TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Back 2 School" Thread
Pages (2): « 1 [2]
Re: GVD, klere school!!!!
| quote: |
Originally posted by Spinnin Jack Op advies m'n studiebegleider gaat ik dadelijk maar eens een brief naar de het afdelingshoofd van de school sturen. |
Re: Re: GVD, klere school!!!!
| Originally posted by eieregooie Ow, btw... ik ben een DROP-OUT |
| Originally posted by DJ_Siesta Hey Hoer ![]() je was tog gigolo of hoe zat dat |

Ik zit nu in het 1ste jaar van het Grafisch Lyceum...Wel leuk hoor, al zou ik wat tevredener zijn met wat minder TEKEN lessen. Maja hoort bij het 1ste jaar. 2de jaar multimedia vormgeven...dat wordt lachuh! (hoop ik)
Naja en voor de rezt...blowtjes aansteken van peppies die geen vuur op zak hebben. Leuk toch?

*edit* he timeporte! ik wil ook op die map...
| Originally posted by Teknikol Ik zit nu in het 1ste jaar van het Grafisch Lyceum...Wel leuk hoor, al zou ik wat tevredener zijn met wat minder TEKEN lessen. Maja hoort bij het 1ste jaar. 2de jaar multimedia vormgeven...dat wordt lachuh! (hoop ik) |
| Originally posted by DJ_Siesta Hey Hoer ![]() je was tog gigolo of hoe zat dat |
, daarnaast ben ik vuilnis sorteerder
mij is nu al weer twee weken bezig
is lekker relaxt 6 uurtjes les en maandag en woensdag vrij dus dat wordt een rustig jaartje voor mij.
| Originally posted by Teknikol *edit* he timeporte! ik wil ook op die map... |

maar dat zijn keuze assignments.. soort workshops die je mag kiezen en die 5 weken duren.. ik doe ook photoshop maar de eerste les stelde echt absoluut NIX voor.. maar meeste lui hebben dat daar dus nog nooit gedaan, conclusie:
| Originally posted by Jappio Daar zitten ook veel mooie vrouwkes! |

Ik had gister ook wat leuks. Alles zit in me portemonnee, me OV, geld pasjes enso. Was ik dus me portemonne gister vergeten en toen stond ik al op CS Rdam lol. Maar ja. Maar beetje zwart gereden. Voelt erg slecht moet ik zeggen. Hele tijd schichtig om je heen kijken enso
, maar zonder boete thuis gekomen
| Originally posted by Dj Lex Ik had gister ook wat leuks. Alles zit in me portemonnee, me OV, geld pasjes enso. Was ik dus me portemonne gister vergeten en toen stond ik al op CS Rdam lol. Maar ja. Maar beetje zwart gereden. Voelt erg slecht moet ik zeggen. Hele tijd schichtig om je heen kijken enso , maar zonder boete thuis gekomen |
.

Da's nie zo gek, met een trein abbo in de trein

IK HAD 'T OVER DE BUS EN TRAM, JIJ EI !!!!!!!!!!!
| Originally posted by Access IK HAD 'T OVER DE BUS EN TRAM, JIJ EI !!!!!!!!!!! |

dit jaar geen school voor mij
nu ff een beetje werken (net als chicane ook 2 baantjes heheh), maar ik ga nie et leger in...paar maandjes australie/nieuw zeeland
en volgend jaar maar es studere..