TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er allemaal ?
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by @ddicted on Sep-15-2002 21:33:

quote:
Originally posted by AlFerox

"meisjes die roken, exit."
nou dan kan je veel meisjes exitten kan ik je vertellen!

Daarom heb ik ook zo'n hekel aan sigaretten!

Posted by Rinus on Sep-15-2002 21:40:

Ik rook gelukkig ook niet, helaas doe ik regelmatig dingen die wel slechter zijn.

Posted by TimeportE on Sep-15-2002 21:43:

ik rook heel af en toe als ik er zin heb.. en das dus af en toe op een feessie of als ik uit ga... sigaartjes roken is trouwens wel vet.. tijdens een gala ofzo best wel grappig!

Posted by eXos on Sep-15-2002 21:45:

Ik rook en ben heel erg stoer!

Posted by jp on Sep-15-2002 22:06:

Roken? Alleen in combinatie met d o p e

Posted by Dr. Kuipers on Sep-15-2002 22:06:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ikke rook soms... eigenlyk alleen maar op gelegenheden, een partyroker dus . k doe ongeveer 1 maand met 1 pakje.

Sja k weet nie waarom. k zie t net als een biertje drinken, tis een 'gezelligheids-attribuut'. Als k zomaar op straat eentje rook, dan vinnik het echt smerig! Maar als het ergens gezellig is, biertje erbij, sigaretje, dan is het wel relaxt... k weet ook nie hoe dat komt. Veel mensen die ook partyrokers zijn zeggen 'het is om iets in je hand te hebben' (ok, kom maar met de grappen, inkoppertje ), om ergens mee bezig te zijn.

Hmm, wat een gelul allemaal . naja...

BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan...

Zelfde geld voor mij.

Alleen ben ik dan zo smiechtig om gewoon te bietsen , heb echt nog nooit 1 stuiver uitgegeven aan een sigaretje

Posted by Eye-Riz on Sep-15-2002 22:48:

quote:
haha, wat een lievertjes allemaal hier zeg!

"h�, bah! nee ik rook niet."
"gatver!"
"blegh, wat smerig zeg!"

"meisjes die roken, exit."
nou dan kan je veel meisjes exitten kan ik je vertellen!

ik vind dat er af en toe echt overdreven negatief over roken en rokers gedaan wordt.
het kost veel geld, dat is idd een groot nadeel.

ongezond? ja wat is nou niet ongezond tegenwoordig. bovendien kiest iedereen er zelf voor om te gaan roken, net zoals iedereen er zelf voor kiest om andere ongezonde dingen te doen. (w��r een patatje, of w��r een biertje drinken)
word dan gewoon veganist en geheelonthouder als je zo graag gezond wil leven.

ik vind het af en toe erg schijnheilig dat afkeurende vingertje mbt roken.

ben het totaal met je eens. ik ben gestopt, maar heb nog steeds dezelfde mening over rokers, en denk ook niet dat die gauw verandert. kan me voorstellen dat het voor niet-rokers niet fijn is om bij rokers in de buurt te zitten, maar val ze er niet op af. En dat gezeik hier over dat vrouwen met een sigaret helemaal niet kunnen vind ik echt kant noch wal raken!! Waarom een vent wel en een vrouw niet??? wat maakt dat nou zo anders??? het is en blijft een MENS met een peuk!! Of het nou tieten heeft of niet!
Echt ontzettend slap geouwehoer!

Posted by Opti on Sep-15-2002 22:53:

Harry, mag jij met je 15 jaar wel roken van je ouders

maar ik rook niet

Posted by Teknikol on Sep-15-2002 22:53:

Thumbs up eye-riz

/me is blij met dit antwoord

Posted by Nook on Sep-15-2002 23:05:

ik ben nu 4 en een halve maand gestopt, het bevalt me prima, tenminste, nu heb ik er geen moeite meer mee, in het begin wel, zo af en toe lijkt me het nog wel ff lekker, maar doe ik het niet.

maar oke, je gezondheid gaat vooruit enzo he, plus het scheelt je echt onwijs veel geld

Posted by Blik on Sep-15-2002 23:07:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
En dat gezeik hier over dat vrouwen met een sigaret helemaal niet kunnen vind ik echt kant noch wal raken!! Waarom een vent wel en een vrouw niet??? wat maakt dat nou zo anders??? het is en blijft een MENS met een peuk!! Of het nou tieten heeft of niet!
Echt ontzettend slap geouwehoer!

ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben meer bedoelen dat ze geen relatie zouden willen hebben met iemand die rookt. Dus niet dat het niet zou "mogen".....

Posted by Eye-Riz on Sep-15-2002 23:19:

nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.
Ik denk dat degenen die me kennen weten dat ik geen van beide ben (je kan veel van me zeggen, behalve dat!), maar omdat ik zou roken of bier drinken zou ik dat WEL zijn?!?

RAAAAAAAAARE gedachtengang!

enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte

Over slap gesproken:
Rokers uitkafferen, dat is pas slap. Respect voor elkaar, dus waarom niet voor rokers? Zolang rokers ook maar respect hebben voor niet-rokers! (en dan niet zeggen dat er laatst een onbenul in de trein zat te roken op het balkon, dus jij nu recht van spreken hebt om rokers uit te kafferen!)

Posted by Apoptosis on Sep-15-2002 23:44:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.

Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?

Posted by eieregooie on Sep-16-2002 00:48:

Ja, ik rook

En ik doe heel erg me best om ut forum lekker blauw te zetten, maar ut wil nie echt lukken

Posted by Jappio on Sep-16-2002 07:09:

quote:
Originally posted by Apoptosis

Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?

Tis niet zo dat ik afknap op de persoon die rookt, maar omdat ik zelf niet rook, en het onwijs smerig vind ruiken hoef ik echt geen vriendinnetje te hebben dat rookt. Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.

Posted by New Wave on Sep-16-2002 07:46:

Het smaakt echt super ranzig als je met een meidje aan het kussen bent en ze het net een peuk gerookt....echt viesviesviesvies...der kenej gewoon op afknappen, simpel....denk dat heel veel dat hebben......heeft verder niets te maken met mensen veroordelen op het gebied van roken...

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 08:49:

quote:
Originally posted by Blik

ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben meer bedoelen dat ze geen relatie zouden willen hebben met iemand die rookt. Dus niet dat het niet zou "mogen".....

Dat bedoelde ik idd.

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 08:54:

quote:
Originally posted by John

(nee, rokers zijn van die ruigste gasten (in de brugklas wel trouwens))

raad eens in welke klas ik zit!

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 09:04:

quote:
Originally posted by Jappio

Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.

nouja, wat een bullshit zeg!
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar.

Posted by Chicane on Sep-16-2002 09:07:

Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water?

Ik rook niet, ik ben verslaafd aan platen kopen en 1 plaat is al even duur als een pakkie peuken, dus...

over vrouwen die roken, opzich heb ik er geen moeite mee.. vind het niet fijn, maar wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet mag doen? Ik bijt bv nagels, dus daar moet zij maar mee leren leven whehehe

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 09:10:

quote:

nouja, wat een bullshit zeg!
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.

dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar.

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 09:16:

quote:
Originally posted by @ddicted

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !

ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen?

Posted by DJ Bazz on Sep-16-2002 09:20:

ik rook niet, zal er ook nooit mee beginnen. vindt het bij vrouwen wel een minpunt als ze roken

Posted by AlFerox on Sep-16-2002 09:24:

quote:
Originally posted by @ddicted

nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker.

Posted by @ddicted on Sep-16-2002 09:26:

quote:

ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen?

Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief.

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »