TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תיכון
Pages (2): « 1 [2]


Posted by NaOren on Sep-04-2002 20:25:

quote:
Originally posted by DjChook
זה לא מערכת זה
זה חצי מערכת

תרתי משמע

אבל למה לא שמו לכם שלוש ימים כן ארבע לא

איזה חופשות אתה מרביץ ככה


יוואו ראסמי
זאת המערכת הכי שווה ששמעתי
חו איך מסרי היה מתלהב מזה אה...
:-)


Posted by DjChook on Sep-04-2002 20:27:

מסרי משגע אותי שאני בקומה השלישית

כל היום

"חןןןןן ירדת להגיד שלום לקומה שלנוווו"

או שאנחנו עולים מההפסקה וכזה כולם ממשיכים ישר ואני עושה עוד עליה


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 20:27:

23 שעות!?!?!?!?1

אני בי' לומד 41 ואתה לומד 23?!?!?!?!?!1
זה כ"כ לא הוגןןןןן
כוס עמאק
שנה הבאה אני מקצץ בהכל
אני רוצה לעשות השנה בגרות באנגלית זה מינוס עוד 5 שעות


Posted by NaOren on Sep-04-2002 20:29:

quote:
Originally posted by DjChook
מסרי משגע אותי שאני בקומה השלישית

כל היום

"חןןןןן ירדת להגיד שלום לקומה שלנוווו"

או שאנחנו עולים מההפסקה וכזה כולם ממשיכים ישר ואני עושה עוד עליה


חחח הוא אמר לי שהוא צוחק עליך על זה שאתה עם השישיסטים שם....

:-)

זזתי לישון ביי


Posted by luckystrike on Sep-05-2002 09:24:

היינו באוסטרובסקי אתמול לביקור ...

יש להם מערכת מטורפת...
לי"בניקים חבל על הזמן

ראינו לוח שעות של איזה כיתה
יום שישי גומרים בשתיים וחצי
ועוד שלושה ימים גומרים ב5 אחרי הצהריים
קוראים לזה שעה 11

אצלנו בחיים לא היה כזה דבר
ועוד יש להם 4 שעות אפס


Posted by eXeTik on Sep-05-2002 09:32:

quote:
Originally posted by NyKoN
בדיוק רועי
עדי נוימן
יווווווו
היובל זה המקום של כל הכוסיות בכפ"ס
"בית ברביות"
חחח


אתה עוד תלמד שאין כזה דבר, כל שנה יש יותר כוסיות בתיכון אחר...
אבל בתכל'ס... מה זה משנה כמה כוסיות יש לך בביה"ס, זה מעפן שחברה שלך אתך בביה"ס, כמה שיותר רחוק יותר טוב


Posted by NyKoN on Sep-05-2002 13:19:

quote:
Originally posted by eXeTik

אבל בתכל'ס... מה זה משנה כמה כוסיות יש לך בביה"ס, זה מעפן שחברה שלך אתך בביה"ס, כמה שיותר רחוק יותר טוב


מזתומרת?
על מה אתה מדבר?


ומורן
לי יש 5
מתחיל 5 פעמים ביום בשעת אפס ומסיים ב3 וב2
כיתה י'


Posted by luckystrike on Sep-05-2002 16:12:

quote:
Originally posted by NyKoN


מזתומרת?
על מה אתה מדבר?


ומורן
לי יש 5
מתחיל 5 פעמים ביום בשעת אפס ומסיים ב3 וב2
כיתה י'


ואלק אומרים שאין יום לימודים ארוך

שטויות אחי יעבור מהר


Posted by Scorchio on Sep-05-2002 16:30:

quote:
Originally posted by luckystrike
היינו באוסטרובסקי אתמול לביקור ...

יש להם מערכת מטורפת...
לי"בניקים חבל על הזמן

ראינו לוח שעות של איזה כיתה
יום שישי גומרים בשתיים וחצי
ועוד שלושה ימים גומרים ב5 אחרי הצהריים
קוראים לזה שעה 11

אצלנו בחיים לא היה כזה דבר
ועוד יש להם 4 שעות אפס


מה אתה רצינייי
אני לא מאמין יש לי ידידה שם שיש לה רק 26 שעות
אבל היא סיימה עם מורחבים ואת כל החלונות שיש לה חיברו לה ליומיים שהיא לא לומדת בהם
סטייל.

קיצר
יש לנו כיתה טיפוליסטית בבית ספר יש שם ילדים שלומדים בשבוע 8 שעות
ואני לא צוחק
הם לומדים יומיים בשבוע
כל יום 4 שעות.

ואני ואללה יש לי מערכת בת זונה
מתחיל בעשר ביום שני
יש לי איזה 4 חלונות ויום שישי מסיים בעשר ואין לי שעת אפס אחת.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.