TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DE draad voor de beginnende DJ's onder ons
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TranceFool on Sep-11-2002 14:01:

IDD een belg

quote:

Is de vierde maatstreep; 8+8+8+8=34.

Posted by Valhalla on Sep-11-2002 14:28:

Behold, my arse.

Ligt deraan hoe je de 8 afrond

Posted by eieregooie on Sep-11-2002 20:04:

quote:
Originally posted by basd
Nee hoor

'Normale' stand is helemaal naar links (zodat je maar 1 plaat door je koptelefoon hoort)... Dus dit is een beetje naar rechts..

Sorry ikke beetje wijsneus

Jij bent zeker ook een Belg? Normaal=Midden... En dan kan ut best zijn dat 0 links zit ja...

Posted by Spinnin Jack on Sep-13-2002 14:11:

Re: Re: Re: DE draad voor de beginnende DJ's onder ons

quote:
Originally posted by Chicane
Vakantiewerk ownage... je kan het beter meteen goed doen, dan leren op een krakkemikkige viets waar je steeds van afpleur, en besides, het was maar 2600 euro.. koopje

Das niet helemaal waar, als je op goed op mindere spullen kan dan kan je het zeker op goede spullen. Tis dan ook elke keer heel leuk als je op beter spullen mag gaan draaien als dat je thuis hebt staan.

Als je vaak op slechte spullen draaid kan je veel beter improviseren als er iets fout gaat. Je kan er dan veel beter/rustiger op vervelende situaties reageren en het veel sneller corrigeren, omdat dat thuis ook nogal eens gebeurd.

Ook als je dan een tijd op het beste van het beste hebt gedraaid dan zit je je elke keer te ergeren als je op minder spullen draait, heel vervelend.

Posted by hamburgerboefje on Sep-13-2002 14:42:

quote:
Originally posted by Leander

VS Sennheiser...

De Sennheiser HD280-PRO schijnt erg goed te zijn.
De Sony MDR-V700 wordt veel gebruikt door professionals (Tiesto c.s.), maar die worden gesponsord....Als je 'm dus zelf moet betalen, schijn je met de HD280 een betere hoofdtelefoon te hebben voor minder geld

Als iemand hier weet waar je dat ding kunt krijgen?
Die Sennheiser HD280 he, <-aan wat voor een bedrag denk je dan ongeveer..?

Posted by eieregooie on Sep-13-2002 22:52:

Re: Re: Re: Re: DE draad voor de beginnende DJ's onder ons

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ook als je dan een tijd op het beste van het beste hebt gedraaid dan zit je je elke keer te ergeren als je op minder spullen draait, heel vervelend.

Heb jij recentelijk op mindere spullen gedraaid dan?

Posted by Leander on Sep-14-2002 04:49:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Die Sennheiser HD280 he, <-aan wat voor een bedrag denk je dan ongeveer..?

In Nederland: ong. 120 euro
Frustrerend om te zien dat 'ie op internet te krijgen is vanaf ong. $85,- (http://shopping.yahoo.com/shop?d=zh...link=dmks/hd280), maar bijna geen enkele van die shops verscheept ook naar Europa en als ze dat wel doen, komt er iets van $35 bij aan transportkosten en dan zit je weer op $120

Posted by eieregooie on Sep-15-2002 02:30:

Sja, prijzen van dat soort spullen verschillen soms nogal per continent... Maarja, er zijn dan ook weer merken die hier goedkoper zijn dan elders...

Posted by basd on Sep-15-2002 03:10:

quote:
Originally posted by eieregooie
Jij bent zeker ook een Belg?

Eeeehhh... nee totaal niet

Posted by Chicane on Sep-29-2002 12:40:

Nieuwe tips zijn 2 weken na dato nog altijd welkom

Posted by New Wave on Sep-29-2002 13:48:

Koop een proDJuser SPL 127....

Ik heb hem zelf ook nieuw...ik zie hem nu ook bij alle TT's liggen in elke vinyl shop.....Ik zag meerdere dj's er al mee werken, en die prijs, nog geen 60 euro.....HAARSCHERP GELUID...bass subliem....

MWHA, en die Sony 700...209 euro...stelletje nerds zijn het......

dus gewoon die proDJuser kopen...

Posted by mastah jc on Sep-29-2002 14:00:

kben nu lekker op men gemakje die thread aan het doorlezen zodat als ik men draaitafels heb het lekker kan gaan uit proberen... kben nog maar 14 dus ik heb nog jaren om het te leren een vriend van mij draait met cd's en daar heb ik ut wel es gedaan en het lukt wel aardig.. na veel klooien kom je er zelf wel volgens mij.... iig bij die vriend moesk er gewoon niet bij nadenken en na de juiste hoeveelheid alchohol gaat alles natuurlijk veel beter

Posted by New Wave on Sep-29-2002 14:03:

quote:
Originally posted by mastah jc
kben nu lekker op men gemakje die thread aan het doorlezen zodat als ik men draaitafels heb het lekker kan gaan uit proberen... kben nog maar 14 dus ik heb nog jaren om het te leren een vriend van mij draait met cd's en daar heb ik ut wel es gedaan en het lukt wel aardig.. na veel klooien kom je er zelf wel volgens mij.... iig bij die vriend moesk er gewoon niet bij nadenken en na de juiste hoeveelheid alchohol gaat alles natuurlijk veel beter

1 advies:

Denk er niet te makkelijk over, en zeker niet op het begin...het kan je heel snel tegenvallen.

Posted by Eye-Riz on Sep-29-2002 14:16:

quote:
Originally posted by Leander

In Nederland: ong. 120 euro
Frustrerend om te zien dat 'ie op internet te krijgen is vanaf ong. $85,- (http://shopping.yahoo.com/shop?d=zh...link=dmks/hd280), maar bijna geen enkele van die shops verscheept ook naar Europa en als ze dat wel doen, komt er iets van $35 bij aan transportkosten en dan zit je weer op $120

vergeet niet dat er nog taxes bij komen!!!

Posted by Chicane on Sep-29-2002 14:29:

quote:
Originally posted by New Wave

Ik heb hem zelf ook nieuw...ik zie hem nu ook bij alle TT's liggen in elke vinyl shop.....Ik zag meerdere dj's er al mee werken, en die prijs, nog geen 60 euro.....HAARSCHERP GELUID...bass subliem....

Serieus? Zijn dit niet van die aldi-koptelefoons die meteen de geest al geven zodra de eerste beat nog moet langskomen?

Posted by eieregooie on Sep-29-2002 16:24:

quote:
Originally posted by Chicane

Serieus? Zijn dit niet van die aldi-koptelefoons die meteen de geest al geven zodra de eerste beat nog moet langskomen?

Neej, valt reuze mee! Ik vin persoonlijk het geluid alleen nie zo geweldig... maar da's heel persoonlijk... en ze klemmen een beetje te hard op me kop

Posted by Leander on Sep-29-2002 16:35:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

vergeet niet dat er nog taxes bij komen!!!

Volgens mij zitten die al bij de $35 inbegrepen (is dus eigenlijk shipping & taxes )

Posted by DJ Bor on Sep-29-2002 16:35:

quote:
ach mensen dikke onzin allemaal

Zoek de bass....pak je plaat.....skretsj hem in 4 keer tegen de andere bass aan en loslaten die plaat (met een leuek goeie snelheid)......luisteren....corrigeren, corrigeren, corrigeren, corrigeren, corrigeren, corrigeren........en happaaaaaaaa, beatmatch........beetje klooien met je tonen...wachten op leuk moment om hem uit te faden/of om je cross te gebruiken en raggen met je setje......bij techno tenminste

Der is geen makkelijkere uitleg dan dit

Kijk en daar ben ik het nou helemaal mee-eens, het gaat toech allemaal om gevoel.
Je kunt dan zo zoveel verstand hebben van platen, maar als je de feeling niet hebt om geod gelijk te kunnen legegn kun je meteen wel ophouden en alles verkopen, want dan leer je het toch nooit, tenminste dat is mijn ervaring.
Nu moet je natuurlijk niet meteen opgeven maar als je het naar een paar maanden nog niet onder de knie hebt, meot je je wel gaan afvragen of je dit wel kunt.
Gelukkig lukte het bij mij wel, en sta ik zaterdag dus weel ff in een discotheekje draaien.

Posted by Siesta on Sep-29-2002 16:43:

quote:

whahha, dat ding haddik eerst ook, zuiver istie echt NIET, veelste dof, sony is veeel helderder en is ze geld ook wel waard. prodjuser is voor de rest wel oke, alleen haarscherp klopt niet echt...

Groetjes

Posted by New Wave on Sep-29-2002 19:57:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

whahha, dat ding haddik eerst ook, zuiver istie echt NIET, veelste dof, sony is veeel helderder en is ze geld ook wel waard. prodjuser is voor de rest wel oke, alleen haarscherp klopt niet echt...

Groetjes

Hij is echt SUPERscherp bij mij,
Ik gebruik de V700 voor mijn werk.....geef voor die 60 euro die proDJuser maar.......ga een beetje 209 euro neerleggen voor een headphone, my ass....

Posted by Siesta on Sep-29-2002 20:10:

quote:

Hij is echt SUPERscherp bij mij,
Ik gebruik de V700 voor mijn werk.....geef voor die 60 euro die proDJuser maar.......ga een beetje 209 euro neerleggen voor een headphone, my ass....

209 euro is wel erg duur, ik hattem voor minder.
maja dan heb je ook wat, maar als jij leker mixt met een prodjuser dan ist tog klaar?, ik had eerst ook dat ding,k was tevreden, toen hoorde ik de v700, kwas hoteldebotel, zo scherp, toen heb ik die gekocht.

Groetjes

Posted by Subsonik on Sep-29-2002 20:27:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

209 euro is wel erg duur, ik hattem voor minder.
maja dan heb je ook wat, maar als jij leker mixt met een prodjuser dan ist tog klaar?, ik had eerst ook dat ding,k was tevreden, toen hoorde ik de v700, kwas hoteldebotel, zo scherp, toen heb ik die gekocht.

Groetjes

achja, een koptelefoon is zo persoonlijk als wat, ik vin persoonlijk mn Technics koptelefoonw eer geweldig omdattie zulke kleine oorschelpen heeft en dus goed opme oor gedrukt zit...en een ander vinda weer n nadeel

Posted by mido on Oct-04-2002 09:58:

Ik had eerst ook die ProDJuser. Toen ik hem net had vond ik hem geweldig.

Totdat ik gebruik maakte van de Sony....... Had ik nooit moeten doen..... Kep meteen een Sony gehaald!

Heil silvere Sony! :P

Posted by eieregooie on Oct-04-2002 12:24:

Ik heb nog een hele fijne Pioneer SE-450... Worden alleen nie meer gemaakt... beetje jammer...

Posted by mastah jc on Oct-04-2002 18:24:

pioneer is een beswel goed en merk en ook al heel lang... zelfs men vader heeft er nog een al heel lang en die dus egt de beste!

Pages (3): « 1 [2] 3 »