TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Donna Sjonge lekker arrogant meisje pipi.... Dan hou je je info lekker voor je,als t doorgaat komt t vanzelf wel. Wij feesten evengoed wel,met of zonder jouw belangrijke voorafgaande info |
Tja, aan die informatie van Pipi hebben we nix
Lijkt me erg gaaf zo'n 12-uur set, maar zoiets wordt natuurlijk vrij ver vantevoren aangekondigd lijkt me...
//And now it's bedtime..
pipi was toch een man dacht ik?
| Originally posted by Donna Sjonge lekker arrogant meisje pipi.... Dan hou je je info lekker voor je,als t doorgaat komt t vanzelf wel. Wij feesten evengoed wel,met of zonder jouw belangrijke voorafgaande info |
Ow ist een dude
Mja kzie die naam wel vaak voorbij komen maar associeer "pipi" met een girlie
Magoed anyway,lekker arrogant dus "jongetje" pipi.
Is je nooit verteld dat wat je te vermelden hebt altijd moet kunnen onderbouwen?
Dank u wel voor de bijval, allemaal 
Bink uithangen? Op dit forum? Nee hoor...dat doe ik wel ergens anders.
Maar goed even goede vrienden....het is me verteld door een (betrouwbare) medewerker van de O in Den Haag.
Nu tevreden??
| Originally posted by Donna Is je nooit verteld dat wat je te vermelden hebt altijd moet kunnen onderbouwen? |
| Originally posted by pipi Nu tevreden?? |
, alleen allemaal fokking ver weg
, dus extra duur)
| Originally posted by kolkiewolkie ik wel maar als dit waar is... ai ai ai.. dan kom ik echt in de troubles ... (ik roep al maaaaanden dat ik rustig aan moet doen, maar er zijn gewoon TEVEEL leuke feestjes , alleen allemaal fokking ver weg , dus extra duur) |
Moet je wel ff O o o Den Haag leren
Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel
Bericht op het forum:
Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau.
Vraag 1: Is dit waar ?
Vraag 2: Zo ja wanneer ?
Vraag 3: Zo ja, hoelang ?
Goeie zet!
Danku 
| Originally posted by MaGiK54 Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel Bericht op het forum: Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau. Vraag 1: Is dit waar ? Vraag 2: Zo ja wanneer ? Vraag 3: Zo ja, hoelang ? |
| Originally posted by Flipper01 Volgens het <<0>> forum is t 26 oct van 23:00 tot 11:00 uur!! |
Damn, count me in

pffffff....oud nieuws 
Kheb al een paar x gezegd dat ik zkr zou komen, maar zie nu dat het het weekend is voor me tentamenweek :S Gaat dus denk ik niet door. Zou ik er g jamer vinden
van het eau-forum:
| �O� Dance Theatre Replied : 25-09-2002 // 10:26 'Armin Only' 26 oktober, �O� Den Haag. Deze exlcusieve set zal van 23.00 uur tot 11.00 uur duren!! |
Lex!!! Doe ff normaal FREAK!
Dan leer je maar buiten die 12 uur om,gooi maar wat pep in je donder of whatsoever,maar dit ga je niet overslaan hoor...
Ennuh,PipMan thx 4 the info dude,yer the greatest
| Originally posted by Donna Lex!!! Doe ff normaal FREAK! Dan leer je maar buiten die 12 uur om,gooi maar wat pep in je donder of whatsoever,maar dit ga je niet overslaan hoor... Ennuh,PipMan thx 4 the info dude,yer the greatest |
Bevesiging van de �O� staat erop, nu ben ik overtuigt. Ze zijn wel laat om dit mede te delen, normaal gesproken wordt dit ruim van te voren bekend gemaakt, vandaar dat ik alle geruchten niet helemaal geloofde.
Maaaaaaar ik zal zekers in de Eau aanwezig zijn, 9 uur set was goe, maar dit zal beter worden 
Als 't aan mij ligt gaat ik er zekers zijn 
Strak feestie
| Armin Only 12 hour set! Posted: 25 of September at 21:30, 2002 (GMT +1) TRANCE.NU -- A personal record to beat? Read on! Written by: Bartek V, aka Terpsichore On Saturday 26th of October Armin van Buuren is to play a 12 hour set at Club O The Hague! A performance not seen before by this Dutch trance master. Armin has played a 9 hour set at Club O on the 20th of April this year which was a tremendous success and personal accomplishment. Will Armin surprise us once more with an even longer record breaking set? Find out for yourself soon! Armin Only is on 26th of October at Club O in The Hague. Tickets: 13 Euro Doors open: 23.00 - 11.00 More info: http://www.eau.nl To read about his 9 hour set check: http://trance.nu/v3/article_ArminOnly.php |
ik moet daar ook bij zijn!
Lijkt me absoluut leuk om een keer mee te maken....en zekers als het 12 uur Armin is!!! 

Met vriendelijke groet.