TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TeQnology - Nov 30th 2002
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on Nov-22-2002 22:47:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Best wel slecht eigenlijk dat een heleboel mensen die hier van Techno houden niet eens naar dit Uber feestje gaan!

Altijd zeiken van TEchno is Uber 3l33t en dan afhaken voor bv een Trance partij! De geloofwaardigheid betreffende je muziekkeuze daalt dan wel imo!

Gaat ook een keertje naar een techno feest hoor

Posted by DJ Bor on Nov-23-2002 14:10:

Is teQnology eigenlijk al uitverkocht????

Posted by eXos on Nov-26-2002 23:50:

Black Bunker:
21:00 Xanno Gallois (NL)
23:00 Joel Mull (Inside Records; SW)
00:30 Billy Nasty (Tortured Records; UK)
02:00 Ben Sims (Theory Records; UK)
03:30 Live: Pounding Grooves (UK)
04:00 Marco Carola (Zenit Music; IT)
05:30 Thomas Pogadl & Adreas Kr�mer (DE)

Talentroom:
00:00 Greg Martini
01:00 Jeroen de Hoop
02:00 DJ Invite
03:00 DJ Ayetoooh
04:00 Dave Miller
05:00 Stephan en Vincent de Wit

Posted by JunKX on Nov-30-2002 10:53:

ToT VaNaVoNd!

Posted by magrec on Nov-30-2002 11:26:

Ik ken trouwens een aantal techno freaks en die gaan niet naar dit feest vanwege de Q in de naam.......(en het publiek wat het aantrekt )

Posted by T.H.C. on Nov-30-2002 11:52:

Ik ken er ook wel een paar technohoofden die hierom niet gaan, en ook gedeeltelijk omdat het vrij hard is.
Kan me er wel iets bij voorstellen maar de vorrige keer echt een super feestje gehad, ben wel benieuwd nu...

Posted by mr.marcello on Nov-30-2002 17:53:

Wordt TEQNOLOGY eigenlijk ook nog ergens uitgezonden??

Posted by T.H.C. on Nov-30-2002 22:27:

Party Hat

weekniet...kweet wel dat het hier erg gaat Qnallen vannavond, het begint al met redelijk stevig beukwerk...dat word wat.

Posted by T.H.C. on Dec-01-2002 11:12:

Okej...ben net terug. Het was een erg geslaagd feest!...ok lokatie is erg goed, dit scheelt een hoop(de verassing is er alleen een beetje vanaf)maar verders nix te klagen.
Het publiek dat er op teqnology afkwam viel me ook heel erg mee, was erg gezellig, met net als ieder ander feest ook wel een aantal losers.
Ik vond alleen de muziek dit keer wat tegen vallen, in de black box leek het wel of er een competitie was wie de ruigste (hardste)technoset neer kon zetten.En dan ging de talentroom daar weer overheen, het was misschien een beter plan geweest om in de talentroom wat anders te laten horen, ipv dit gebeuQ
Al met al een uitstekend feest gehad wel een beetje vaag af en toe ik heb bijvoorbeeld een aantal mensen met wie ik erheen was de hele nacht maar een paar keer gezien.
Ga nu maar eens mijn bedje opzoeken....

Posted by DJ Bor on Dec-01-2002 14:46:

K dan, kben net weer wakker.....Het was echt HUGE!!!
Er hing (wat mij betreft) een vet goede sfeer, het was erg gezellig.
Ben Sims & Marco Carola waren wt mij betreft echt de mannen van de avond. Marco Carola heeft zelfs het feest afgesloten omdat Thomas Pogadl & Adreas Kr�mer niet op kwamen dagen. Eerst ging Pounding Grooves nog een kwartiertje langer door met zijn set (die keler gign zelf trouwens ook HELEMAAL uit zijn dak), en daarna maakte Carola de avond af. Van kwart over 4 tot 7 dus.
Ikzelf vond de muziek echt helemaal te gek, Vette techno, Vette baslijn maar wel steeds een vette Funk of Groove in de plaat, heel relaxed.

De talentroom was inderdaad ziekelijk hard, maar dat is ook wel eens leuk juh.

Kortom, helemaal geslaagd

Posted by eXos on Dec-01-2002 17:42:

Donders!

Teqnology was echt weer te erg!

Wat een feest. Flinke pompende techno de hele nacht door! Ik wist niet eens wie er draaide maar geloof dat vanaf Joel Mull alle Dj'smeteen wisten op welk niveau ze door konden halen

Goed gezelschap & de atmosfeer was prima!

Knallen dus!

Nergens verder klachten over (kan ook nie anders in de HMH)

Posted by Bellie on Dec-02-2002 12:59:

Marco Carola had niet afgesloten. Andreas Kr�mer had alleen gedraaid. Hij was alleen niet aangekondigd waardoor het leek alsof Carola door had gedraaid. Ik stond voorin en zag dat hij werd afgelost. Maar dat was wel pas om 6:10 ongeveer. Hij was dus wel te laat. Maja het was echt supervet. Veel beter dan de vorige keer. In maart is volgens mij de volgende. Ik ben er iig weer bij

GREETZ!!

Pages (2): « 1 [2]