TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משפטי פתיחה עם בחורות
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Djsamorai on Sep-12-2002 21:23:

מאוד חמוד !!!


Posted by Ariels on Sep-12-2002 22:44:

Re: משפטי פתיחה עם בחורות

quote:
Originally posted by NyKoN
Hi, the voices in my head told me to come over and talk to
you.


תפור עלי


Posted by Tarantula on Sep-13-2002 15:55:

Re: משפטי פתיחה עם בחורות

משפטים שהיו יכולים "לעבוד" עליי:

quote:
Originally posted by NyKoN
2) (Lick finger and wipe on her shirt) Let's get you out of
those wet clothes.
9) I'm fighting the urge to make you the happiest woman on earth
tonight.
11) I'd really like to see how you look when I'm naked.
14) I'd walk a million miles for one of your smiles, and
even farther for that thing you do with your tongue.
15) If it's true that we are what we eat, then I could be you by
morning.
18) You, Me, Whipped cream and Handcuffs. Any questions?
19) Those clothes would look great in a crumpled heap on my
bedroom floor.
20) My name is ( )...remember that, you'll be screaming it later.
21) Do you believe in love at first sight or should I walk by again?
23) I know milk does a body good, but DAMN, how much have
you been drinking?
24) Do you sleep on your stomach? Can I?




Posted by luckystrike on Sep-14-2002 14:54:

שיטה שלי זה בדרך כלל שיושבים ככה החברה בפאב או
בית קפה ויש כוסית ככה בשולחן ליד אז אתה לוקח את המלצרית
הצידה ומבקש ממנה שתביא כוס מיים לבחורה שבשולחן
ואז תמיד המלצריות לא מבינות ושואלות : " מה מיים מינרלים?" ואתה אומר
לה להביא להם מיים מהברז אלה שבחינם ...

ואז הכוסית מקבלת את המיים והמלצרית אומרת לה שזה מהבחור שמה ...
בדרך כלל בנות צוחקות מזה וזה אחוש שובר את הקרח
ואז אתה בא ויושב איתה או משהוא כזה אנע ערף ...

קיצר - אם הבת משחקת אותה יענו זה לא מצחיק אז אתה בא לשולחן
שלה ולוקח את המיים ואומר לה שהיה בלבול והימין שלך זה לא הימין
של המלצרית והיא התבלבלה ואז אתה פשוט מביא את המיים לשלחן
אחר ...
תמיד יש צחוקים עם הקטע הזה


ובדיסקוטק ששיכורים זה בכלל קל ... אתה רוקד ליד מישהיא מסטולה
מאלה שנשארים עד מאוחר - יוצר קשר עיין מתקרב אלייה ושואל
אם היא רואה את החבר שלך זה שעומד שם ליד הבר
היא מסתכלת ואומרת כן שהיא רואה ואז אתה אומר לה - הוא רוצה לדעת אם את חושבת שאני חמוד . זה גם תמיד עובד ושובר ת'קרח


Posted by Tarantula on Sep-15-2002 11:03:

חחחחחח......
אהבתי את הקטע עם הכוס...
פעם קרה לי משהו בסגנון...חחח...

ובכלל יש לכם כאלה דרכים מוזרות ומשונות להתחיל עם בנות חבל על הזמן...
לפעמים ניגשים אליי, ואני בקושי מצליחה להחזיק את עצמי ולא להתחיל לצחוק...


Posted by luckystrike on Sep-15-2002 14:07:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח......
אהבתי את הקטע עם הכוס...
פעם קרה לי משהו בסגנון...חחח...



בטח הכוס תמיד עובדת !
ספרי מה היה !
דרך אגב מחר אני ייפרד מחברה שלי (כן אחרי חודש בלבד) למה ממש לא
הולך ... והיא דיי טיפשה


Posted by NyKoN on Sep-16-2002 11:03:

חחחחח
מורן קרעת אותי

חחחחח


Posted by Tarantula on Sep-16-2002 15:12:

quote:
Originally posted by luckystrike


בטח הכוס תמיד עובדת !
ספרי מה היה !
דרך אגב מחר אני ייפרד מחברה שלי (כן אחרי חודש בלבד) למה ממש לא
הולך ... והיא דיי טיפשה


הכוס תמיד עובדת? תלוי ממי היא מגיעה..
אין מה לספר, דבר שקורה לכולם....



דווקא ביום כיפור אתה נפרד ממנה?! מה לפני זה לא שמת לך שהיא די טיפשה?


Posted by luckystrike on Sep-16-2002 17:38:

quote:
Originally posted by Tarantula


דווקא ביום כיפור אתה נפרד ממנה?! מה לפני זה לא שמת לך שהיא די טיפשה?


עזבי סיפור ארוך ... גם ככה אני בסרטים מזה ...
סתם פשוט לא הולך יותר והפרפרים שהיו בהתחלה
הפסיקו לעוף ...

כמה שזה פלצני - שממשיכים רק כדי לא להיות לבד ולהרגיש
שיש מישהיא (בייחוד שאתה בצבא ופשוט חייב לשמוע את ה " אני מתגעגעת אלייך" וכל החרא הזה) אז עדיף לא להמשיך ...


Posted by Tarantula on Sep-16-2002 17:51:

quote:
Originally posted by luckystrike


עזבי סיפור ארוך ... גם ככה אני בסרטים מזה ...
סתם פשוט לא הולך יותר והפרפרים שהיו בהתחלה
הפסיקו לעוף ...

כמה שזה פלצני - שממשיכים רק כדי לא להיות לבד ולהרגיש
שיש מישהיא (בייחוד שאתה בצבא ופשוט חייב לשמוע את ה " אני מתגעגעת אלייך" וכל החרא הזה) אז עדיף לא להמשיך ...


לפי דעתי זה ממש לא פלצני, אף אחד לא רוצה להיות לבד, ובמיוחד בצבא...
אני ממש מבינה אותך...


Posted by Dj Moriano on Sep-16-2002 20:29:

שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי....

הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"...


Posted by Tarantula on Sep-16-2002 20:48:

איזה רעה... ייווווווו.....


Posted by NaOren on Sep-17-2002 05:03:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי....

הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"...



Posted by eXeTik on Sep-17-2002 05:42:

חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם!
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק.


Posted by Ariels on Sep-17-2002 09:28:

אני שונא טיפשות זה מעצבן
ישלנו פקידה בבסיס שכל הזמן נמרחת עלי ועומד לי כמו מרגמה 60
אבל היא כזו טיפשה שזה מוציא אותי מדעתי
והיום תפסתי טרמפ עם שוטר תנועה ברכב אזרחי מאריאל לצומת ירקון
קיצור עוברת לידנו פג'ו באיזה 2000 קמ"ש ותבינו שהנהג הוא שוטר תנועה ואנחנו כל הדרך מדברים על ענישה וקנסות וכאלה
קיצר יש את הפז'ו הזו עוברת לידנו ב200 קמש ויוצאת בחורה משהו קטלני מהחלון מסתלכלת 2 שניות ושולחת נשיקה מה עצבנית
קיצר אני עושה לשוטר לידי: אחי היא אומרת לך שלום אז עושה לי
"הן לא אומרות לי שלום, הן אומרות לי, אבל השוטר נסעתי רק 100"
קיצור אני קולט שהיא יענו נישקה אותי ושהרכב מתרחק אני עושה לשוטר
"תרדוף אחריה !!!!! תן גז""
הוא עושה לי
"אני שוטר"
(בן זונה מנייאק)
קיצור הפז'ו באה נוסעת פתאום אתה קולט שהרכב עובר ליד משאית והבחורה הטיפשה הזאת באמא שלי אני בן זונה אם עוד שניה לא היה יורד לה הראש
שונא טיפשות


Posted by Hell_Copter on Sep-17-2002 12:23:

מורן זו הזאת מרמת אביב שאמרת לי?!
חפיף אחי יהיה בסדר
וכן סתומות זה לא עם כל כך טוב...

יש לי אחת בכיתה נראית סוף... ושאני אומר סוף אין לכם מושג מה זה...
תשאלו את תומר ואת צח...
קיצר היא סתומה כל כך שאני מניאק אם מישהו יצליח להחזיק איתה 5 דקות שיחה על משהו לא שטחי
אחרי המגן באזרחות היא באה אליי כזה ושואלת אותי מה עשיתי בשאלה אחת... קיצר עניתי לה והיא הבינה שהיא ענתה כמוני אז התחילה באמצע בית ספר מול כולם לצעוק וקפצה עליי חיבקה אותי נישקה אותי... מה לא
והכל בגלל סעיף מסכן


Posted by nesher on Sep-17-2002 12:28:

מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל



(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק)


Posted by NaOren on Sep-17-2002 14:43:

quote:
Originally posted by nesher
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל




חחחחחחח
ראסמי


Posted by Tarantula on Sep-17-2002 20:51:

quote:
Originally posted by nesher
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל



(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק)


כןןן.... בטח ובגלל זה אתם נפרדים איתן אחרי שאתם מבינים שהן טיפשות....


Posted by NaOren on Sep-17-2002 20:54:

למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי


Posted by Ariels on Sep-17-2002 21:07:

quote:
Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי


?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי


Posted by NaOren on Sep-17-2002 21:09:

quote:
Originally posted by Ariels


?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי


זה תסמוך עלי
:-)


Posted by Tarantula on Sep-17-2002 21:16:

quote:
Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי


וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...


Posted by NaOren on Sep-17-2002 21:19:

quote:
Originally posted by Tarantula


וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...

מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!

אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג.....


Posted by Tarantula on Sep-17-2002 21:22:

quote:
Originally posted by NaOren

מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!

אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג.....


שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.