TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תיכון
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by DjChook זה לא מערכת זה זה חצי מערכת תרתי משמע אבל למה לא שמו לכם שלוש ימים כן ארבע לא איזה חופשות אתה מרביץ ככה |
מסרי משגע אותי שאני בקומה השלישית
כל היום
"חןןןןן ירדת להגיד שלום לקומה שלנוווו"
או שאנחנו עולים מההפסקה וכזה כולם ממשיכים ישר ואני עושה עוד עליה 

23 שעות!?!?!?!?1
אני בי' לומד 41 ואתה לומד 23?!?!?!?!?!1
זה כ"כ לא הוגןןןןן
כוס עמאק
שנה הבאה אני מקצץ בהכל
אני רוצה לעשות השנה בגרות באנגלית זה מינוס עוד 5 שעות
| quote: |
| Originally posted by DjChook מסרי משגע אותי שאני בקומה השלישית כל היום "חןןןןן ירדת להגיד שלום לקומה שלנוווו" או שאנחנו עולים מההפסקה וכזה כולם ממשיכים ישר ואני עושה עוד עליה ![]() |
היינו באוסטרובסקי אתמול לביקור ...
יש להם מערכת מטורפת...
לי"בניקים חבל על הזמן
ראינו לוח שעות של איזה כיתה
יום שישי גומרים בשתיים וחצי
ועוד שלושה ימים גומרים ב5 אחרי הצהריים
קוראים לזה שעה 11
אצלנו בחיים לא היה כזה דבר
ועוד יש להם 4 שעות אפס
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בדיוק רועי עדי נוימן יווווווו היובל זה המקום של כל הכוסיות בכפ"ס "בית ברביות" חחח |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אבל בתכל'ס... מה זה משנה כמה כוסיות יש לך בביה"ס, זה מעפן שחברה שלך אתך בביה"ס, כמה שיותר רחוק יותר טוב |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN מזתומרת? על מה אתה מדבר? ומורן לי יש 5 מתחיל 5 פעמים ביום בשעת אפס ומסיים ב3 וב2 כיתה י' |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike היינו באוסטרובסקי אתמול לביקור ... יש להם מערכת מטורפת... לי"בניקים חבל על הזמן ראינו לוח שעות של איזה כיתה יום שישי גומרים בשתיים וחצי ועוד שלושה ימים גומרים ב5 אחרי הצהריים קוראים לזה שעה 11 אצלנו בחיים לא היה כזה דבר ועוד יש להם 4 שעות אפס |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.