TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Katja Schuurman in de Pleebooj
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by TimeportE on Sep-05-2002 07:44:

thanx petrus dat je me de eer gunt!
was voor de 1ste keer sinds een lange tijd weer op irc.. mmm was wel gein, maar die pics waren dus van de tv afgehaald maar staan ze al in de playboy of hoe zit dit eigenlijk.. normaal zouden ze allang op internet staan.

Posted by Ding Chavez on Sep-05-2002 07:56:

Morgen ligt ie in de winkel. Normaal zouden ze dan geloof ik al wel op i-net hebben gestaan, misschine dat ze ze nu wel geheim hebben weten te houden

GreetZ, DC

Posted by franzelare on Sep-05-2002 10:31:

die tandarts assistente ziet er inderdaad heeeeeel prettig uit

daar zou ik wel een keer extra voor naar de tandarts gaan als ze daar ook naakt rond loopt

en ik ga keihard voor een kale poes! al dat haar is maar niets!

Posted by Donna on Sep-05-2002 14:46:

quote:
Originally posted by Mr Zimz
t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. maar zoals je weet komt daar verandering in

en ik ga voor de stippellijn..

Whahahahaha vet! sex int donker is saai,kaarsjes zijn beter dan licht
Ennuh,kaal ruled,streepie mag maar dan niet zoals de assistente,die heeft nog haar op der lipjes,das verboden

Btw,vette pics van Katja,en hilarisch dat ze zo'n opschudding veroorzaakt met dat thera-gemeuk,my kinda girl

Posted by Cosmic on Sep-05-2002 14:53:

quote:
Originally posted by Donna

Btw,vette pics van Katja,en hilarisch dat ze zo'n opschudding veroorzaakt met dat thera-gemeuk,my kinda girl

Ik vind het juist nergens op slaan dat ze zegt dat niet zij maar Thera in de Playboy staat, zoals ze gister ook weer bij Barend en van Dorp zei. Waar slaat dat nou op? Schaamt ze zich ofzo. Kom er gewoon voor uit en wees er trots op.
En Thera vangt zeker ook al die cash, en Katja niet. Mooie story!

Posted by Donna on Sep-05-2002 14:58:

Het zijn juist de reacties zoals de jouwe wat de kick voor haar nog groter maakt,maar dat begrijp je wel als je later groot bent,of niet ofcuz

Posted by DjSuez on Sep-05-2002 16:02:

streepje...das een soort landingsbaan

Posted by ScuL on Sep-05-2002 16:04:

Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft.
(Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.)

Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen

Afgezien van dat alles vind ik haar lichaam ook nog niet eens bijzonder....
(En nee ik ben niet jaloers voordat iemand dat gaat roepen).

Die tandartsassistente is veel fraaier

Posted by Donna on Sep-05-2002 16:15:

Niet t woord slet gebruiken als je niet weet met hoeveel gasten ze neukt

Posted by DjSuez on Sep-05-2002 16:19:

ik ben het zeer met scul eens...

Posted by Jappio on Sep-05-2002 17:39:

quote:
Originally posted by ScuL
Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft.
(Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.)

ik dacht dat ze een vwo-opleiding had afgerond dus zo dom zal ze dan wel niet zijn..

Posted by Mr Zimz on Sep-05-2002 17:52:

quote:
Originally posted by ScuL
Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen

dat is toch slim als je het er niet over wil hebben, en als de intervieuwers het niet door hebben..
Lijkt mij dat zij dan niet de gene is die dom is.. maar hun

Posted by New Wave on Sep-05-2002 17:56:

Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken..
Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT

De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo!

zucht...

Posted by mastah jc on Sep-05-2002 18:42:

gelijk heb je....

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2002 20:12:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken..
Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT

De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo!

zucht...

Me plafond moet nodig gewit worden, WAAR blijven die mooi ingescande foto's dan. God heb geen printer thuis, shit ken ik ze niet uitprinten, dat wordt goed mikken dan

Posted by ahp2002 on Sep-05-2002 21:15:

GGG - Gina Wild - Entire Movie [DivX].avi

beter rukmateriaal lijkt me

Posted by Chicane on Sep-05-2002 22:00:

kommop mensen, die foto's moeten toch allang gelekt zijn? Zoniet dan is dit de eerste keer dat de piraat eens achter de feite aan loopt...

Al is de BUMA/STEMRA nog zo snel, de ware piraat achterhaalt hem wel

Posted by Eye-Riz on Sep-05-2002 22:39:

quote:
Originally posted by Mr Zimz
t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. maar zoals je weet komt daar verandering in

en ik ga voor de stippellijn..

zeg knulletje, beetje meer respect mag wel hoor. wordt jij nou maar eens eerst volwassen...

Posted by Mr Zimz on Sep-05-2002 22:55:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
zeg knulletje, beetje meer respect mag wel hoor. wordt jij nou maar eens eerst volwassen...

respect.. voor wat?

en ja ik ben er hard aan bezig!

Posted by Donna on Sep-06-2002 07:00:

Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde

Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH*

Posted by SnuggLe on Sep-06-2002 07:58:

quote:
Originally posted by Donna
Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde

Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH*

Hey, ik vind het geen domme slet, maar juist een hele mooie vrouw! En ik ga die Playboy wel kopen ja. En nee voor het rukken heb ik um niet nodig, daar heb ik een vriendin voor.

Posted by New Wave on Sep-06-2002 08:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Hey, ik vind het geen domme slet, maar juist een hele mooie vrouw! En ik ga die Playboy wel kopen ja. En nee voor het rukken heb ik um niet nodig, daar heb ik een vriendin voor.

Ja en die is nu 4 maanden naar Singapore dus die playboy komt nu wel zeer goed van pas meneer Brammetje

Posted by TimeportE on Sep-06-2002 08:29:

ik vind het echt wel een mooie vrouw en die pics gaan zeker wel op de hd opgeslagen worden!! dat gedoe over thera.. laat der, dan kan ik tenminste genieten van haar naaktfotos. want laten we eerlijk zijn het grotendeel hier heeft echt lopen wachten op het moment dat ze een keer naakt zou poseren, dus be happy en sla die zooi lekker op

Posted by Flipper01 on Sep-06-2002 10:13:

Love Poundin' Sensation

Posted by eXos on Sep-06-2002 10:20:

Love is in the air

Dude!!

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »