TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mixje ter download
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Siesta on Sep-17-2002 14:04:

hebbem ook, ook al ff gefikt op me MD, want hijs bloedjelekker, zeker op de ochtend alsk aant gymen ben

fat!


Posted by Flipper01 on Sep-17-2002 17:42:

Ik kreeg net de tip van Odyne om deze eens te downloaden, nou ik ben benieuwd..


Posted by eieregooie on Sep-18-2002 02:04:

*bloos*

Ik had nie gedacht dattie zo in de smaak zou vallen... Bedankt mensen!!!


Posted by Flipper01 on Sep-18-2002 13:58:

Thumbs up

Nou, ik heb hem binnen en grotendeels geluisterd en ik moet zeggen: TOP!! Echt een heerlijk mixje!
Odyne, bedankt voor de tip en Eieregooie voor de sound!!


Posted by Odyne on Sep-18-2002 14:49:

quote:
Originally posted by Flipper01
Odyne, bedankt voor de tip en Eieregooie voor de sound!!



Posted by moogwai on Sep-18-2002 18:24:

Precies mijn smaak, lekker relaxte muziek!
Hopelijk kan ik 'm downen op school, dan kan ik ook wat commentaar geven op jouw skills


Posted by mr.marcello on Sep-18-2002 18:30:

Ben 'm dan nu ook maar aan het downloaden (lekker laat ja, ik weet het)!! Ben benieuwd!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by eieregooie on Sep-18-2002 21:47:

quote:
Originally posted by Odyne


Posted by Mr Zimz on Sep-18-2002 23:22:

heeft iedereen m nou al gedownload ken ik ook weer een keertje internetten!!

maarja bax.. zoals altijd.. Wicked SHIT!!

keep on mix'n


Posted by eieregooie on Sep-18-2002 23:29:

Kwou um eigenlijk ook nog ff in de internationale forums zetten...


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 19:15:

mm ik wil hem ook even hebben eigenlijk. ziet er goed uit maar ik kan nie inloggen op die ftp server....
wie helpt me?

[edit]hij geeft aan dat het wachtwoord niet geldig is. is er een nieuw wachtwoord ingesteld? of kan ik de mix nog ergens anders krijgen?[/edit]


Posted by eieregooie on Nov-04-2002 02:26:

Mjah, ik ga zown account geen eeuwigheid open laten staan natuurlijk... Maarre... ik ga wel even wat voor je regelen...

[EDIT]Arjo, check ur PM [/EDIT]


Posted by Teal'k on Nov-04-2002 08:27:

Hey fuck.. te laat


Posted by arjoderoon on Nov-04-2002 11:38:

thanks!! ja kan ik dr wat ana doen dat flipper1 mij dr nu pas op attendeert

maar goed. ik pluk um nu dr al af. thanks!


Posted by eieregooie on Nov-05-2002 00:38:

Teal'k, check ur PM


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.