TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I Love Techno - Nov 9th 2002
Pages (2): « 1 [2]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan: dit is um!
BLUE ROOM
cocoon-room
20 Stanny Franssen
21
21h30
22 Justin Berkovi (live)
22h30
23 Marco Carola
0
00h30
1 Sven Vath
1h30
2
2h30
3 Jacek Sienkiewicz (live)
3h30
4 Pascal FEOS
4h30
5
6 end
YELLOW ROOM
intec-room
19 Tomaz
20
21 Oxia
21h30
22
22h30
23 Carl Cox
0
00h30
1 Bryan Zentz (live)
1h30
2 C1
2h30
3
3h30
4 Trevor Rockcliffe
4h30
5
6 end
RED ROOM
session
21 redhead
21h30
22
22h30
23 Adam Beyer
0
00h30 Tom Hades (live)
1
1h30 Marco Bailey
2
2h30
3 rino cerrone
3h30
4
4h30 Rush
5
6 end
ORANGE ROOM
20 Peter Novak
21
21h30 Youngsters (live)
22
22h30 Anthony Pappa
23
0
00h30 Filterheadz (live)
1
01h30 Timo Maas
2 excl. 3 hours set
2h30
3
3h30
4
04h30 Remy
5
6 end
GREEN ROOM
21 T-quest
21h30
22
22h30
23 Darren Price
0 underworld (live)
00h30
1
01h30 Darren Price
2
2h30 Deetron
3
3h30
4
04h30 Misstress Barbara
5
6 end
SWITCH ROOM
body to body room
22 DJ Tonic
22h30
23
0 Golden Boy (live)
00h30
1 Spacid
01h30
2
2h30
3 Dr. Lektroluv
3h30
4
04h30
5 Ed&Kim
6 end
j
ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen die line-up.
bovendien zijn Intec, Session en Cocoon nou niet bepaald mijn favo-labels. daar zal het wel door komen. 
ook staan Adam Beyer en Marco Carola naar mijn idee veels te vroeg.
wel anderhalf uur Underworld 
Deetron en Justin Berkovi zijn voor de rest wel aardig, en naar Remy ben ik erg benieuwd. die schijnt 2 jaar geleden in de westergasfabriek (ook als afsluiter) echt een legendarische en knoertharde set weggeven te hebben. daar wordt nu nog steeds over gesproken.
hij staat alleen wel in een behoorlijk proggy/tech-houserig zaaltje 
Remy draait toch meestal een beetje funky techno en tech-house?
Maar als je dit vind tegenvallen ben je wel verwend: Adam Beyer, Carl Cox, Marco Corola, Marco Bailey, Sven Vath, Rush, Pascal FEOS, Underworld, Remy, Brian Zentz op 1 feest? Is toch wel de een gedeelte van de elite dacht ik zo
ja klopt, Remy heeft het niet (meer) zo op het rauwe hardere werk.
misschien dat die voor ILT nog 1x een uitzondering wil maken. 
en klopt het zijn allemaal wel goede namen, maar de meeste heb ik �f al gezien �f zijn niet helemaal mijn smaak.
zeg maar alleen Underworld heb ik nog nooit gezien van dat rijtje.. ik ben idd vrij verwend! 
lekek boeien of je ze al gezien hebt, ze draaien echt niet de zelfde platen als 1 jaar geleden hoor

| quote: |
| Originally posted by techno:logy lekek boeien of je ze al gezien hebt, ze draaien echt niet de zelfde platen als 1 jaar geleden hoor |
Voor het ongeoefende oor wel ja, maar van mensen die er geen verstand van hebben trekken wij ons niets aan
kep net combi kaartjes besteld nu maar hopen dat de post ze niet kwijtraakt.
| Originally posted by Rinus kep net combi kaartjes besteld nu maar hopen dat de post ze niet kwijtraakt. |
dikke 70 euro
waarom gaat de tread niet omhoog???!!???
nu dus wel
k heb mn kaarten ook al
Eindelijk bericht gekregen dat ik in de bus zit. Wiehoeeeh 
Het aftellen is begonnen
ik ga trouwens ook!!
toch nog een kaartje weten te vinden 
Zoow ik zal ook nog effe een kortje verslagje in elkaar flanssen.
Ik had dus combikaarten en we vertrokken om uur of zes vanaf Rotterdam CS. En die reis valt toch altijd tegen. We kwamen aan in Gent om uur om 2045, en we konden gelijk doorlopen geen rijen niks. Voldoende portjes alles was dus goed geregeld. Alleen de controle sloeg nergens op kon gewoon doorlopen samen met mijn uzi.
Na binnenkomst zochten we gelijk Stanny Franssen op. Die een heerlijk setje draaide gevolgd door marco corola en sven vath. Allemaal heerlijke sets. Daarna wilden we Underworld is op gaan zoeken. maar men mocht niet meer naar binnen evenals 2 andere zalen. Beetje kut dus. Toen maar effe wat chillen en nog een beetje de andere zalen bezocht. Maar om 0400 zaten we er toch echt doorheen, volgend jaar kom ik gewoon om een uur of 1200.
Toen hebben we gewacht tot 0630 en naar de bus gegaan. En toen oogjes dicht en slaap zacht 
zo, ben ook weer wakker!
ik vond het echt een heel leuk feest!! ik had het niet verwacht maar het was echt heel erg leuk!! ik vond de line-up nogal tegenvallen, erg veel standaard namen aangevuld met het softe, saaie Intec-label. dus ik had een beetje mijn twijfels, maar uiteindelijk heb ik me heel erg vermaakt! muziek was inderdaad niet altijd even bevredigend maar het feest zelf was gewoon heel erg gaaf!!
leuke mensen, geen patsers of van die opgefokte mannetjes en de sfeer was ook heel erg goed. die belgen kunnen echt wel feestvieren zeg. dehele tijd juichen en handen in de lucht, echt cool! voor een feest van 35.000 mensen was sfeer echt top!! ook dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
voor de rest wel jammer dat ik Adam Beyer en Rush heb gemist omdat de zaal volzat en je daardoor niet meer naar binnen mocht 
wel het laatste half uur van Underworld gezien en dat was echt gaaf!! die gasten stonden echt hele stoere breakbeat te spelen!
voor de rest Stanny Fransen, Justin Berkovi, Marco Carola, Marco Bailey en Mistress Barbara gezien. ![]()
| Originally posted by Rinus Maar om 0400 zaten we er toch echt doorheen, volgend jaar kom ik gewoon om een uur of 1200. |
dat er de hele avond gratis water werd uitgedeeld was ook �rg goed!!
verder erg gelachen om Adam Beyer.
die had zich volgens mij ook een beetje aan de snoeppot vergrepen
hij draaide zelf van 2300 tot 0100 ofzo. de rest van de nacht heeft hij tijdens de sets van Marco Bailey en Mistress Barbara aan ��n stuk door als een gek op het dj-podium staan springen. het publiek op staan zwepen en zijn collega djs aan staan moedigen!
echt heel cool was dat
![]()
verder schijnt hij nog tot 07.15 samen met Rino Cerrone, Marco Bailey en Rush een toegift te hebben gegeven.
jammer dat ik dat gemist heb!! 
k hoorde van vrienden dat marco bailey met een joint in stond te draaien
Daar leek het wel op ja, ik vond het echt een heerlijk feest. Begonnen met redhead, daarna adam een uurtje. ff chillen, marco bailey zien. Half uurtje Cerrone die erg lekker draaide (mysterieus)
Weer gechilled. ALle zalen bekeken en toen naar huis.
HEEL LEKKER
op de ILT-site kan je nu ook een hele stoere video van Mistress Barbara in the mix bekijken.
zie je ook Adam Beyer ineens maf doen 
maar die mistress barbara was echt heel erg goed bezig zeg! dat laatste uur van haar was echt flink knallen!! op 3 draaitafels, echt heel stoer!
![]()