TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Katja Schuurman in de Pleebooj
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
thanx petrus dat je me de eer gunt! 
was voor de 1ste keer sinds een lange tijd weer op irc.. mmm was wel gein, maar die pics waren dus van de tv afgehaald maar staan ze al in de playboy of hoe zit dit eigenlijk.. normaal zouden ze allang op internet staan.
Morgen ligt ie in de winkel. Normaal zouden ze dan geloof ik al wel op i-net hebben gestaan, misschine dat ze ze nu wel geheim hebben weten te houden 
GreetZ, DC
die tandarts assistente ziet er inderdaad heeeeeel prettig uit 
daar zou ik wel een keer extra voor naar de tandarts gaan als ze daar ook naakt rond loopt 
en ik ga keihard voor een kale poes! al dat haar is maar niets!
| quote: |
| Originally posted by Mr Zimz t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. maar zoals je weet komt daar verandering in ![]() en ik ga voor de stippellijn.. |

| Originally posted by Donna Btw,vette pics van Katja,en hilarisch dat ze zo'n opschudding veroorzaakt met dat thera-gemeuk,my kinda girl |
Het zijn juist de reacties zoals de jouwe wat de kick voor haar nog groter maakt,maar dat begrijp je wel als je later groot bent,of niet ofcuz
streepje...das een soort landingsbaan

Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft.
(Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.)
Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen
Afgezien van dat alles vind ik haar lichaam ook nog niet eens bijzonder....
(En nee ik ben niet jaloers voordat iemand dat gaat roepen).
Die tandartsassistente is veel fraaier 
Niet t woord slet gebruiken als je niet weet met hoeveel gasten ze neukt
ik ben het zeer met scul eens...
| Originally posted by ScuL Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft. (Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.) |
dus zo dom zal ze dan wel niet zijn..
| Originally posted by ScuL Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen |
Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken..
Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT
De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo!
zucht...
gelijk heb je....
| Originally posted by New Wave Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken.. Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo! zucht... |
GGG - Gina Wild - Entire Movie [DivX].avi
beter rukmateriaal lijkt me 
kommop mensen, die foto's moeten toch allang gelekt zijn? Zoniet dan is dit de eerste keer dat de piraat eens achter de feite aan loopt...
Al is de BUMA/STEMRA nog zo snel, de ware piraat achterhaalt hem wel 
| Originally posted by Mr Zimz t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. maar zoals je weet komt daar verandering in ![]() en ik ga voor de stippellijn.. |
| Originally posted by Eye-Riz zeg knulletje, beetje meer respect mag wel hoor. wordt jij nou maar eens eerst volwassen... |
Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde
Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH*
| Originally posted by Donna Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH* |
| Originally posted by SnuggLe Hey, ik vind het geen domme slet, maar juist een hele mooie vrouw! En ik ga die Playboy wel kopen ja. En nee voor het rukken heb ik um niet nodig, daar heb ik een vriendin voor. |
ik vind het echt wel een mooie vrouw en die pics gaan zeker wel op de hd opgeslagen worden!! dat gedoe over thera.. laat der, dan kan ik tenminste genieten van haar naaktfotos. want laten we eerlijk zijn het grotendeel hier heeft echt lopen wachten op het moment dat ze een keer naakt zou poseren, dus be happy en sla die zooi lekker op 

Dude!!