally posted by NaOren
מה עם שער הציונים?<


quote:

אז עכשיו אתה הפכתה לבן דוד החכם?


quote:

חחחח ראסמייייי


לא נראה לי


Posted by NaOren on Sep-02-2002 20:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter






לא נראה לי


מה לא נראה לך?
וחן - אתה על הזין שלי ... תגיד היום עם שפריצן חגגתם?


Posted by m0sh on Sep-02-2002 20:46:

די כבר להסתלבט על חן!!!

כוס אומוווווווווו
זהרו ממני


Posted by NaOren on Sep-02-2002 20:56:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
די כבר להסתלבט על חן!!!

כוס אומוווווווווו
זהרו ממני


זה אתה המשוגע?


Posted by Tarantula on Sep-02-2002 21:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני לומד כימיה אבל הם לא רצו לפצל לנו את היחידות ושנה הבאה אני עושה את כל ה 4 יחידות עיוני ומגיש את היחידת מעבדות

ולמה עשית לשון וספרות בכיתה יא?!
אני עשיתי ב י והשנה יש לי עוד פעם הסטוריה..
ושנה הבאה יש לי ספרות


כי ככה זה אצלנו, אבל משנים את זה כל הזמן, אין לי מושג למה, למורים שלנו יש בעיות רצניות עם קבלת החלטות נראה לי.
נגיד בפיזיקה הינו אמורים לעשות ביא אבל בסוף לא עשינו למה כי ככה הרכזת בפיזיקה החליטה,
לך תבין אותם...
...כל בית ספר עם הפאקים שלו


Posted by DjChook on Sep-02-2002 21:36:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
די כבר להסתלבט על חן!!!

כוס אומוווווווווו
זהרו ממני

מוווואה


ואורן
לא חגגנו
קצת


Posted by NaOren on Sep-03-2002 05:15:

quote:
Originally posted by DjChook

מוווואה


ואורן
לא חגגנו
קצת



שוווקקק קצת זה גם משהו


Posted by DjChook on Sep-03-2002 08:50:

quote:
Originally posted by NaOren



שוווקקק קצת זה גם משהו


אל דאג
אני עוד אגרום לה להיות שפריצן מחדש


Posted by NaOren on Sep-03-2002 08:52:

quote:
Originally posted by DjChook


אל דאג
אני עוד אגרום לה להיות שפריצן מחדש


אללללה אחחחחחחח"ש תן לה בראשששש


Posted by oDrori on Sep-03-2002 20:50:

84 בבחינה בלשון
90 בבחינה בהסטוריה...


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-04-2002 17:27:

quote:
Originally posted by oDrori
84 בבחינה בלשון
90 בבחינה בהסטוריה...


ואללה סבבה של ציונים
הנה שלי:
לשון - 81
צרפתית - 85
היסטוריה - 95


Posted by m0sh on Sep-04-2002 18:23:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ואללה סבבה של ציונים
הנה שלי:
לשון - 81
צרפתית - 85
היסטוריה - 95


צרפתית?!?!?!1


חלששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב הייפר (חחח בדיחות פרטיות מהכפר ,יעני איך שאומרים)


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.