TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משפטי פתיחה עם בחורות
Pages (3): « 1 [2] 3 »
מאוד חמוד !!!

Re: משפטי פתיחה עם בחורות
| quote: |
| Originally posted by NyKoN Hi, the voices in my head told me to come over and talk to you. |
Re: משפטי פתיחה עם בחורות
משפטים שהיו יכולים "לעבוד" עליי:
| quote: |
| Originally posted by NyKoN 2) (Lick finger and wipe on her shirt) Let's get you out of those wet clothes. 9) I'm fighting the urge to make you the happiest woman on earth tonight. 11) I'd really like to see how you look when I'm naked. 14) I'd walk a million miles for one of your smiles, and even farther for that thing you do with your tongue. 15) If it's true that we are what we eat, then I could be you by morning. 18) You, Me, Whipped cream and Handcuffs. Any questions? 19) Those clothes would look great in a crumpled heap on my bedroom floor. 20) My name is ( )...remember that, you'll be screaming it later. 21) Do you believe in love at first sight or should I walk by again? 23) I know milk does a body good, but DAMN, how much have you been drinking? 24) Do you sleep on your stomach? Can I? |
שיטה שלי זה בדרך כלל שיושבים ככה החברה בפאב או
בית קפה ויש כוסית ככה בשולחן ליד אז אתה לוקח את המלצרית
הצידה ומבקש ממנה שתביא כוס מיים לבחורה שבשולחן
ואז תמיד המלצריות לא מבינות ושואלות : " מה מיים מינרלים?" ואתה אומר
לה להביא להם מיים מהברז אלה שבחינם ...
ואז הכוסית מקבלת את המיים והמלצרית אומרת לה שזה מהבחור שמה ...
בדרך כלל בנות צוחקות מזה וזה אחוש שובר את הקרח
ואז אתה בא ויושב איתה או משהוא כזה אנע ערף ...
קיצר - אם הבת משחקת אותה יענו זה לא מצחיק אז אתה בא לשולחן
שלה ולוקח את המיים ואומר לה שהיה בלבול והימין שלך זה לא הימין
של המלצרית והיא התבלבלה ואז אתה פשוט מביא את המיים לשלחן
אחר ...
תמיד יש צחוקים עם הקטע הזה

ובדיסקוטק ששיכורים זה בכלל קל ... אתה רוקד ליד מישהיא מסטולה
מאלה שנשארים עד מאוחר - יוצר קשר עיין מתקרב אלייה ושואל
אם היא רואה את החבר שלך זה שעומד שם ליד הבר
היא מסתכלת ואומרת כן שהיא רואה ואז אתה אומר לה - הוא רוצה לדעת אם את חושבת שאני חמוד . זה גם תמיד עובד ושובר ת'קרח

חחחחחח......
אהבתי את הקטע עם הכוס...
פעם קרה לי משהו בסגנון...חחח...
ובכלל יש לכם כאלה דרכים מוזרות ומשונות להתחיל עם בנות חבל על הזמן...
לפעמים ניגשים אליי, ואני בקושי מצליחה להחזיק את עצמי ולא להתחיל לצחוק...

| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחחחח...... אהבתי את הקטע עם הכוס... פעם קרה לי משהו בסגנון...חחח... |
חחחחח
מורן קרעת אותי
חחחחח
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בטח הכוס תמיד עובדת ! ספרי מה היה ! דרך אגב מחר אני ייפרד מחברה שלי (כן אחרי חודש בלבד) למה ממש לא הולך ... והיא דיי טיפשה |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula דווקא ביום כיפור אתה נפרד ממנה?! מה לפני זה לא שמת לך שהיא די טיפשה? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike עזבי סיפור ארוך ... גם ככה אני בסרטים מזה ... סתם פשוט לא הולך יותר והפרפרים שהיו בהתחלה הפסיקו לעוף ... כמה שזה פלצני - שממשיכים רק כדי לא להיות לבד ולהרגיש שיש מישהיא (בייחוד שאתה בצבא ופשוט חייב לשמוע את ה " אני מתגעגעת אלייך" וכל החרא הזה) אז עדיף לא להמשיך ... |
שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי....
הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"...
איזה רעה... ייווווווו.....

| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי.... הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"... |
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! 
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק.
אני שונא טיפשות זה מעצבן
ישלנו פקידה בבסיס שכל הזמן נמרחת עלי ועומד לי כמו מרגמה 60
אבל היא כזו טיפשה שזה מוציא אותי מדעתי
והיום תפסתי טרמפ עם שוטר תנועה ברכב אזרחי מאריאל לצומת ירקון
קיצור עוברת לידנו פג'ו באיזה 2000 קמ"ש ותבינו שהנהג הוא שוטר תנועה ואנחנו כל הדרך מדברים על ענישה וקנסות וכאלה
קיצר יש את הפז'ו הזו עוברת לידנו ב200 קמש ויוצאת בחורה משהו קטלני מהחלון מסתלכלת 2 שניות ושולחת נשיקה מה עצבנית
קיצר אני עושה לשוטר לידי: אחי היא אומרת לך שלום אז עושה לי
"הן לא אומרות לי שלום, הן אומרות לי, אבל השוטר נסעתי רק 100"
קיצור אני קולט שהיא יענו נישקה אותי ושהרכב מתרחק אני עושה לשוטר
"תרדוף אחריה !!!!! תן גז""
הוא עושה לי
"אני שוטר"
(בן זונה מנייאק)
קיצור הפז'ו באה נוסעת פתאום אתה קולט שהרכב עובר ליד משאית והבחורה הטיפשה הזאת באמא שלי אני בן זונה אם עוד שניה לא היה יורד לה הראש
שונא טיפשות
מורן זו הזאת מרמת אביב שאמרת לי?!
חפיף אחי יהיה בסדר
וכן סתומות זה לא עם כל כך טוב...
יש לי אחת בכיתה נראית סוף... ושאני אומר סוף אין לכם מושג מה זה...
תשאלו את תומר ואת צח...
קיצר היא סתומה כל כך שאני מניאק אם מישהו יצליח להחזיק איתה 5 דקות שיחה על משהו לא שטחי
אחרי המגן באזרחות היא באה אליי כזה ושואלת אותי מה עשיתי בשאלה אחת... קיצר עניתי לה והיא הבינה שהיא ענתה כמוני אז התחילה באמצע בית ספר מול כולם לצעוק וקפצה עליי חיבקה אותי נישקה אותי... מה לא
והכל בגלל סעיף מסכן 
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק)
| quote: |
| Originally posted by nesher בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל |
| quote: |
| Originally posted by nesher מה אתם משחקים לי אותה כולכם בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל (אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק) |
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי
| quote: |
| Originally posted by NaOren למה? ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי |
| quote: |
| Originally posted by Ariels ?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי |
| quote: |
| Originally posted by NaOren למה? ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!? לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין... |
| quote: |
| Originally posted by NaOren מה הקשר? בואנה רק סקס בראש שלכם!!! אי אפשר לראות איתה סרט? שש-בש בין לבין אפשר לחגוג..... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.